Viel wel mee. Ben niet zo snel brak of ik moet me aan sterke drank vergrijpen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nietszeggend.
Jij nog enigszins brak van je kroeg wedstrijd?
Je bent je helemaal in het inburgeren zie ikquote:
Idd zulke vrouwen moeten eer meer van zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je bent je helemaal in het inburgeren zie ik
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
BlueJeans, ga je nog pics van jezelf plaatsen?
Ken het. Best mooi wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:44 schreef JanCees het volgende:
[..]
Viel wel mee. Ben niet zo snel brak of ik moet me aan sterke drank vergrijpen.
rawrrr mannelijk schoon is altijd goedquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
van haar wordt jij nog heteroquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrr mannelijk schoon is altijd goed
ik ga mijzelf echt niet op fok! plaatsenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
rawrrr mannelijk schoon is altijd goed
Op dit moment is BlueJeans niet bereikbaar voor foto's. Probeer het later nog eens of spreek iets in na de piep.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:45 schreef Ezell het volgende:
We kunnen ook grof geweld toepassenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Op dit moment is BlueJeans niet bereikbaar voor foto's. Probeer het later nog eens of spreek iets in na de piep.
wie is 'haar'quote:
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:46 schreef Ezell het volgende:
[..]
ik ga mijzelf echt niet op fok! plaatsen
Doagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Typisch het volgende:
wat een super aids hier
ik ga pitten
doag FOK!ertjes
BlueJeans natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:47 schreef Etsu het volgende:
[..]
wie is 'haar'
[..]
hoeft ook niet, ik weet al hoe jij eruit ziet. heb zelfs je in real life mogen aanraken. bohhhh *orgasme*
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |