met een halfjaar ban, een 3 maanden ban, 3x maand ban, aantal weken bans en een 24uurs ban, denk ik van niet. wat vind jij?quote:
Ja gaat wel goed hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hm, niet veel te klagen, behalve dat m'n toets scheikunde en modeling Frans echt poep gingenEn morgen Nederlands, over de Verlichting, Romantiek en Sentimentalisme
. Maar verder toppie haha!
En hoe gaat het met Fok-it??
Dat is niet echt opeens ben ik bang. Heb je mijn explosieve FOK! posts groei niet opgemerktquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, jij zit ook ineens in een emo fase.
Morgen is toch de laatste dag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja gaat wel goed hoor.
Je bent ook veel te veel op FOK!Je had jezelf een ban moeten geven voor je tentamenweek
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:34 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Morgen is toch de laatste dag.
Yvonne is heel lief en vergevend hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Etsu het volgende:
[..]
met een halfjaar ban, een 3 maanden ban, 3x maand ban, aantal weken bans en een 24uurs ban, denk ik van niet. wat vind jij?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]Ach. je stond gemiddeld geen onvoldoendes toch?
betwijfel het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef bondage het volgende:
[..]
Yvonne is heel lief en vergevend hoor
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef BlueJeans het volgende:
[..]Make that the cat wise. Was het maar zo'n feest!
thanks mattiequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
Pax is wel een barre gozer. Al mis ik mijn VBL-hetze wel tegen hem
Te makkelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
Joe moet even iemand anders zoeken, PizzaGeit lijkt me wel iemand die je snel op de kast kan jagen
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.quote:
Ja. Alle 5x afgewezen, waarschijnlijk omdat yvje mij haat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je wel eens gesolliciteerd voor mod?
Dat zeg ik ook niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:33 schreef Ezell het volgende:
[..]
niks mis mee
ik heb vanavond ook een emomoment
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.
Die zet zichzelf al genoeg voor lul, en een Kapiteintje post niet meer lijkt hetquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef Paxcon het volgende:
[..]
thanks mattie
Joe moet even iemand anders zoeken, PizzaGeit lijkt me wel iemand die je snel op de kast kan jagen
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend levenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Wis&Informatica, puur omdat het me geen kut interesseert.
Hihahoquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend leven![]()
Beste pakket
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die zet zichzelf al genoeg voor lul, en een Kapiteintje post niet meer lijkt het
Trouwens, vond jij die Izzy-figuur echt leuk?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Hihaho![]()
NEE, NOT IN A MILLION YEARS![]()
gooi het er uitquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie een actuele belevenis horen uit mijn leven?
Wie!?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Trouwens, vond jij die Izzy-figuur echt leuk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |