KLB is open iedereen is geband chaosquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
Zei je lul?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Ze kennen de HMF act niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
Van mij mag KLB wel weer open, of waarom deze aids in vaste vorm dan ook deze kant op komt.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Aiciu het volgende:
KLB kolonel Dashington stuurde zijn troepen hier heen.
kom hierquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Dashington het volgende:
[..]
Hbe jij worst, zons tabiele worst die lekker warmis? heb trek namelijk
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Dashington het volgende:
[..]
Zogenaamd zou jij baas zijnEtsu je lult
Niet weten wat brakkaboy is
Dat is een leuk feitjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Alle mieren op aarde zijn ongeveer net zo zwaar als alle mensen op aarde.
Ik doe meequote:
is het toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:50 schreef Littlerabbit het volgende:
ABN is voor nerdjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Breng haar niet op ideeen. Ezell is nog zuiver en in het reine.quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Als je gewoon normaal praat kunnen ook mensen met een diploma je verstaan.
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?quote:
Hihaho, ik heb hier zat!quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik zal me vanaf nu normaal gedragen wel eerst uitkleden.
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef Fopje het volgende:
[..]
Loop niet te zieken joh. Jij moest toch gaan slapen voor je toetsje morgen?
pass mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
Haha , doei Tchockquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
hvj xoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Ik ga maar eens vroeg slapen in de hoop dat het niveau hier morgen niet meer complete aids is. Dag Fokkie en Ezell en LR.
Zal ik je dronken voeren?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho, ik heb hier zat!Baco'tje, Malibu-Cola, Safari met Sinas? Dat het enige wat ik heb, crisis hè?
nee vandaag nogquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
shiiii lukt niet maar kan wel zondag om 12:00
Je mist etsu hij is tof, eerlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Oke prima, maar probeer het hier wel gezellig te houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Dashington het volgende:
[..]
Mag langer opblijven van mama en mijn gemiddelde schiet omhoog
Succes Tchock.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Tchock het volgende:
Dat zegt Tchock niet. Hij wenst je enkel gedagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha , doei TchockWat fijn dat ik automatisch een hoog niveau heb
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |