terechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
Heb je wel eens gesolliciteerd voor mod?
het emoleven is echt gewoon superquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet.
Emomomentjes horen er wel een beetje bij.
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Willen jullie een actuele belevenis horen uit mijn leven?
Izzy,Iggy, weet niet meerquote:
wat is terecht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Ezell het volgende:
[..]
terecht
[..]
het emoleven is echt gewoon super
C&M voor meer pretteketetquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Daarom ook gewoon E&M kiezen voortaan in je volgend leven![]()
Beste pakket
Dan weet ik het ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja. Alle 5x afgewezen, waarschijnlijk omdat yvje mij haat.
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.quote:
Oh zij! Ja, heb een keer haar levensverhaal gelezen. Groot respect voor die dame. In haar eenje naar Amerika op haar 16e om haar droom te kunnen volgen, levend op een holiday-VISA voor 5 jaar lang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Izzy,Iggy, weet niet meerDie rappert
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.
Welke dan ook stelde
"Mijn oma is laatst overleden. Wie ben jij?"
Nu heb ik dus een oma aan de telefoon welke half in paniek is
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Oh zij! Ja, heb een keer haar levensverhaal gelezen. Groot respect voor die dame. In haar eenje naar Amerika op haar 16e om haar droom te kunnen volgen, levend op een holiday-VISA voor 5 jaar lang.
waarom denk je dat ik groen haar hebquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet. Maar dat kan ook aan mijn matige emoheid liggen.
nu ga ik huilen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef bondage het volgende:
[..]
Dan weet ik het ook nietAls je nog nooit had gesolliciteerd had ik gezegd: proberen kan nooit kwaad. In dit geval zou het wel eens kunnen zijn dat de crew je idd niet mag.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma wordt heel de tijd versierd als ze backgammon oid online speelt, omdat ze een vrouwen icoontje heeft.
omdat je het geverfd/gebleekt hebtquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Ezell het volgende:
[..]
waarom denk je dat ik groen haar heb
Mijn oma krijgt volgende week een nieuwe heup.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mijn oma wordt heel de tijd versierd als ze backgammon oid online speelt, omdat ze een vrouwen icoontje heeft.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik speel wordfeud tegen mijn oma en drukte per ongeluk op resign in plaats van pass. Vervolgens vroeg ze om opheldering via whatsapp maar sprak een verkeerde naamgenoot van mij aan.
Welke dan ook stelde
"Mijn oma is laatst overleden. Wie ben jij?"
Nu heb ik dus een oma aan de telefoon welke half in paniek is
Nee, holiday-VISA is 3 maanden geldig. Dus ze ging elke 3 maanden weg uit Amerika en gelijk weer terug zodat ze weer 3 maanden verder kon leven in Amerika. Dan heb je wel ballen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?
jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Dat is wel heel erg. Kan ze de humor er wel van inzien?
Oh ja sowieso.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef BlueJeans het volgende:
[..]
Nee, holiday-VISA is 3 maanden geldig. Dus ze ging elke 3 maanden weg uit Amerika en gelijk weer terug zodat ze weer 3 maanden verder kon leven in Amerika. Dan heb je wel ballen.
Moet je er wel voor zorgen dat je in de tussentijd geen bans meer krijgt natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
nu ga ik huilen.
ach, als yvje zo vergevingsgezind is, dan is de rest dat vast ook en dan word ik in 2016 mod.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:42 schreef Typisch het volgende:
[..]
ja
ze trollt ze ook serieus
zegt ze ''ja dan google ik op meisje en kies ik een foto uit''
En wat vind je van dat kontje van haar? Haahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En toen werd ze gepakt en het land uit gegooid?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |