wtfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:04 schreef JanCees het volgende:
[..]
Kwam terug, werd mod en toen weer weg.
Meest hypocriete mod ooit ook. Hij vond mij ineens niet meer aardig.quote:
Niet echt. Al ben ik ook wel net van Boudewijn de Groot overgestapt op Arcturus.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet wat voor muziek je wil luisteren? Best vervelend soms..
Je kan die hele lijst zo klakkeloos uit je hoofd opnoemen jaquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
dan gewoon toplijst van spotify luisteren
wat allemaal kut is, maar dat maakt niet uit
Ben ik te min (tu du du!)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Ezell het volgende:
Hebben jullie ook wel eens dat je niet weet wat voor muziek je wil luisteren? Best vervelend soms..
Niet alleen als mod hoor, van de een op de andere dag ineens keihard kankeren tegen mij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Meest hypocriete mod ooit ook. Hij vond mij ineens niet meer aardig.
gast, Kap met ontkennen. we hebben hier 100x over gesproken en we komen er maar niet uit, maar gister had je toegezegd dat je niet meer zou ontkennen en nu doe je het WEERquote:
Als Tjacka jou wil zou ik er voor gaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
gast, Kap met ontkennen. we hebben hier 100x over gesproken en we komen er maar niet uit, maar gister had je toegezegd dat je niet meer zou ontkennen en nu doe je het WEER
weetje, we moeten volgende week weer nodig gaan praten.ben het spuugzat
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet alleen als mod hoor, van de een op de andere dag ineens keihard kankeren tegen mij.
wat een kut muziekquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min (tu du du!)
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne??
Tjacka wil mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Als Tjacka jou wil zou ik er voor gaan
nederlandse muziek zegt mij niksquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min (tu du du!)
Ben ik te min omdat je ouders meer poen hebben dan de mijne??
Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?quote:
Oh ik dacht dat hij homo wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Etsu het volgende:
[..]
Tjacka wil mijHij heeft mij gevraagd of hij zijn biseksuele kant op mij mag uitoefenen.
ezellquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:06 schreef Ezell het volgende:
[..]
hallo, iedereen wil een stukje paxcon
Sowieso dat jij dit kentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Ben ik te min, ben ik te min omdat je pa in een grotere kar rijdt dan de mijne?
krijg ineens allemaal berichtjes met ziektes erin toen ik op curacao zat, 2 seconde nadat ajax van feyenoord had gewonnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.
Ik ben erg kinderachtig
Ik heb het wel toegelaten, maar Tjacka wilde dat pas doen als xcachet toestemming gaf en dat gaf ze nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat hij homo was
Waarom heb je dat nog niet toegelaten?
Nee, leg is uitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso dat jij dit kentGeniaal
Je snapt wel waarom
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNGquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Nadat ik niet meer openlijk mocht klagen van hem (Hij nam het serieus) ben ik al zijn posts gaan reporten.
Ik ben erg kinderachtig
Nee dan ben ik rasistquote:
Dit was Stevenmacquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNG
quote:
ara en LB als JNG-mods. Het waren me eens tijden hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNG
Uh, ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het wel toegelaten, maar Tjacka wilde dat pas doen als xcachet toestemming gaf en dat gaf ze niet
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:09 schreef Ezell het volgende:
zin om morgen spontaan een dagje naar belgie te gaan, maar verplichtingen die in de weg zitten
Doe ff niet zo onaardigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou niet snappen? Ben je dom ofzo? Oh wacht..
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.
Dat weet je anders goed te verbergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was helemaal niet onaardig bedoeld.
verplichtingen*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?
vroeger was ik jong en had ik geen verplichten
Een hersentumor. Bedankt voor het subtiele opmerken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat weet je anders goed te verbergen
knikkers verzamelen en pokemon kaartenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |