ara en LB als JNG-mods. Het waren me eens tijden hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef bondage het volgende:
[..]
Klinkt helemaal niet als Conflict maar is hem waarschijnlijk wel: MED / Wat veranderingen op JNG
Uh, ingewikkeld allemaalquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:08 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik heb het wel toegelaten, maar Tjacka wilde dat pas doen als xcachet toestemming gaf en dat gaf ze niet
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:09 schreef Ezell het volgende:
zin om morgen spontaan een dagje naar belgie te gaan, maar verplichtingen die in de weg zitten
Doe ff niet zo onaardigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Etsu het volgende:
[..]
Hoe kan je dit nou niet snappen? Ben je dom ofzo? Oh wacht..
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan komt die zin vast ook wel voort uit je verplichtingen.
Dat weet je anders goed te verbergenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit was helemaal niet onaardig bedoeld.
verplichtingen*quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
wijze konijn, waarom is uw oog zo groot?
vroeger was ik jong en had ik geen verplichten
Een hersentumor. Bedankt voor het subtiele opmerken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Dat weet je anders goed te verbergen
knikkers verzamelen en pokemon kaartenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Ezell het volgende:
[..]
Serieusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.Als ik eenmaal blauw ben, dan ben jij de eerste die een note krijgt.
Heb je ooit naar Tjacka gekeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus
Met jouw rare gedrag zul jij echt nooit mod worden
ik ben nu oud en verrotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
knikkers verzamelen en pokemon kaarten
ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |