Nou, volgens mij ben je best een beetje opgefokt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef Eerin het volgende:
[..]
Dan vind ik haar karakter raar.
@Johannes: ik weet dat je op haar geilt en shit, maar ik vind haar gewoon niet tof. En ik ben rustig zat.
Ja, gisternacht alles teruggekeken, allle aanwijzingentopics doorgenomen, en ik vond het inderdaad behoorlijk verdacht worden. Dus nu ben ik om.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nu pas?Check de andere hints die naar hem wijzen dan, bevestigt je vermoeden
quote:Ik vind het intrigerend om te zien hoe deze groep met elkaar, met de pot en met de jokers en vrijstellingen (groen, zwart, allemaal) omgaat.
Op de roltrappen bijvoorbeeld ging het zó fout, dat het echt niet meer mogelijk was om het maximale bedrag te verdienen tegen de tijd dat de lijst bovenaan de roltrappen was. En het is duidelijk dat het niet op één punt in de reeks fout ging...
Aan de ronde tafel dacht iedereen, maar dan ook echt iedereen, alleen maar aan de jokers en de vrijstelling.
Niemand dacht aan geld verdienen. Bij de stuwdam had er flink wat meer geld kunnen worden verdiend als er wat beter was opgelet bij het beantwoorden van de stellingen en als sommigen bereid waren geweest in hun kaarten te laten kijken. Aan de andere kant: dat zou ik ook niet doen... Toch?
Alleen Maurice heeft een kruis tot nu toe, update is inderdaad nodig.quote:
Welnee, dat deed hij gewoon om te fokkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Zou wel een grote fout zijn
Dat zei hij bewust denk ik. Hij heeft dit soort acties al eerder gedaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Volgens mij zat er een fout in de editing. Toen tygo de woorden moest leren ging ie uitleg geven, op het laatst zij ie iets in de trant van(het staat nog niet op uitzendinggemist) "gelukkig had ik de woorden al 2 maanden van te voren"
Nu je het zegtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef the-it het volgende:
Zou echt mooi zijn als ik vanaf het begin al goed zatquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, gisternacht alles teruggekeken, allle aanwijzingentopics doorgenomen, en ik vond het inderdaad behoorlijk verdacht worden. Dus nu ben ik om.
Waarom volgende week pas?quote:
Das wel een lekker wijf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Maar waarom heette de aflevering "Jennifer" ?
Ik kom eigenlijk altijd in een tunnelvisie. Of ik heb de mol, of een winnaar/verliezer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Zou echt mooi zijn als ik vanaf het begin al goed zat
Maar niets is wat het lijkt heHoe harder je het roept, hoe harder je voor lul staat als JW er straks ineens uit ligt
Hou m'n ogen wel open voor de rest, maar blijf tot zo ver overtuigd
Ja, dat is mij ook ontgaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef PicoMMP het volgende:
Maar waarom heette de aflevering "Jennifer" ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |