Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Dalenbart, hiker regio Amersfoort Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Eindhoven Wave103, hiker regio Utrecht zazzel, hiker regio Breda Zuunigerd, hiker regio Zwolle Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset) Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset) Solidberg, hiker regio Groningen Schaafkaas, hiker regio Groningen Kiprollade, hiker regio Rotterdam trolley, hiker regio Leeuwarden qua111, hiker regio Leiden ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset) Meneer_valk, hiker regio Maastricht
joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen Mallet, ex-hiker regio Doetinchem Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen Enpe, ex-hiker regio Eindhoven Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht RTS91, Kamikaze regio Utrecht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Godverdomme, die kut Caddy staat schijnbaar niet in Tilburg maar bij de grote in Waalwijk. Ben ik voor niks naar Tilburg gekomen En ik heb al zo'n bloedhekel aan die stad
Nu dus wachten, want die Caddy staat nog in reparatie. Kan hem dus ook nog niet op gaan halen.
Edit: Ritje geannuleerd en ik zag nog net de bus wegrijden
[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 23-01-2014 10:28:11 ]
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef KabouterKwebbel het volgende: Weet iemand hoe het zit met de kosten die je maakt voor EW (belkosten en de postzegels) Want daar lees ik nergens iets van terug.
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.
Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.
Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.
Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Beter dan dat ze hem 'Onzichtbare Bootmobiel' noemen
Net in Breukelen erop gewezen dat ik vergeten was aan te kruisen of er een hoedenplank in de auto zat
Note tot zelf: beter opletten!
@hierboven: bij AR kan je belkosten wel declareren @¤0,30/min. Maak je er nog winst op ook als je een abonnement hebt
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjes Alleen dat je na twee jaar weer opnieuw examen moet doen is een beetje zaad.
Ben blij dat ik dat ding nog onder de oude regeling gehaald heb
Gisteren nog op het punt gestaan om een Ducati Monster 696 te kopen als vervanging van mijn oude TL'ed motor. Maar da's met een kilometrage van ruim 20k per jaar gewoon niet handig. Kost me duizenden euro's per jaar in onderhoud
Daarom ga ik pas op m'n 24e, ik probeer zo min mogelijk de kas te steunen door de naaistreken van ze Ducati's vind ik ook wel heel vet, vooral de Diavel
Overigens is de Ducati Desmosedici RR ook wel héél vet, maar ook wel héél duur
Moeten jullie voor EW serieus die bonnetjes op de post gooien ja? Ik maak gewoon ff een foto, hang die als bijlage aan een mailtje als reactie op de ritbevestiging en binnen een week staat ie weer op mijn rekening.
@Hierboven: Diavel vind ik wel zó gruwelijk lelijk he. Alleen de Monsters zijn mooi. Maar goed, Ducati is sowieso rommel. Vuistregel bij die dingen is dat als het geen olie lekt, je toch langs de dealer moet. Dan is ie namelijk leeg. Beurtje kost ¤1.500 en de blokken houden het bij 40k km voor gezien. Ducati's zijn niet om op te rijden, maar om mee te patsen
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.
Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.
Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.
Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet
Je krijgt volgens mij standaard per rit zo'n een minuten belkosten vergoed en een postzegel, staat op de loonstrook als onkostenvergoeding vermeld
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.
Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.
Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.
Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet
Ik heb te horen gekregen dat tankbonnen, Esso of shell of wat dan ook op de post moet. Alles dus. Ritbonnen moeten dacht ik ook eens in de maand. Maar dat wordt dus nog maar eens goed doorlezen zo...
Wat een shitzooi met het OV zeg. En natuurlijk moet ik met de trein naar mijn tentamen, want ik ben bij mijn ouders. Gelukkig heeft mamma zich ziek gemeld en is er dus wel een auto, ik kom er sowieso wel. Maar wat een gezeik weer.
Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende: Wat een shitzooi met het OV zeg. En natuurlijk moet ik met de trein naar mijn tentamen, want ik ben bij mijn ouders. Gelukkig heeft mamma zich ziek gemeld en is er dus wel een auto, ik kom er sowieso wel. Maar wat een gezeik weer.
Dat niet alleen, het is ook nog eens zeikweer
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik heb te horen gekregen dat tankbonnen, Esso of shell of wat dan ook op de post moet. Alles dus. Ritbonnen moeten dacht ik ook eens in de maand. Maar dat wordt dus nog maar eens goed doorlezen zo...
Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende: Wat een shitzooi met het OV zeg. En natuurlijk moet ik met de trein naar mijn tentamen, want ik ben bij mijn ouders. Gelukkig heeft mamma zich ziek gemeld en is er dus wel een auto, ik kom er sowieso wel. Maar wat een gezeik weer.
In het Noorden ook al ja?
Vandaag drie uur voor niks in de bus moet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren Stelletje untermenschen.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
Het nut is dat ze bij een eventuele belastingcontrole aan kunnen tonen dat die vergoedde brandstof echt onkosten waren een geen fancy belastingontduiking. Maar als je de boel gewoon vergoed krijgt is dat hun verantwoordelijkheid natuurlijk.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.
Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.
Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.
Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet
Je krijgt overigens een bedrag per rit, iets van 50 cent ofzo, voor onkosten als printen, bellen etc. Denk dat he daar gemiddeld niet overheen komt.
Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.
Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.
En daarom tank ik altijd bij een Shell. Hou niet zo van dat administratieve werk, en dan moet ik weer postzegels kopen. Ben liever lui dan moe
Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven
Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit? Edit: per rit dus
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik stuur ook nooit wat aan bonnen op. 1x maaltijd vergoed gekregen van EW, hiervan moesten ze wel de bon hebben. Anders kreeg ik het niet terug, aangezien EW toch in Breda zit heb ik het maar afgegeven Gelijk nieuwe map geëist toen
Off-Topic: Wat een chagrijnige lui bij de RDW zeg! Beetje mierenneuken over vanalles. Maar ach toch goed gekeurd Kunnen we weer blazen! Zal wel leeg gaan lopen op de kosten aan benzine ipv LPG
Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over) Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen.
Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef DrSnuggle het volgende: Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over) Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen.
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen Mooi zonde Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Fiorano het volgende: Nou we zijn ook medisch goedgekeurd voor de komende 5 jaar. Kom maar op met die tijdelijk taxipas.
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten. Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten. Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
Dit stelde ook niet voor, urinetest, bloeddruk en een ogen testje. Stond met 8 minuten buiten...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Mwah, eerste keuring was bij mij c.a. een kwartier, eerst die testjes, en toen nog een uitgebreide ogentest(o.a. of ik ook vanuit mijn ooghoeken goed kon zien). Rijexamen was ook leuk trouwens. Superbeleefd, wat niet eens hoefde van de examinator. Had slechts 1 aanmerking; toen hij naar het centrum wou had ik moeten vragen welke kant, maar omdat hij druk met de instructeur aan het praten was was ik gewoon naar de standaard kant van het centrum gereden.(Bij La Place in Groningen.)
Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Babananana het volgende: Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven
Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit? Edit: per rit dus
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrook
Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende: Ik heb de tankbon net vergeten Kan je die met een Shell tankpas nog ergens online vinden oid?
Ik stond ooit bij een onbemande pomp van Esso die geen bon kon printen. Toen had ik een foto gemaakt van de pomp na het tanken Dat vonden ze bij EW ook goed. Jij bent de bon wss vergeten bij de balie?
Vandaag drie uur voor niks in de bus moet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren Stelletje untermenschen.
Ja, echt prachtig, allemaal wisselstoringen. Maar ik ben er inmiddels.
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende: Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende: Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Reistijd invullen, dan verblijftijd en daarbij het vinkje 'rit is vanaf hier geannuleerd' aanvinken. Dan gaat 'ie bij de volgende stap meteen weer naar je huisadres.
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen Mooi zonde Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
Ik had nog nooit kerstkaarten verstuurd dus het was nieuw voor mij maar er staat ook geen waarde meer op die zegels, dus voor een lichte envelop pleur ik er gewoon 1 zegeltje op.
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken. Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur. Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken. Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur. Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.
Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.
Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
Beide. We hebben beide de plicht om de werktijden in de gaten te houden. Ik zou dus eventueel een boete kunnen krijgen als ik deze overschrijd, maar de werkgever ook(en die is dan ook duurder uit.) Net als met pauze's. Bij sommige werkgevers(mijn vorige) krijg je vaak geen pauze dus moet je ze daaraan herinneren. Doe je dat en geven ze je nog geen pauze, dan kan je jouw eventuele boete ook bij hun indienen.
Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende: Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Haha, precies dit!
Even lachen voor de foto, en daarna een flinke preek over representativiteit
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende: Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Viezze het volgende: Werd om kwart voor 3 nog gebeld voor een spoedje, maar dat is me toch iets te laat want ik ga over enkele ogenblikken aan het pis
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende: Bij mijn CP voor morgen staat alleen Mevrouw Lekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Omdat hoe kleiner de auto, des te minder schade vrouwen kunnen rijden
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein.
Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was, ze waren op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden?
Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.
tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
[ Bericht 1% gewijzigd door Schaafkaas op 23-01-2014 15:55:20 ]
Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende: Bij mijn CP voor morgen staat alleen Mevrouw Lekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein.
Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was Het was niet mijn schuld dat ik te laat was, EW was op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden?
Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.
tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
Haha, allemachtig. Wel netjes van EW dat ze de schuld niet bij jou leggen in ieder geval! Al had dit je beter kunnen overkomen in een Audi of BMW, in plaats van een Up!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Denk het ook idd, Groningen - Reeuwswijk. Die gast van LM herkend mij nu ook al, afgelopen 3 dagen elke dag geweest
Jep, dat is 'm inderdaad. Veel plezier met de Up!, kan zijn dat de radio het niet doet, die wilde namelijk niet meer aan nadat ik mijn eigen muziek wilde luisteren van een USB stickje.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef Rubenr3 het volgende: Hier staat ook standaard een kratje Hertog Jan, alleen is de huidige al een paar dagen leeg..
Morgen weer stufi, kun je gelijk een nieuw kratje halen!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein.
Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was, ze waren op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden?
Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.
tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
Da's ook schraal zeg
Zo heb ik vorige week nog 300km in een Up! gereden. I feel your pain. Heb er nog spierpijn van.
Ze hadden mij ook geen koffie aangeboden vandaag. Had ik toch wel verwacht nadat ze de locatie en tijden door elkaar hadden gehaald. Personeel stond er rustig koffie te tappen. Had het zelf ook wel kunnen pakken, maar dat vind ik asociaal. Had toch eigenlijk wel verwacht dat iemand aanbood dat ik wel een bakje koffie kon pakken als je iemand voor niks anderhalf uur laat reizen naar 's lands meest grauwe deprimerende kutstad.
Sjonge, stel bejaarden. Pijn in de rug na 300 km rijden, het is geen Dakar.
400 km in mijn geval. Ik moet zeggen, het viel ook wel mee, 't is niet echt pijn ofzo, maar plezierig was anders, vooral op het laatst. Maar ik heb ook nauwelijks pauze gehouden, dat helpt ook niet mee natuurlijk.
Toch blijf ik erbij dat die stoelen wel erg schraal zijn hoor, vergeleken met andere auto's.
Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef DrSnuggle het volgende: Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan)
Dat doe ik ook altijd
Als dat in de aanbieding is, even de Zafira van mijn pa lenen, met het hele huis (studentenhuis ) een kratje of 10 a 15 inladen, en dan hopen dat dat genoeg is tot de volgende aanbieding
Helaas is het nu op en zit ik aan de Gulpener. Is ook wel te drinken, maar bij lange na geen HJ.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Bier. Goede wodka (Pushkin e.d. is meuk, zelfs met cola..)
Ik kan niet goed tegen bier, na een half flesje buikpijn en als ik dan doordrink raak ik aan de schijterij. Bier met een smaakje wil nog wel(Bellevue Kriek, Desperados e.d.)
Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok?
Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok?
Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
Lekker dan. Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.
In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen.
Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..
Edit: Weer een mooie van AR op Facebook..
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echt, hou eens op met die onzin zeg Zouden ze zich niet realiseren dat die pagina gewoon publiekelijk is, en iedere potentieele klant die op Autoreset googled dat ook gewoon te zien krijgt?
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.
In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen.
Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..
Almere-Den Bosch is toch nooit 3 uur. Een kleine 2 uur naar centraal, dus tenzij je binnen de stad nog een uur moet reizen valt het wel mee. Toen ik nog in Eindhoven woonde was ik altijd binnen 2,5 uur weer thuis.
sms'je van EW: morgen een auto ophalen in Assen en afleveren in Emmen. Ik twijfel, wil graag werken namelijk, maar moet eigenlijk studeren. Als ze nou gewoon erbij zeiden wat voor auto het is, dat zou de keuze een stuk makkelijker maken.
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende: Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Aah, da's heel zuur maat Lijkt me niet eens dat het financieële zo kut is, maar vooral het deuk in je ego.
Mooi dat AW het goed opgenomen heeft Kan helaasch gebeuren, uit ervaring kan ik je vertellen dat je met de meest idiote omstandigheden kunt crashen En waar ik in een ambulance werd afgevoerd, heb jij gelukkig persoonlijk niks
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Wat ik nog het ergste vind is dat dit de fijnste auto was die ik ooit gereden heb. En hem dan zo inleveren
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende: Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg
Lol, da's ook lomp Aan de heren in blauw heb je werkelijk helemaal niets inderdaad. Ook eens met een kapotte motor (uitlaat was er onderuit gedondert ) langs de snelweg gestaan. Vier wagens van die nazi's langsgereden, en niet één stoppen om te vragen of ze konden helpen he Sukkels. Je beste vriend my ass..
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende: Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Zowel met de motor als met de (eigen) auto al genoeg schade gereden, voornamelijk (eigenlijk uitsluitend) door eigen stommiteit danwel overvloeding enthousiasme. En da's gewoon ff zuur voor de bankrekening, maar ik zou het extreem kut vinden om AR te moeten bellen dat ik schade had
Sterkte ja. Gelukkig lijkt het op de foto mee te vallen Voor hetzelfde geld vliegt er iemand frontaal op je als je omgekeer op de snelweg staat.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende: Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.
Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.
Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder.
Sterkte!
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.
Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.
Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder.
Sterkte!
Thanks Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
Daar heb je wel een punt inderdaad.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Ik ben niet te type dat helemaal hysterisch wordt, maar ze hadden idd wel even kunnen stoppen. Maar ik had AR toen al aan de lijn, dus van organisatorische hulp was ik al voorzien.
Stond wel een beetje te beven van de schrik. Niet door de klap, want die was helemaal niet hard. Eerder door het stukje oncontroleerbaar glijden denk ik. Is een heel raar gevoel, als je geen controle meer over de auto hebt en het fout ziet gaan. Eigenlijk valt de schade nog mee als je het zo bekijkt.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Goed lullig als zoiets gebeurd. Zo'n BMW was mijn eerste en tevens mooiste auto die ik als Hiker moest rijden, je zal je ook wel klote voelen als je daar staat.
Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan. Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende: Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende: Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Jij bent Amoeba #2
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende: Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Ontopic:
Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.
Tijdens de reis wel even de esp uit gehad voor het stoplicht, maar tijdens het ongeluk stond alles standaard, bak in D. Ik voelde wel dat de ESP ingreep, dat hielp ook, maar hij greep te laat in om de crash te kunnen voorkomen. Ik eindigde dus niet helemaal achterstevoren, maar dwars (iets meer dan 90graden gedraaid). Omdat ik half op de weg stond heb ik hem snel zoals op de foto gezet.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende: Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Ontopic:
Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Nee, want alleen de echte, goede hikers slagen voor de rijtest. Hierdoor weten ze zeker dat deze hikers geen schade zullen veroorzaken t.o.v. AR
Bij AR is er ook een rijtest.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende: Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Ontopic:
Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Ach man, jank niet zo.
Kan iedereen overkomen. Ook jou met je EW rijtest
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.
Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.
Jij zit gewoon te trollen
Hap hap happerdehap
Gefeliciteerd Kiprollade, het is je gelukt!
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Hahahaha het valt me nu pas op! Bedankt, je hebt me opgevrolijkt
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..
5 km Breda in. Niet zo veel dus.
Maar ik ben privé een maand geleden van de zijkant lichtjes aangereden (niet mijn schuld, alleen achterbumper kapot), maar daar had ik niet zo'n erge last van. Ik voelde het beven en trillen wel wegtrekken toen ik weer een paar honderd meter gereden had.
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende: Fijn daar je zelf niks hebt! Verwacht je morgen nog spierpijn van de impact of viel die mee?
Zuur van dat eigen risico en natuurlijk je zelfvertrouwen, maar trek het je niet teveel aan. Kan iedereen gebeuren.
Bwah, dit had heel simpel voorkomen kunnen worden: - Minder gasgeven - Tot na de bocht wachten met gasgeven. - Een andere route nemen, want ik had vanaf Rotterdam de A29/A59 gepakt ipv de A16 naar Breda. Zo ben ik via Zevenbergen en Prinsenbeek gegaan. En dat allemaal omdat mijn navi zei dat het druk was op de A16. Had beter die file kunnen nemen (als het al een file was)
quote:
Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende: Wow, lijkt me geen fijn gevoel Banaan. Weet je eigenlijk ook wat voor banden eronder zaten en hoe goed ze nog waren?
Dat vroegen ze thuis ook al. Helemaal niet aan gedacht. Zou natuurlijk best kunnen, die auto was toch al 5 jaar oud en net verkocht, dus achterstallig onderhoud is niet uit te sluiten.
Ik heb ook geen kopie van het transportformulier. Afgeleid door dat aanrijdingsformulier natuurlijk.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.
Tijdens de reis wel even de esp uit gehad voor het stoplicht, maar tijdens het ongeluk stond alles standaard, bak in D. Ik voelde wel dat de ESP ingreep, dat hielp ook, maar hij greep te laat in om de crash te kunnen voorkomen. Ik eindigde dus niet helemaal achterstevoren, maar dwars (iets meer dan 90graden gedraaid). Omdat ik half op de weg stond heb ik hem snel zoals op de foto gezet.
Ja misschien net ongelukkig op het verkeerde moment daar gereden dan.. Ah joh het is ook niet dat je 'm total loss hebt gereden. AR regelt de boel wel. Als je zelf maar niks hebt iig!
Kan me nog goed m'n tweede 'ongelukje' herinneren. Met de scooter op de rotonde, was al dagen rond de 30 graden waardoor er allemaal stof en gruis op het wegdek lag. Ik reed zoals ik altijd reed en opeens gleed m'n achterwiel weg. Kortom, het ligt niet altijd aan de berijder, het weer en de staat van de weg speelt ook een grote rol. Het enige wat je kan doen is aanpassen aan de omstandigheden, maar deze omstandigheden zijn soms ook onopmerkzaam.
Schade was veel schaafplekken: elleboog, rug, knie, scheen, voet (2 tenen helemaal open). Daarom niet met korte broek en teenslippertjes.
Was zo gehecht aan m'n scooter dat ik eerst keek of m'n die veel schade had, tot verbazing van omstanders Je kan me voor gek verklaren, maar ik breek liever iets dan dat ik nu m'n auto total-loss rijd, aangezien ik er zoveel tijd in heb gestopt.
Dat is wel een stuk heftiger! Je hebt wel gelijk met dat je het niet altijd kan zien aan de weg of het gladder dan normaal is. Eigenlijk had ik het kunnen weten, want ik rij daar privé net wel eens over en het valt me dan ook wel eens op dat het glad wordt als het regent. Alleen vandaag natuurlijk helemaal niet bij stil gestaan...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Graag en dan svp terugkoppeling met namen en telefoonnummers
Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lol, Ik zit het ook steeds te volgen over Aldel(stagebedrijf) Lekker getouwtrek..
Oh, Amoeba, bij ons werken genoeg leuke jongedames. Zijn de telefonistes. Maarja, hier wordt ook van je verwacht dat je de taxi's bumper aan bumper parkeert, en dat je dus goed met de koppeling overweg kan.
[ Bericht 41% gewijzigd door Marco001 op 23-01-2014 21:10:10 ]
Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Hojdhopper het volgende: Sinds jaar en dag weer een ritje voor de grote in Breda. Wat een omslagtiche procedures hanteren ze daar toch.
Ik weet gewoon nog steeds niet wat het blauwe en wat het gele vak is...
Indien er parkeergeld betaald moet worden en er geen geld in de auto aanwezig is dien je deze kosten zelf voor te schieten. Bij het afleveradres van A... dien je te melden hoeveel er betaald is EN je dient Easy way te bellen om door te geven welk bedrag er voorgeschoten is.
Nou als het een paar euro betreft mogen ze die van mij ... nja laat maar.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken
Ik weet gewoon nog steeds niet wat het blauwe en wat het gele vak is...
Volgens mij hebben ze dat inmiddels verduidelijkt door de vakken ook daadwerkelijk gele- en blauwe randen te geven. Tenminste, dat was de laatste keer al wel zo dat ik daar een auto moest afleveren. En dat was, zo uit m'n hoofd, volgens mij ergens in oktober.
Dus als je het dan nog niet weet ..
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Ordinateur het volgende: Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken
Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij.
Iets zegt me dat ze me niet gaan bellen vandaag...
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij.
Die Caddy die ik vandaag had, had ook 75pk. Veel geluk ermee zou ik zeggen, dat ding is niet vooruit te branden na de 100... De remmen van de caddy weigerden vandaag ook nog 1x , ben toen maar ff wat voorzichtiger gaan rijden
Timo had mij ook al die Caddy aangesmeerd net. Ouwe troll dat het is
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.
Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet?
Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet.
Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Kiprollade het volgende: Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet.
Even tussendoor, klopt het nou dat er geen schade genoteerd hoeft te worden voor Breda? Jezus ik doe dit werk echt te weinig de laatste tijd.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje maar dat zal op payday wel anders zijn
Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende: Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje maar dat zal op payday wel anders zijn
Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende: Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje maar dat zal op payday wel anders zijn
Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende: Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje maar dat zal op payday wel anders zijn
Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.
Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet?
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
Dat is raar, de transportformulieren die ik heb moeten invullen stond er waar nu een heel groot vak voor opmerkingen is een vak voor schadecontrole. Zal wel veranderd zijn, in ons voordeel (neem aan dat niemand dol is op schade controleren)
Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende: Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo. Mooi begin, alleen heb maximaal 60 pk van de 380 gebruikt
Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende: Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo. Mooi begin, alleen heb maximaal 60 pk van de 380 gebruikt
Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende: Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo. Mooi begin, alleen heb maximaal 60 pk van de 380 gebruikt
Mooie bak, ik weet nog van dat dagje locatiewerk in Amesfoort dat er ook zo'n apparaat stond. En onze "instructeur" vloog met 70 over een ijsplakaat en toen had ie toch wel even quattro nodig
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.
Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet?
Harteloze man
De mijne is een 2008. Zal wel geen cc hebben gok ik zo.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan. Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Begrijpelijk. Ik zeg nu ook makkelijk vanuit de bureaustoel 'zou ik nooit doen'. Maar als je daar staat.. tja
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Zonder gordel zou ik heel die rit weigeren. Doe het maar fijn zelf vooral vanwege het risico op een boete eigenlijk.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus! Jij bent er morgen ook? Ik ben morgen ook in Breda, eentje brengen en halen. Uurtje of 12/13, in een Peugeot Expert dacht ik.
Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus! Jij bent er morgen ook? Ik ben morgen ook in Breda, eentje brengen en halen. Uurtje of 12/13, in een Peugeot Expert dacht ik.
Nah, weliswaar voor die LM maar wel ergens anders in Breda afleveren. Overigens een mooi oranje/witte Kangoo mét startonderbreker..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Maar als je dan moet tanken hè, dan moet je dus de motor laten draaien. Nou goed, prima. Maar als je gaat afrekenen dus ook, met de sleutel er dus in? Makkelijk meenemen zo. Kan me niet voorstellen dat je die lelijke busjes wil hebben maar toch.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Hojdhopper het volgende: Maar als je dan moet tanken hè, dan moet je dus de motor laten draaien. Nou goed, prima. Maar als je gaat afrekenen dus ook, met de sleutel er dus in? Makkelijk meenemen zo. Kan me niet voorstellen dat je die lelijke busjes wil hebben maar toch.
Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?
Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?
Soms heb je de sleutel nodig om de tankdop los te krijgen, dan heb je wel een probleem denk ik.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Goffetomme, treinen die om 7 uur al niet meer rijden... Nu in een kut bus, direct al 25 minuten vertraging, net de tijd die ik straks in Amersfoort goed kon gebruiken.
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald. Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben. Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Marco001 het volgende: Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben. Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald. Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Nee daar moest ik niet zijn, toch bedankt De auro stond gelukkig al warm te draaien, met het pasje van de kartfabrique heb ik de laatste resten weggehaald
Net een spoedje gekregen: Breda-Schiphol in een BMW 1-serie.
Hopen dat ze er nog wat achteraan hebben, dan wordt dit weer een fijne werkdag.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik had hem ook al gemaakt tegen mezelf Het is tijd om gisteren te vergeten door er veel nette km's achter te zetten.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet?
Joh, ik heb een keer bij een zijingang van een ziekenhuis gestaan met een total-losse taxi(iemand geen voorrang verleend, toen ik die kant van de kruising opkeek zat ze waarschijnlijk net in de blinde hoek.). Ga ik me echt niet druk om maken.
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen
Op vrijdag 24 januari 2014 10:09 schreef Kiprollade het volgende: Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden
Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen...
Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden
Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen...
Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
Dat is zuur, haha. En bij valetparking kan je geen 0-100 doen, jammer genoeg Cayenne S is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd
Klant van vannacht was volgens mij een beetje tipsy. In de parkeergarage liep ie naar een bmw x3 om erachter te komen dat dat niet zijn auto was. Zijn auto was een nieuwe type bmw 7-serie. 3 jaar oud en al 150000km op de teller. Hij gaf aan dat hij wil gaan kijken naar een Tesla model s, dus hopelijk mag ik hem vaker rijden.
Oh en volgende week de hele week beschikbaar, dus kom maar op met die ritjes
Zo ik ben weer thuis. Top gala, verhouding man/vrouw was ongeveer 20/80. Ik was wel met m'n meisje mee dus moest me inhouden . Oh en er werd Heineken geschonken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum. Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...
Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende: Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...
Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.
Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen.
Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.
Op naar huis maar weer
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum. Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...
Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Vaak nette leasebakken maar niks speciaals. Incidenteel een leuke wagen, maar reken er niet te veel op.
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.
Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen.
Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.
Op naar huis maar weer
En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen
En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen
Nee maar het is wel toevallig dat ik weer belde en dezelfde planner kon vertellen dat er schade op een BMW zat Daar moest hij ook om lachen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld.
Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was.
Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Amoeba het volgende: Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld.
Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was.
Had dat hok nou cruise control of niet?
Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Babananana het volgende: Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
verbaast mij niks. Bij BMW's ligt de bekabeling voor een trekhaak ook vaak al klaar op de juiste plek.
Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Viezze het volgende: Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Bij de Fiesta is het zelfs op de Titanium(de 1- of 2naluxste uitvoering van de 5) een optie van 350,- (als ik het goed herinner).. wel makkelijk om de prijs op te krikken. Een Fiesta zoals ik zou willen zit op 18k, en dan ben ik nog niet eens volledig los gegaan op de optielijst, maar alleen Titanium(want anders kon die motor die ik zou willen niet), de 100pk 1.0, cruisecontrol en airco(ook weer 300 euro ofzo..)
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld
Nee. Nee. Nee. 2½ uur een lome rechtervoet gehad.
Zuur… Ik heb van 8.40 tot 16.30 denk ik, en dan dat half uurtje er nog af.
Ik rol nu richting Zwolle, zijn er over een uur hikers in Utrecht CS?
Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Babananana het volgende: Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
Dat, Een i30 is gewoon haast goedkoper! terwijl dat een veel grotere auto is waar zelfs standaard stuurverwarming opzit. volgens mij
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Beste is gewoon om een demo model ofzo te kopen, heeft mijn vader ook gedaan; die van hem(corsa) was gewoon 6000,- goedkoper als wanneer hij hem nieuw zou kopen.
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Kiprollade het volgende: Motoren Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt
Als ik in mijn auto met dezelfde toerentallen zou rijden als op mijn motor, heb ik binnen 3 kilometer een externe krukas
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben
Ik heb het destijds gelezen in het nieuws etc., bron vinden wordt even lastig. Ik zit nu op mijn mobiel namelijk omdat de stroom is uitgevallen...
Wat ik verder nog weet is dat de Golf VI eigenlijk vooral een doorontwikkeling is van de V, waarbij veel gedaan is om de productiekosten te verlagen. De VII is dan weer een compleet nieuwe auto op het MQB-platform. VAG heeft veel geld gestoken in dat platform en wil dat voor bijna alle modellen gaan gebruiken de komende jaren.
Op vrijdag 24 januari 2014 14:55 schreef Sarasi het volgende: Eindelijk de beschikbaarheid weer aan, volgende week! Kan ik me het hele weekend op verheugen.
Ik heb ook al mijn jaaropgaven binnen inmiddels, dus ik ga zo even kijken hoeveel belasting ik kan terug vorderen.
Verdwalen in België met een postwagen is niet fijn! Altijd leuk dat navigatie en wegwerkzaamheden niet samen gaan! En Belgen kunnen geen borden plaatsen ofzo..
Nope, niet mogelijk. Tenzij het zo'n key-less go systeem is.
Overigens was er toch geen startonderbreker in de auto ingebouwd. Nergens problemen mee gehad dus. Maar hij was wel op en top smerig van binnen. Halve rubberplantage daar in die auto..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
Hangt van de onderbreker af. Wij hebben op het werk een Touran met startonderbreker, maar die kan je gewoon bedienen door 2x achter elkaar op het ontgrendelknopje van de sleutel te drukken.
Vast niet. Ik reken op een bedrag tussen de vijftig en de honderd.
Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.
Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.
Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
Ik heb twee korte bijbaantjes gehad en ben eind 2013 begonnen bij AR, maar ik heb voor dit jaar nog nooit iets terug gekregen van de belastingdienst, dus ik ben helemaal hysterisch over dit.
Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.
Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Het verhaal belasting Bij elke loonstrook wordt gekeken hoeveel je op jaarbasis zou verdienen als je het hele jaar door zoveel zou verdienen. Als je dan belasting moet betalen, wordt het ingehouden van je loon. Gevolg: als je 1 week fulltime werkt, betaal je die week dus voor fulltime belasting. Op jaarbasis kom je veel lager uit, dus kan je het volgend jaar terugvragen.
Loonheffingskorting betekent dat ze de dus kijken alsof het je enige inkomsten zijn. Als je geen loonheffingskorting hebt op een baantje, wordt altijd 52% belasting inhouden (maximale tarief). Gevolg: je betaalt veel meer belasting dus krijg je veel meer terug volgend jaar.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Check je jaaropgaaf. Is je ingehouden premie loonbelasting meer dan 14 euro? Dan kun je 't terugvragen.
Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
Dit is voor als je meer hebt verdiend dan de ondergrens waarbij j belasting moet betalen toch? Anders snap ik niet waar je het vanaf wil trekken.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡