Klopt. Was gelukkig erg kleinschalig. Als ik mensen bij hun FOK! username had moeten aanspreken had ik Jimbo een knuffel gegeven en was ik snel weggegaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Serieus?supertof, zij lijkt mij echt heel aardig
Kan ermee doorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Vind het wel een geil wijf![]()
[ afbeelding ]
pics van jouw heupenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:47 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Eigenlijk wel, maar zij kan dat goed hebben op de één of andere manier. Zou best willen ruilen met haar, zij heeft tenminste wél heupen.
Hé maar euhm, ben je al begonnen met leren voor je toelatingtoets?
Hier heeft ze geen huge ass lijkt het trouwensquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nou steekt toch wat behoorlijk uit van achteren in die gele shorts...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:49 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hier heeft ze geen huge ass lijkt het trouwens
kan je vast halen achter het stationquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja ligt misschien ook aan haar houding daarquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nou steekt toch wat behoorlijk uit van achteren in die gele shorts...
Mannen zoals jijquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef Ezell het volgende:
[..]
kan je vast halen achter het station
Tuurlijk, ik heb immers de zoekfunctie gemaaktquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Etsu het volgende:
[..]
Maar jij hebt dus veel invloed op Danny heDan moet je maar eens zeggen dat ik een toffe gozer ben en dat ik grappig ben en dat ik een goeie mod zou zijn en dan word ik mod dankzij jou
Nee, ik weet zeker dat ik 100% hetero ben, maar het is gewoon een mooie vrouw vind ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:50 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ligt misschien ook aan haar houding daar![]()
Maar hou jij eens op met je geil wijf, straks begin ik nog te denken dat je ook van de vrouwenliefde bent![]()
Is niet alsof ik pics van BJ zelf vraag, hoewel die wel welkom zijn in mijn dm-inbox.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mannen zoals jijAltijd maar vunzige posts plaatsen tegen vrouwelijk users.
kusjequote:Op donderdag 23 januari 2014 23:51 schreef bondage het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik heb immers de zoekfunctie gemaaktIk zal het doorgeven met een linkje naar dit topic
Meh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, ik weet zeker dat ik 100% hetero ben, maar het is gewoon een mooie vrouw vind ik.
quote:
ik stuur ze zo wel doorquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Ezell het volgende:
[..]
Is niet alsof ik pics van BJ zelf vraag, hoewel die wel welkom zijn in mijn dm-inbox.
Materiaal genoeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kusjeondertussen ga ik op je fappen
woeh, lekker dm'en over haar seksualiteitquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Meh.vind je het goed als ik je morgen ff dm erover?
uh oke?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Ezell het volgende:
[..]
woeh, lekker dm'en over haar seksualiteit
Ik heb me even via sherlock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klopt. Was gelukkig erg kleinschalig. Als ik mensen bij hun FOK! username had moeten aanspreken had ik Jimbo een knuffel gegeven en was ik snel weggegaan
Dit boeit echt niemand, Paxcon. Houd er a.u.b. rekening mee alvorens je iets in het topic begint te blèren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb me even via sherklock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.
Chapaeu
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb me even via sherklock Karina en sjoelen verdiept in het topic en jij blijkt een erg goede sjoeler te zijn.
Chapaeu.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
kusjeondertussen ga ik op je fappen
Ik heb nog veel meer. Bij interesse doe maar pm.quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Slotronde was ik superieur ja. Kennelijk helpt het om tig biertjes te drinken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |