Serieusquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:12 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dit klopt, daarom word ik ook mod binnenkort.Als ik eenmaal blauw ben, dan ben jij de eerste die een note krijgt.
Heb je ooit naar Tjacka gekeken?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus
Met jouw rare gedrag zul jij echt nooit mod worden
ik ben nu oud en verrotquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
knikkers verzamelen en pokemon kaarten
ik nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Ik vind het eigenlijk maar een raar idee dat ik ooit heb gemeet met Pax en Ezell en zij niet met elkaar.
Jij bent dan ook de missing link tussen het vrouwtje en het mannetje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
wat een onzinquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Etsu het volgende:
Pax is een lief meisje.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij bent dan ook de missing link tussen het vrouwtje en het mannetje.
Snap je ! xD
Op www.gay.nl ben je vast een goede modquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:15 schreef Etsu het volgende:
Zie. Dit was een test voor de mods. Jullie zijn daarin gefaald. Ik hapte niet. Dus ik zou een goede mod zijn![]()
![]()
![]()
Ben ik al.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op www.gay.nl ben je vast een goede mod![]()
Typisch dat juist Fok-it deze site kentquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Op www.gay.nl ben je vast een goede mod![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Typisch dat juist Fok-it deze site kent![]()
Haha, ja eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ezell is lief. Respecteer dat aub.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik jou vanavond aardig moet vinden of niet
Queer as a 3 dollar billquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Iedereen kent die site vlegelquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:19 schreef Etsu het volgende:
[..]
Vraag jij mij weer dat mijn leuter in jouw verticale spleet in gaat?![]()
![]()
was dezequote:
Oh, is tie horizontaal dan?quote:
BOERINquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:21 schreef BlueJeans het volgende:
Oh Jongens, ik krijg weer warme momenten als ik aan de film De Schippers van de Kameleon denk.
Met buurman Gerbenen die tornado. Moet ik maar eens weer kijken!
![]()
inb4: who cares?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:21 schreef Ezell het volgende:
[..]
wauw, fokkie, deze is wel een tikkeltje bitchslapwaardig
Alles behalvequote:
nee manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:20 schreef Etsu het volgende:
[..]
ja dat is t toch? vaginas zien toch eruit als verticale spleten?
Sjerrol hihahoquote:
Ah moest dat nou.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee man
[ afbeelding ]
zoiets toch :S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |