Alleen omdat je geen pics van haar tieten krijgt hoef je niet zo onaardig te doen Typquote:
zie bovenstaande postquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Alleen omdat je geen pics van haar tieten krijgt hoef je niet zo onaardig te doen Typ
Jongens-verslinder jijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok'ers hosselen #jwz
Ik ken jou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Dashington het volgende:
[..]
Nigga ik ben niet enfatruskiloin wrm zou je denken?
pauper term welquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok!'ers hosselen #jwz
Was ook een grapje tochquote:
Hihaho. Okquote:
zijn toch net kerstbomen?quote:
ik ben pauperquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
pauper term wel
komt aldo zaterdag ook?
Niks mis meequote:
Ik post via TOR niemand pakt mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Etsu het volgende:
Laten we met z'n allen de post van Dashington TR'en, zodat die geband wordt omdat kloon van gebande en dus langer ban krijgt. Ik gun het hem van harte, aangezien die homo's haat.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:28 schreef Ezell het volgende:
[..]
zijn toch net kerstbomen?
versieren en in de brand steken
- matsoe matsoe
[..]
ik ben pauper![]()
en nee
Zou je denken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:29 schreef Dashington het volgende:
[..]
Ik post via TOR niemand pakt mij
Hoi. Ik heb meer dan 3 paar broekenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:27 schreef Ezell het volgende:
[..]
ben nog altijd vrijgezellig, dus ik mag best fok!'ers hosselen #jwz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |