Schoonheid is subjectief.quote:
Ik ben een jonge dame van 18quote:
Nah. Knapperquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah, ga maar weer weg dan.
dit is een mannen-sc.
ok.quote:
Hoe ist?quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:29 schreef Etsu het volgende:
[..]
ah, ga maar weer weg dan.
dit is een mannen-sc.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
ik begin weer in een negatieve spiraal te raken zoals van voor de kerst
ik probeer jullie nu te verlaten voor vanavond
tot morgen
Doei hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
tot morgen
In de context was hij idd erg leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
leuk ben ik he?
hoi bondage, schatje.
ik weet dat ik leuk ben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:31 schreef bondage het volgende:
[..]
In de context was hij idd erg leuk![]()
wauwquote:
trusten sofjequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
tot morgen
Jij dan met je vrouwelijke gedragquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef Etsu het volgende:
[..]
jij bent ook een meisje.
je weet waar je moet wezen
ik ben 100% mannelijk, ik heb immers een penis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:31 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Jij dan met je vrouwelijke gedrag
Vraag het yvonnequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:31 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik weet dat ik leuk ben.
word ik nu mod?
Hm, niet veel te klagen, behalve dat m'n toets scheikunde en modeling Frans echt poep gingenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef supersof het volgende:
tot morgen
Moet jij zeggen, jij zit ook ineens in een emo fase.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Doe eens niet. Cijfers zijn degelijk, meet op het programma en eindelijk zekerheid.
Maar succes met slapen in ieder geval, dat is altijd effectief.
niks mis meequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij zit ook ineens in een emo fase.
met een halfjaar ban, een 3 maanden ban, 3x maand ban, aantal weken bans en een 24uurs ban, denk ik van niet. wat vind jij?quote:
Ja gaat wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, niet veel te klagen, behalve dat m'n toets scheikunde en modeling Frans echt poep gingenEn morgen Nederlands, over de Verlichting, Romantiek en Sentimentalisme
. Maar verder toppie haha!
En hoe gaat het met Fok-it??
Dat is niet echt opeens ben ik bang. Heb je mijn explosieve FOK! posts groei niet opgemerktquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij zit ook ineens in een emo fase.
Morgen is toch de laatste dag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor.
Je bent ook veel te veel op FOK!Je had jezelf een ban moeten geven voor je tentamenweek
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Morgen is toch de laatste dag.
Yvonne is heel lief en vergevend hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een halfjaar ban, een 3 maanden ban, 3x maand ban, aantal weken bans en een 24uurs ban, denk ik van niet. wat vind jij?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach. je stond gemiddeld geen onvoldoendes toch?
betwijfel het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne is heel lief en vergevend hoor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Make that the cat wise. Was het maar zo'n feest!
thanks mattiequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Pax is wel een barre gozer. Al mis ik mijn VBL-hetze wel tegen hem
Te makkelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
Joe moet even iemand anders zoeken, PizzaGeit lijkt me wel iemand die je snel op de kast kan jagen
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.quote:
Ja. Alle 5x afgewezen, waarschijnlijk omdat yvje mij haat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesolliciteerd voor mod?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
niks mis mee
ik heb vanavond ook een emomoment
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.
Die zet zichzelf al genoeg voor lul, en een Kapiteintje post niet meer lijkt hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
Joe moet even iemand anders zoeken, PizzaGeit lijkt me wel iemand die je snel op de kast kan jagen
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend levenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.
Hihahoquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend leven![]()
Beste pakket
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zet zichzelf al genoeg voor lul, en een Kapiteintje post niet meer lijkt het
Trouwens, vond jij die Izzy-figuur echt leuk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho![]()
NEE, NOT IN A MILLION YEARS![]()
gooi het er uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie een actuele belevenis horen uit mijn leven?
Wie!?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trouwens, vond jij die Izzy-figuur echt leuk?
terechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
Heb je wel eens gesolliciteerd voor mod?
het emoleven is echt gewoon superquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Emomomentjes horen er wel een beetje bij.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie een actuele belevenis horen uit mijn leven?
Izzy,Iggy, weet niet meerquote:
wat is terecht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
terecht
[..]
het emoleven is echt gewoon super
C&M voor meer pretteketetquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend leven![]()
Beste pakket
Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Alle 5x afgewezen, waarschijnlijk omdat yvje mij haat.
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.quote:
Oh zij! Ja, heb een keer haar levensverhaal gelezen. Groot respect voor die dame. In haar eenje naar Amerika op haar 16e om haar droom te kunnen volgen, levend op een holiday-VISA voor 5 jaar lang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Izzy,Iggy, weet niet meerDie rappert
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.
Welke dan ook stelde
"Mijn oma is laatst overleden. Wie ben jij?"
Nu heb ik dus een oma aan de telefoon welke half in paniek is
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh zij! Ja, heb een keer haar levensverhaal gelezen. Groot respect voor die dame. In haar eenje naar Amerika op haar 16e om haar droom te kunnen volgen, levend op een holiday-VISA voor 5 jaar lang.
waarom denk je dat ik groen haar hebquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar dat kan ook aan mijn matige emoheid liggen.
nu ga ik huilen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook nietAls je nog nooit had gesolliciteerd had ik gezegd: proberen kan nooit kwaad. In dit geval zou het wel eens kunnen zijn dat de crew je idd niet mag.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma wordt heel de tijd versierd als ze backgammon oid online speelt, omdat ze een vrouwen icoontje heeft.
omdat je het geverfd/gebleekt hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik groen haar heb
Mijn oma krijgt volgende week een nieuwe heup.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma wordt heel de tijd versierd als ze backgammon oid online speelt, omdat ze een vrouwen icoontje heeft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.
Welke dan ook stelde
"Mijn oma is laatst overleden. Wie ben jij?"
Nu heb ik dus een oma aan de telefoon welke half in paniek is
Nee, holiday-VISA is 3 maanden geldig. Dus ze ging elke 3 maanden weg uit Amerika en gelijk weer terug zodat ze weer 3 maanden verder kon leven in Amerika. Dan heb je wel ballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel heel erg. Kan ze de humor er wel van inzien?
Oh ja sowieso.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, holiday-VISA is 3 maanden geldig. Dus ze ging elke 3 maanden weg uit Amerika en gelijk weer terug zodat ze weer 3 maanden verder kon leven in Amerika. Dan heb je wel ballen.
Moet je er wel voor zorgen dat je in de tussentijd geen bans meer krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu ga ik huilen.
ach, als yvje zo vergevingsgezind is, dan is de rest dat vast ook en dan word ik in 2016 mod.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ze trollt ze ook serieus
zegt ze ''ja dan google ik op meisje en kies ik een foto uit''
En wat vind je van dat kontje van haar? Haahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ze trollt ze ook serieus
zegt ze ''ja dan google ik op meisje en kies ik een foto uit''
ik houd al 2 maanden vol. anders haal jij 'm toch eraf, aangezien je net moest lachen om mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef bondage het volgende:
[..]
Moet je er wel voor zorgen dat je in de tussentijd geen bans meer krijgt natuurlijk.
ja, dat moet welquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
omdat je het geverfd/gebleekt hebt
Is er nog een vacature voor SES?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu ga ik huilen.
ach, als yvje zo vergevingsgezind is, dan is de rest dat vast ook en dan word ik in 2016 mod.
quote:
mijn oma wint ook gewoon van mijn neefje van 10 met mario kartquote:
Gewoon corpsepaint opdoen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, dat moet wel
anders gaat de kleur er meteen uit met het douchen
net als mijn zwarte nagellak
Ik heb gesjoeld met tenminste 3 mods. Je zal in de wachtrij plaats moeten nemen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu ga ik huilen.
Als ik het ga vergelijken met een zekere kuch persoon kuch die van Lana kuch houdt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
En wat vind je van dat kontje van haar? Haaha
Ook met Karina?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gewoon corpsepaint opdoen.
[..]
Ik heb gesjoeld met tenminste 3 mods. Je zal in de wachtrij plaats moeten nemen.
Baas boven baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:44 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
mijn oma wint ook gewoon van mijn neefje van 10 met mario karten hij kan niet tegen zijn verlies dus wordt hij boos, vervolgens doen ze nog een paar potjes tot hij het echt niet meer trekt
mijn oma
Die van haar is wel aan de grote kant, maar daar kan ze natuurlijk ook niks aan doen. Ze heeft écht GEEN tieten, compleet plat, maar eigenlijk vind ik dat juist heel mooi. Omdat ze toch al een grote kont heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:44 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als ik het ga vergelijken met een zekere kuch persoon kuch die van Lana kuch houdt.
Dan veul minder mooi
Maar dat is dan toch compleet uit verhoudingquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Die van haar is wel aan de grote kant, maar daar kan ze natuurlijk ook niks aan doen. Ze heeft écht GEEN tieten, compleet plat, maar eigenlijk vind ik dat juist heel mooi. Omdat ze toch al een grote kont heeft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef Ezell het volgende:
[..]
ja, dat moet wel
anders gaat de kleur er meteen uit met het douchen
net als mijn zwarte nagellak
Onmogelijk. Geen directe toegang tot de live database. Ik kan wel een forumpje voor je opzetten welke je vervolgens in je ééntje vol kunt spammenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:43 schreef Etsu het volgende:
[..]
ik houd al 2 maanden vol. anders haal jij 'm toch eraf, aangezien je net moest lachen om mij.
picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Die van haar is wel aan de grote kant, maar daar kan ze natuurlijk ook niks aan doen. Ze heeft écht GEEN tieten, compleet plat, maar eigenlijk vind ik dat juist heel mooi. Omdat ze toch al een grote kont heeft.
Serieus?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
JaMet haar Amsterdamse accent
Wel aardig hoor
Eigenlijk wel, maar zij kan dat goed hebben op de één of andere manier. Zou best willen ruilen met haar, zij heeft tenminste wél heupen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch compleet uit proporties.
Grote kont en geen tieten?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:46 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Dat is lief van je, maar wil ik de rest van de FOK!kers niet aan doen. Ze hebben al zo zwaar genoeg met m'n gespam en gekut in deze SC.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Onmogelijk. Geen directe toegang tot de live database. Ik kan wel een forumpje voor je opzetten welke je vervolgens in je ééntje vol kunt spammen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar zij kan dat goed hebben op de één of andere manier. Zou best willen ruilen met haar, zij heeft tenminste wél heupen.
Hé maar euhm, ben je al begonnen met leren voor je toelatingtoets?
Vind het wel een geil wijfquote:
Klopt. Was gelukkig erg kleinschalig. Als ik mensen bij hun FOK! username had moeten aanspreken had ik Jimbo een knuffel gegeven en was ik snel weggegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus?supertof, zij lijkt mij echt heel aardig
Kan ermee doorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Vind het wel een geil wijf![]()
[ afbeelding ]
pics van jouw heupenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar zij kan dat goed hebben op de één of andere manier. Zou best willen ruilen met haar, zij heeft tenminste wél heupen.
Hé maar euhm, ben je al begonnen met leren voor je toelatingtoets?
Hier heeft ze geen huge ass lijkt het trouwensquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou steekt toch wat behoorlijk uit van achteren in die gele shorts...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier heeft ze geen huge ass lijkt het trouwens
kan je vast halen achter het stationquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ligt misschien ook aan haar houding daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou steekt toch wat behoorlijk uit van achteren in die gele shorts...
Mannen zoals jijquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan je vast halen achter het station
Tuurlijk, ik heb immers de zoekfunctie gemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus veel invloed op Danny heDan moet je maar eens zeggen dat ik een toffe gozer ben en dat ik grappig ben en dat ik een goeie mod zou zijn en dan word ik mod dankzij jou
Nee, ik weet zeker dat ik 100% hetero ben, maar het is gewoon een mooie vrouw vind ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt misschien ook aan haar houding daar![]()
Maar hou jij eens op met je geil wijf, straks begin ik nog te denken dat je ook van de vrouwenliefde bent![]()
Is niet alsof ik pics van BJ zelf vraag, hoewel die wel welkom zijn in mijn dm-inbox.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen zoals jijAltijd maar vunzige posts plaatsen tegen vrouwelijk users.
kusjequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb immers de zoekfunctie gemaaktIk zal het doorgeven met een linkje naar dit topic
Meh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik 100% hetero ben, maar het is gewoon een mooie vrouw vind ik.
quote:
ik stuur ze zo wel doorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet alsof ik pics van BJ zelf vraag, hoewel die wel welkom zijn in mijn dm-inbox.
Materiaal genoeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kusjeondertussen ga ik op je fappen
woeh, lekker dm'en over haar seksualiteitquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh.vind je het goed als ik je morgen ff dm erover?
uh oke?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
woeh, lekker dm'en over haar seksualiteit
Ik heb me even via sherlock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Was gelukkig erg kleinschalig. Als ik mensen bij hun FOK! username had moeten aanspreken had ik Jimbo een knuffel gegeven en was ik snel weggegaan
Dit boeit echt niemand, Paxcon. Houd er a.u.b. rekening mee alvorens je iets in het topic begint te blèren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb me even via sherklock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.
Chapaeu
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb me even via sherklock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.
Chapaeu.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kusjeondertussen ga ik op je fappen
Ik heb nog veel meer. Bij interesse doe maar pm.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Slotronde was ik superieur ja. Kennelijk helpt het om tig biertjes te drinken.
Net als met dartsen dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Slotronde was ik superieur ja. Kennelijk helpt het om tig biertjes te drinken.
gebeurt me wel vaakquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
je legt t topic stil, jc. vind je dit normaal?
Ik kom heir niet meer terug als jij mod wordtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:57 schreef Etsu het volgende:
je legt t topic stil, jc. vind je dit normaal?
okequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom heir niet meer terug als jij mod wordt
primaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:58 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kom heir niet meer terug als jij mod wordt
Ik kan zulke dingen zeggen want je wordt toch nooit modquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:58 schreef Etsu het volgende:
[..]
primazeg maar alvast vaarwel tegen je vriendjes dan
we zullen t zien, fok-it.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan zulke dingen zeggen want je wordt toch nooit mod
Het eerste mod-stelletje wordt het wel danquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
we zullen t zien, fok-it.
ik mag niets zeggen voorlopig
Ik heb het gemiddelde wel omhoog getrokken ja. Jimbo was ook met de auto.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef Paxcon het volgende:
[..]baas
de rest bestond als ik het goed heb uit laffe borrelaars omdat ze allemaal met de auto waren
op en top masculienquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
kan niet want ik kom nooit klaar in een vrouw, dus ook niet in jou
wattequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Het eerste mod-stelletje wordt het wel dan
Jij en Tjakka tochquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het gemiddelde wel omhoog getrokken ja. Jimbo was ook met de auto.
Wel heb ik hem totaal mogen vernederen met een halve liter atten. Tevens het meest schaamtevolle moment van de avond los van het meeten zelf.
Atten
jimbo met z'n grote praatjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb het gemiddelde wel omhoog getrokken ja. Jimbo was ook met de auto.
Wel heb ik hem totaal mogen vernederen met een halve liter atten. Tevens het meest schaamtevolle moment van de avond los van het meeten zelf.
Atten
Zeg nooit nooit. Ik heb grote baggeraars al mod zien worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik kan zulke dingen zeggen want je wordt toch nooit mod
preciesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ik heb grote baggeraars al mod zien worden.
Namen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef bondage het volgende:
[..]
Zeg nooit nooit. Ik heb grote baggeraars al mod zien worden.
Jongquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:01 schreef Etsu het volgende:
[..]
oke.
en hoe wilde je dat kind gaan noemen? ik weiger het een je-weet-wel naam te geven.
Inb4: Pax: Walgelijke insinuaties.quote:
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:02 schreef JanCees het volgende:
[..]
Stevenmac
Werd ook gewoon mod na een week terug te zijn na maanden afwezigheid.
Oh dat was die josti uit JNG toch?quote:
Die werd mod van JNG toen het nieuw was om vervolgens nooit meer op te komen dagenquote:
jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet wat voor muziek je wil luisteren? Best vervelend soms..
wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kwam terug, werd mod en toen weer weg.
Meest hypocriete mod ooit ook. Hij vond mij ineens niet meer aardig.quote:
Niet echt. Al ben ik ook wel net van Boudewijn de Groot overgestapt op Arcturus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet wat voor muziek je wil luisteren? Best vervelend soms..
Je kan die hele lijst zo klakkeloos uit je hoofd opnoemen jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan gewoon toplijst van spotify luisteren
wat allemaal kut is, maar dat maakt niet uit
Ben ik te min (tu du du!)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
Niet alleen als mod hoor, van de een op de andere dag ineens keihard kankeren tegen mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meest hypocriete mod ooit ook. Hij vond mij ineens niet meer aardig.
gast, Kap met ontkennen. we hebben hier 100x over gesproken en we komen er maar niet uit, maar gister had je toegezegd dat je niet meer zou ontkennen en nu doe je het WEERquote:
Als Tjacka jou wil zou ik er voor gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, Kap met ontkennen. we hebben hier 100x over gesproken en we komen er maar niet uit, maar gister had je toegezegd dat je niet meer zou ontkennen en nu doe je het WEER
weetje, we moeten volgende week weer nodig gaan praten.ben het spuugzat
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alleen als mod hoor, van de een op de andere dag ineens keihard kankeren tegen mij.
wat een kut muziekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min (tu du du!)
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne??
Tjacka wil mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Tjacka jou wil zou ik er voor gaan
nederlandse muziek zegt mij niksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min (tu du du!)
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne??
Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?quote:
Oh ik dacht dat hij homo wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tjacka wil mijHij heeft mij gevraagd of hij zijn biseksuele kant op mij mag uitoefenen.
ezellquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
hallo, iedereen wil een stukje paxcon
Sowieso dat jij dit kentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
krijg ineens allemaal berichtjes met ziektes erin toen ik op curacao zat, 2 seconde nadat ajax van feyenoord had gewonnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.
Ik ben erg kinderachtig
Ik heb het wel toegelaten, maar Tjacka wilde dat pas doen als xcachet toestemming gaf en dat gaf ze nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij homo was
Waarom heb je dat nog niet toegelaten?
Nee, leg is uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat jij dit kentGeniaal
Je snapt wel waarom
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNGquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.
Ik ben erg kinderachtig
Nee dan ben ik rasistquote:
Dit was Stevenmacquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNG
quote:
ara en LB als JNG-mods. Het waren me eens tijden hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNG
Uh, ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het wel toegelaten, maar Tjacka wilde dat pas doen als xcachet toestemming gaf en dat gaf ze niet
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:09 schreef Ezell het volgende:
zin om morgen spontaan een dagje naar belgie te gaan, maar verplichtingen die in de weg zitten
Doe ff niet zo onaardigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou niet snappen? Ben je dom ofzo? Oh wacht..
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.
Dat weet je anders goed te verbergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was helemaal niet onaardig bedoeld.
verplichtingen*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?
vroeger was ik jong en had ik geen verplichten
Een hersentumor. Bedankt voor het subtiele opmerken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat weet je anders goed te verbergen
knikkers verzamelen en pokemon kaartenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.Als ik eenmaal blauw ben, dan ben jij de eerste die een note krijgt.
Heb je ooit naar Tjacka gekeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus
Met jouw rare gedrag zul jij echt nooit mod worden
ik ben nu oud en verrotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
knikkers verzamelen en pokemon kaarten
ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
Jij bent dan ook de missing link tussen het vrouwtje en het mannetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
wat een onzinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Pax is een lief meisje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de missing link tussen het vrouwtje en het mannetje.
Snap je ! xD
Op www.gay.nl ben je vast een goede modquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
Zie. Dit was een test voor de mods. Jullie zijn daarin gefaald. Ik hapte niet. Dus ik zou een goede mod zijn![]()
![]()
![]()
Ben ik al.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op www.gay.nl ben je vast een goede mod![]()
Typisch dat juist Fok-it deze site kentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op www.gay.nl ben je vast een goede mod![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dat juist Fok-it deze site kent![]()
Haha, ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is lief. Respecteer dat aub.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou vanavond aardig moet vinden of niet
Queer as a 3 dollar billquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen kent die site vlegelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag jij mij weer dat mijn leuter in jouw verticale spleet in gaat?![]()
![]()
was dezequote:
Oh, is tie horizontaal dan?quote:
BOERINquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:21 schreef BlueJeans het volgende:
Oh Jongens, ik krijg weer warme momenten als ik aan de film De Schippers van de Kameleon denk.
Met buurman Gerbenen die tornado. Moet ik maar eens weer kijken!
![]()
inb4: who cares?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
wauw, fokkie, deze is wel een tikkeltje bitchslapwaardig
Alles behalvequote:
nee manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat is t toch? vaginas zien toch eruit als verticale spleten?
Sjerrol hihahoquote:
Ah moest dat nou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
[ afbeelding ]
zoiets toch :S
Hahaha ja zij welquote:
Nodig haar uit op fokquote:
ik heb net even over de wc gehangen. bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
[ afbeelding ]
zoiets toch :S
Dat meisje was cutequote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:21 schreef BlueJeans het volgende:
Oh Jongens, ik krijg weer warme momenten als ik aan de film De Schippers van de Kameleon denk.
Met buurman Gerbenen die tornado. Moet ik maar eens weer kijken!
![]()
inb4: who cares?
De kans dat je Jezus ontmoet is nog groter dat dat zij zich ooit zal aanmelden hier.quote:
Dikke hossel dit.quote:
Ik weet wie jij bent.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:25 schreef Dashington het volgende:
[..]
Wacht maar tot Enfa GUus Donnie BT terugzijn we maken ke heelmalal lkapottttttt
Sara Koningsberger!quote:
Jezus is deaudquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
De kans dat je Jezus ontmoet is nog groter dat dat zij zich ooit zal aanmelden hier.
ik zal hun eens kapot makenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:25 schreef Dashington het volgende:
[..]
Wacht maar tot Enfa GUus Donnie BT terugzijn we maken ke heelmalal lkapottttttt
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:25 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
De kans dat je Jezus ontmoet is nog groter dat dat zij zich ooit zal aanmelden hier.
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |