abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135838566
Welkom in het topic speciaal voor studentchauffeurs!

____________________________________________________________________________________________

Belangrijke regels voordat je post in dit topic!

-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.!
Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen.
-Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d.
-Kijk uit met wat je zegt over klanten!
-Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.

Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur..
____________________________________________________________________________________________

Wat is het?
Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.

Hiker
Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend.
Bron: www.easyway.nl

Privéchauffeur
Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.

In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten.
Bron: www.easyway.nl

Waarom studenten?
Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.

Sollicitatieprocedure
In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.

Kledingvoorschriften
Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!

FAQ: Veel gestelde vragen
Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tips-on-the-road
Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)

OV tips 'n tricks
Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.

Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
EasyWay b.v.
Website: www.easyway.nl
Login: www.easyway.nl/login
Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011)
Salaris: (>23) ¤9,95 en meer
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden.
Minimale leeftijd: 18
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs

Autoreset BV
Website: www.autoreset.nl
Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php
Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten
Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22
Hikers: ja
Privéchauffeur: ja
Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar
Minimale leeftijd: 19
OV verplicht: Ja; week-OV
Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid
Uitbetaling: wekelijks op vrijdag
Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen

Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic:
Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.

Hikers
Babananana, hiker regio Breda (Autoreset)
dery1990, hiker regio Groningen
Dalenbart, hiker regio Amersfoort
Fleauris, hiker regio Rotterdam
Hojdhopper,hiker regio Utrecht
Gehaktstaaf123, hiker regio Groningen
ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset)
irritatie100, bijna ex-hiker regio Rotterdam
Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset)
Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede
Kevindinhinho, hiker regio Zwolle
MG_13, hiker regio Amsterdam
Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset)
Obama, hiker regio Amsterdam
Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset)
Panthera, hiker regio Ede/Arnhem
Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset)
QuiCk01, hiker regio Leiden
RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset)
Rubenr3, hiker regio Groningen
S-RS, hiker regio Groningen
Viezze, hiker regio Eindhoven
Wave103, hiker regio Utrecht
zazzel, hiker regio Breda
Zuunigerd, hiker regio Zwolle
Sarasi, hiker regio Groningen (Autoreset)
Amoeba, Jaguargeile kastknuffelaar regio Eindhoven (Autoreset)
Solidberg, hiker regio Groningen
Schaafkaas, hiker regio Groningen
Kiprollade, hiker regio Rotterdam
trolley, hiker regio Leeuwarden
qua111, hiker regio Leiden
ManScat, hiker regio Groningen (Autoreset)
Meneer_valk, hiker regio Maastricht

joppie_saus, ex-hiker en snoepautomatencoureur regio Groningen
Mallet, ex-hiker regio Doetinchem
Maharbal, ex-hiker regio Leeuwarden
Franknfurter, ex-hiker regio Utrecht
LeTourdeFrance, ex-hiker regio Groningen
Enpe, ex-hiker regio Eindhoven
Fiorano, ex-hiker regio Amersfoort. Tegenwoordig Zorgtaxichauffeur en Priusliefhebber
MuurStraat, ex-hiker regio Nijmegen

Privéchauffeurs
invine, privéchauffeur regio Amsterdam
Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht
RTS91, Kamikaze regio Utrecht
Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland
DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem
Dimitri_, privéchauffeur regio Breda
Warchaser44, privéchauffeur regio Breda
ColeJ, privéchauffeur regio Alkmaar/Noord-Holland
Sjouveur, privéchauffeur regio Amersfoort/Utrecht

Voorgaande topics
Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.

Facilitair
SPOILER
pi_135838575
Duurt lang...
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135838623
Haha, ik moest mn laptop aanslingeren... :'(
pi_135838684
Laatste topic ging iig over motorrijbewijzen, linksplakkers en een klant die zijn auto "batmobile" noemt. :)
pi_135838703
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:49 schreef DrSnuggle het volgende:
Haha, ik moest mn laptop aanslingeren... :'(
Want mobiel kun je geen topics openen? :P
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135838704
Yaay, eindelijk iemand die motoren schrijft ipv motors
pi_135838732
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Want mobiel kun je geen topics openen? :P
Ik weet niet hoe. :'(
Ik kan wel een topic openen maar niet in de reeks.
pi_135838745
Die "batmobile" is een zwarte Golf 1.6 TDi Bluemotion , dus ja :P
Nee, toch niet
pi_135838768
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:51 schreef MG_13 het volgende:
Gelukstreffer O-)
pi_135838877
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:52 schreef DrSnuggle het volgende:

[..]

Ik weet niet hoe. :'(
Ik kan wel een topic openen maar niet in de reeks.
Jonge, zit gewoon een giga knop onderaan het topic, net als bij het openen van een nieuw deel op de pc.
pi_135839063
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:51 schreef MG_13 het volgende:
Mensen die motors zeggen moeten worden opgesloten.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135839549
Motoren, motors. Trekkers, tractor, tractoren. Allemaal 1 pot nat O+

Weet iemand hoe het zit met de kosten die je maakt voor EW (belkosten en de postzegels)
Want daar lees ik nergens iets van terug.

Hopelijk wordt ik vandaag gebeld voor m'n eerste klus. Heb er nu wel zin in gekregen!
pi_135839725
Godverdomme, die kut Caddy staat schijnbaar niet in Tilburg maar bij de grote in Waalwijk. Ben ik voor niks naar Tilburg gekomen :r En ik heb al zo'n bloedhekel aan die stad :N

Nu dus wachten, want die Caddy staat nog in reparatie. Kan hem dus ook nog niet op gaan halen. :{

Edit: Ritje geannuleerd -O- en ik zag nog net de bus wegrijden :r

[ Bericht 19% gewijzigd door BlackLining op 23-01-2014 10:28:11 ]
pi_135840394
Ik moet zo ook in Waalwijk wezen. :)
pi_135840577
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:15 schreef KabouterKwebbel het volgende:
Weet iemand hoe het zit met de kosten die je maakt voor EW (belkosten en de postzegels)
Want daar lees ik nergens iets van terug.
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.

Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.

Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.

Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet ;)
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135840654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 09:52 schreef Solidberg het volgende:
Die "batmobile" is een zwarte Golf 1.6 TDi Bluemotion , dus ja :P
Beter dan dat ze hem 'Onzichtbare Bootmobiel' noemen :')

Net in Breukelen erop gewezen dat ik vergeten was aan te kruisen of er een hoedenplank in de auto zat |:(

Note tot zelf: beter opletten!

@hierboven: bij AR kan je belkosten wel declareren @¤0,30/min. Maak je er nog winst op ook als je een abonnement hebt :P
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:46:43 #17
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135840707
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjes :+ Alleen dat je na twee jaar weer opnieuw examen moet doen is een beetje zaad.

Ben blij dat ik dat ding nog onder de oude regeling gehaald heb :Y

Gisteren nog op het punt gestaan om een Ducati Monster 696 te kopen als vervanging van mijn oude TL'ed motor. Maar da's met een kilometrage van ruim 20k per jaar gewoon niet handig. Kost me duizenden euro's per jaar in onderhoud :N
Daarom ga ik pas op m'n 24e, ik probeer zo min mogelijk de kas te steunen door de naaistreken van ze :')
Ducati's vind ik ook wel heel vet, vooral de Diavel O+

Overigens is de Ducati Desmosedici RR ook wel héél vet, maar ook wel héél duur :')
pi_135840748
Moeten jullie voor EW serieus die bonnetjes op de post gooien ja? Ik maak gewoon ff een foto, hang die als bijlage aan een mailtje als reactie op de ritbevestiging en binnen een week staat ie weer op mijn rekening.

@Hierboven: Diavel vind ik wel zó gruwelijk lelijk he. Alleen de Monsters zijn mooi. Maar goed, Ducati is sowieso rommel. Vuistregel bij die dingen is dat als het geen olie lekt, je toch langs de dealer moet. Dan is ie namelijk leeg. Beurtje kost ¤1.500 en de blokken houden het bij 40k km voor gezien. Ducati's zijn niet om op te rijden, maar om mee te patsen :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 10:49:35 #19
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135840797
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef trolley het volgende:

[..]

Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.

Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.

Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.

Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet ;)
Je krijgt volgens mij standaard per rit zo'n een minuten belkosten vergoed en een postzegel, staat op de loonstrook als onkostenvergoeding vermeld
pi_135840879
quote:

[..]

Ik heb te horen gekregen dat tankbonnen, Esso of shell of wat dan ook op de post moet. Alles dus. Ritbonnen moeten dacht ik ook eens in de maand. Maar dat wordt dus nog maar eens goed doorlezen zo... }:|
pi_135841393
Wat een shitzooi met het OV zeg. En natuurlijk moet ik met de trein naar mijn tentamen, want ik ben bij mijn ouders. }:| Gelukkig heeft mamma zich ziek gemeld en is er dus wel een auto, ik kom er sowieso wel. Maar wat een gezeik weer.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135841575
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende:
Wat een shitzooi met het OV zeg. En natuurlijk moet ik met de trein naar mijn tentamen, want ik ben bij mijn ouders. }:| Gelukkig heeft mamma zich ziek gemeld en is er dus wel een auto, ik kom er sowieso wel. Maar wat een gezeik weer.
Dat niet alleen, het is ook nog eens zeikweer :D :+
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:11:46 #23
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135841580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:51 schreef KabouterKwebbel het volgende:

[..]

Ik heb te horen gekregen dat tankbonnen, Esso of shell of wat dan ook op de post moet. Alles dus. Ritbonnen moeten dacht ik ook eens in de maand. Maar dat wordt dus nog maar eens goed doorlezen zo... }:|
Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
pi_135842387
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:06 schreef Sarasi het volgende:
In het Noorden ook al ja? :')

Vandaag drie uur voor niks in de bus :N moet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren :N :r Stelletje untermenschen.
pi_135843001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
Het nut is dat ze bij een eventuele belastingcontrole aan kunnen tonen dat die vergoedde brandstof echt onkosten waren een geen fancy belastingontduiking. Maar als je de boel gewoon vergoed krijgt is dat hun verantwoordelijkheid natuurlijk.
pi_135843053
quote:

[..]

Je krijgt overigens een bedrag per rit, iets van 50 cent ofzo, voor onkosten als printen, bellen etc. Denk dat he daar gemiddeld niet overheen komt.
pi_135843058
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:54:07 #28
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135843117
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Panthera. het volgende:

[..]

Je krijgt overigens een bedrag per rit, iets van 50 cent ofzo, voor onkosten als printen, bellen etc. Denk dat he daar gemiddeld niet overheen komt.
49 CENT!!!!!!!!!! :6

quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef MG_13 het volgende:

[..]

Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.
En daarom tank ik altijd bij een Shell. Hou niet zo van dat administratieve werk, en dan moet ik weer postzegels kopen.
Ben liever lui dan moe :')
pi_135843349
Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven :P

Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit?
Edit: per rit dus
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:05:54 #30
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135843611
Ik stuur ook nooit wat aan bonnen op. 1x maaltijd vergoed gekregen van EW, hiervan moesten ze wel de bon hebben. Anders kreeg ik het niet terug, aangezien EW toch in Breda zit heb ik het maar afgegeven :) Gelijk nieuwe map geëist toen :P

Off-Topic: Wat een chagrijnige lui bij de RDW zeg! Beetje mierenneuken over vanalles. Maar ach toch goed gekeurd :) Kunnen we weer blazen! :7 Zal wel leeg gaan lopen op de kosten aan benzine ipv LPG :')
pi_135843659
Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over)
Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen. :'(
pi_135843794
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over)
Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen. :'(
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen :+ Mooi zonde
Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
pi_135843827
Ik heb de tankbon net vergeten ;( Kan je die met een Shell tankpas nog ergens online vinden oid?
Nee, toch niet
pi_135843924
Even EW bellen, ze krijgen zo'n overzicht dus misschien kunnen zij je helpen.

Ik zou overigens zeggen dat er geen bon uit kwam als ik jou was :+
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:20:19 #35
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135844121
Nou we zijn ook medisch goedgekeurd voor de komende 5 jaar. Kom maar op met die tijdelijk taxipas.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135844222
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Viezze het volgende:
Even EW bellen, ze krijgen zo'n overzicht dus misschien kunnen zij je helpen.

Ik zou overigens zeggen dat er geen bon uit kwam als ik jou was :+
Zullen ze toch niet geloven als ik uur later pas bel :+
Nee, toch niet
pi_135844353
quote:
99s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Fiorano het volgende:
Nou we zijn ook medisch goedgekeurd voor de komende 5 jaar. Kom maar op met die tijdelijk taxipas.
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.
Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:27:05 #38
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135844385
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.
Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
Dit stelde ook niet voor, urinetest, bloeddruk en een ogen testje. Stond met 8 minuten buiten...
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135844513
Mwah, eerste keuring was bij mij c.a. een kwartier, eerst die testjes, en toen nog een uitgebreide ogentest(o.a. of ik ook vanuit mijn ooghoeken goed kon zien).
Rijexamen was ook leuk trouwens. Superbeleefd, wat niet eens hoefde van de examinator.
Had slechts 1 aanmerking; toen hij naar het centrum wou had ik moeten vragen welke kant, maar omdat hij druk met de instructeur aan het praten was was ik gewoon naar de standaard kant van het centrum gereden.(Bij La Place in Groningen.)
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:34:05 #40
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135844659
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Babananana het volgende:
Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven :P

Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit?
Edit: per rit dus
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrook
pi_135844803
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb de tankbon net vergeten ;( Kan je die met een Shell tankpas nog ergens online vinden oid?
Ik stond ooit bij een onbemande pomp van Esso die geen bon kon printen. Toen had ik een foto gemaakt van de pomp na het tanken :P Dat vonden ze bij EW ook goed. Jij bent de bon wss vergeten bij de balie?
pi_135844831
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:34 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrook
Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?

Edit: 35 cent per rit
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:40:41 #43
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135844904
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:38 schreef Viezze het volgende:

[..]

Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?
Als het per rit is is het 35 cent i.p.v. 49 cent. Rekenfoutje :')

Edit: Ik was eerder dan jouw edit *O*
pi_135845391
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef BlackLining het volgende:

[..]

In het Noorden ook al ja? :')

Vandaag drie uur voor niks in de bus :N moet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren :N :r Stelletje untermenschen.
Ja, echt prachtig, allemaal wisselstoringen. :') Maar ik ben er inmiddels.
pi_135845408
Wie reed er ook alweer voor die snoepjesfabriek uit Winschoten? Foei!
pi_135846476
Kwart over 1 en al 3 ritten gehad. Kreeg nog een spoedje W'wijk - Tiel in een Polo.
pi_135847014
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze :{

Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee? :')
pi_135847136
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze :{

Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.
pi_135847406
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:

Reistijd invullen, dan verblijftijd en daarbij het vinkje 'rit is vanaf hier geannuleerd' aanvinken. Dan gaat 'ie bij de volgende stap meteen weer naar je huisadres.
pi_135847420
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.
Hmm, ik meende me te herinneren dat ie dan heel de rit eruit gooide en je niks kreeg. Maar hij pikt het inderdaad.

Toch nog van 8:45 tot 12:10 in kunnen vullen. Waarvan twee uur in de bus, een uur wachten op locatie en een half uur wachten op de bus :')

Nu maar weer dichtgegooid voor spoedjes. Toch geen tijd meer vandaag helaas.

@Hierboven: Thanks :)
pi_135849430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Viezze het volgende:

[..]

Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellen :+ Mooi zonde
Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
Ik had nog nooit kerstkaarten verstuurd dus het was nieuw voor mij maar er staat ook geen waarde meer op die zegels, dus voor een lichte envelop pleur ik er gewoon 1 zegeltje op.
pi_135850063
Deze boi gaat 7,5 uur declareren in 3 ritten.

Een hele dag gewerkt, 50 euro verdiend. Waar doen we 't eigenlijk voor. :')
pi_135850301
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:

7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt :')
pi_135850428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken. :)
Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur. :P Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
pi_135850747
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken. :)
Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur. :P Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.

Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:12:03 #56
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135850911
Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
pi_135851095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef trolley het volgende:

[..]

En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.

Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
Beide. We hebben beide de plicht om de werktijden in de gaten te houden. Ik zou dus eventueel een boete kunnen krijgen als ik deze overschrijd, maar de werkgever ook(en die is dan ook duurder uit.) Net als met pauze's. Bij sommige werkgevers(mijn vorige) krijg je vaak geen pauze dus moet je ze daaraan herinneren. Doe je dat en geven ze je nog geen pauze, dan kan je jouw eventuele boete ook bij hun indienen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:17:55 #58
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135851208
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:

7.5u werken en hele dag noemen :'). Tering man.

Vrôger toen ik nog podiumbouw en stoelenverhuur deed maakte ik soms in 2 dagen 38u. Wel inclusief reizen trouwens. Betaald slapen in de vrachtwagen :P.
pi_135851249
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:

[..]

Ok ok, iets minder dan.
pi_135851255
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Haha, precies dit! :')

Even lachen voor de foto, en daarna een flinke preek over representativiteit :')
pi_135851288
quote:
99s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Fiorano het volgende:

[..]

7.5u werken en hele dag noemen :'). Tering man.

Vrôger toen ik nog podiumbouw en stoelenverhuur deed maakte ik soms in 2 dagen 38u. Wel inclusief reizen trouwens. Betaald slapen in de vrachtwagen :P.
Ik vind een werkdag van 8u normaal though.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:26:41 #62
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135851582
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Hahahahaha nu je het zegt idd! _O-
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:27:53 #63
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135851627
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik vind een werkdag van 8u normaal though.
Excl pauze ja. 8.30 beginnen 17.00 klaar. Dat is redelijk normaal.
pi_135852424
Werd om kwart voor 3 nog gebeld voor een spoedje, maar dat is me toch iets te laat want ik ga over enkele ogenblikken aan het pis :9 :9 :9
pi_135852437
Bij mijn CP voor morgen staat alleen Mevrouw :') Lekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo ;( Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Nee, toch niet
pi_135852464
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Viezze het volgende:
Werd om kwart voor 3 nog gebeld voor een spoedje, maar dat is me toch iets te laat want ik ga over enkele ogenblikken aan het pis :9 :9 :9
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis :+
pi_135852522
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende:
Bij mijn CP voor morgen staat alleen Mevrouw :') Lekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo ;( Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Omdat hoe kleiner de auto, des te minder schade vrouwen kunnen rijden :')
pi_135852550
Wat een werkdag vandaag. :')

Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein. :(

Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was, ze waren op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden? _O-

Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.

tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.

[ Bericht 1% gewijzigd door Schaafkaas op 23-01-2014 15:55:20 ]
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:49:11 #69
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135852552
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:

[..]

Grolsch is premium bier, kut! :Y

Edit:

Echte bazen drinken Grolsch of Corona. En in de zomer Desperados omdat dat dan wel mag.
pi_135852585
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende:
Dat was mijn ritje :D
pi_135852633
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Edit:

Echte bazen drinken Grolsch of Corona. En in de zomer Desperados omdat dat dan wel mag.
Grolsch is niet te zuipen man, koppijnbier! :r

Geeft mij maar een Hertog Jan! :7
pi_135852643
quote:

[..]

Edit:

"Je hebt bier en je hebt Grolsch!"

Dat zeggen ze toch altijd? Ik had godverdomme bier besteld, wegwezen met die bocht dus :W
pi_135852705
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlackLining het volgende:

[..]

"Je hebt bier en je hebt Grolsch!"

Dat zeggen ze toch altijd? Ik had godverdomme bier besteld, wegwezen met die bocht dus :W
Wij kunnen praten. En wel eens een avondje pilsen! :)
pi_135852772
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef Schaafkaas het volgende:

Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein. :(

Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was Het was niet mijn schuld dat ik te laat was, EW was op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden? _O-

Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.

tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
Haha, allemachtig. :o
Wel netjes van EW dat ze de schuld niet bij jou leggen in ieder geval! Al had dit je beter kunnen overkomen in een Audi of BMW, in plaats van een Up! :+
pi_135853060
quote:

[..]

Dat was mijn ritje :D
Denk het ook idd, Groningen - Reeuwswijk. Die gast van LM herkend mij nu ook al, afgelopen 3 dagen elke dag geweest :P
Nee, toch niet
pi_135853206
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Denk het ook idd, Groningen - Reeuwswijk. Die gast van LM herkend mij nu ook al, afgelopen 3 dagen elke dag geweest :P
Jep, dat is 'm inderdaad. Veel plezier met de Up!, kan zijn dat de radio het niet doet, die wilde namelijk niet meer aan nadat ik mijn eigen muziek wilde luisteren van een USB stickje. :D

SPOILER
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:02:35 #77
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135853225
quote:

[..]

Edit:

Vanavond een gala in Rotterdam, zal dus wel Amstel of Heineken zijn -O- . Naja als er maar alcohol inzit. Biert top 3 is toch als volgt:

0. Alles wat speciaal bier is, waarbij Orval koning is.
1. Warsteiner/Hertog Jan (Geen winnaar aan te wijzen)
2. Jupiler
3. Grolsch
pi_135853347
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Wij kunnen praten. En wel eens een avondje pilsen! :)
Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaan :7

Onder de grote pilsners met royale afstand de beste. Qua speciaalbieren staat Trappistes Rochefort 10 bovenaan.
pi_135853419
Hier staat ook standaard een kratje Hertog Jan, alleen is de huidige al een paar dagen leeg..
pi_135853492
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Hier staat ook standaard een kratje Hertog Jan, alleen is de huidige al een paar dagen leeg..
Morgen weer stufi, kun je gelijk een nieuw kratje halen! *O*
pi_135853515
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaan
Precies, voor minder doe ik het niet! ^O^
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:11:43 #82
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135853730
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaan :7

Onder de grote pilsners met royale afstand de beste. Qua speciaalbieren staat Trappistes Rochefort 10 bovenaan.
Probeer eens de 6 of de 8. Voornamelijk de 8 is echt enorm lekker, kan zeker tippen aan de 10.
pi_135853843
quote:

Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was, ze waren op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden? _O-

Da's ook schraal zeg :')

Zo heb ik vorige week nog 300km in een Up! gereden. I feel your pain. Heb er nog spierpijn van.

Ze hadden mij ook geen koffie aangeboden vandaag. Had ik toch wel verwacht nadat ze de locatie en tijden door elkaar hadden gehaald. Personeel stond er rustig koffie te tappen. Had het zelf ook wel kunnen pakken, maar dat vind ik asociaal. Had toch eigenlijk wel verwacht dat iemand aanbood dat ik wel een bakje koffie kon pakken als je iemand voor niks anderhalf uur laat reizen naar 's lands meest grauwe deprimerende kutstad.

quote:
99s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Fiorano het volgende:

[..]

Probeer eens de 6 of de 8. Voornamelijk de 8 is echt enorm lekker, kan zeker tippen aan de 10.
8 ben ik geen fan van. Waarom weet ik niet, de 10 is wat dikker, romiger zeg maar. De 6 heb ik nog niet op.
pi_135853976
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef trolley het volgende:

[..]

Morgen weer stufi, kun je gelijk een nieuw kratje halen! *O*
Eigenlijk ben ik gewoon te lui om te fietsen
pi_135854032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Da's ook schraal zeg :')

Zo heb ik vorige week nog 300km in een Up! gereden. I feel your pain. Heb er nog spierpijn van.
De stoelen zijn inderdaad nogal goedkoop, dat merk je na zo'n lange rit toch wel een beetje aan je rug.
pi_135854469
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Rubenr3 het volgende:

[..]

Eigenlijk ben ik gewoon te lui om te fietsen
www.bierkoerier.net ^O^
pi_135854541
quote:
Die prijzen :X Dan fiets ik liever zelf even :P
pi_135854613
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De stoelen zijn inderdaad nogal goedkoop, dat merk je na zo'n lange rit toch wel een beetje aan je rug.
Sjonge, stel bejaarden. Pijn in de rug na 300 km rijden, het is geen Dakar. :')
pi_135854782
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef RTS91 het volgende:

[..]

Sjonge, stel bejaarden. Pijn in de rug na 300 km rijden, het is geen Dakar. :')
400 km in mijn geval. :P Ik moet zeggen, het viel ook wel mee, 't is niet echt pijn ofzo, maar plezierig was anders, vooral op het laatst. Maar ik heb ook nauwelijks pauze gehouden, dat helpt ook niet mee natuurlijk.

Toch blijf ik erbij dat die stoelen wel erg schraal zijn hoor, vergeleken met andere auto's.
pi_135854967
Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan) :D
pi_135855017
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan) :D
Dat doe ik ook altijd :')

Als dat in de aanbieding is, even de Zafira van mijn pa lenen, met het hele huis (studentenhuis :9) een kratje of 10 a 15 inladen, en dan hopen dat dat genoeg is tot de volgende aanbieding :+

Helaas is het nu op en zit ik aan de Gulpener. Is ook wel te drinken, maar bij lange na geen HJ.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:38:05 #92
385134 zazzel
The Best or Nothing
pi_135855252
Een EW'er van hier die nu (16:30) bij de grote in Breda weg loopt?
pi_135855264
Voor de luie mens:

quote:
Met deze code: DEAL14 kun je jouw boodschappen bij een bestelling vanaf 70 euro gratis thuis laten bezorgen of ophalen bij een Pick Up Point.

Deze actie is geldig t/m 1 april 2014.
*O*
pi_135855824
Bier. :r Goede wodka :9~ (Pushkin e.d. is meuk, zelfs met cola..)

Ik kan niet goed tegen bier, na een half flesje buikpijn en als ik dan doordrink raak ik aan de schijterij. Bier met een smaakje wil nog wel(Bellevue Kriek, Desperados e.d.)
pi_135856029
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef Marco001 het volgende:
Bier. :r Goede wodka :9~
:Y
pi_135856296
Wodka :N Ik moet daar niet meer aan beginnen. Horror de volgende morgen, horror zeg ik je :X :X

Edit: Godverdommee! Ritje voor morgen wéér in zo'n Caddy met 75pk _O- Die ik eigenlijk vandaag ook zou hebben. Den Bosch naar de grote in Almere.

Ach ja, het is in ieder geval werk. Hopen dat de auto er deze keer wel is :{
pi_135856818
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy

Ik eis cc ja :')

Tevens: Grolsch _O_

[ Bericht 28% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 17:08:37 ]
pi_135856932
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:

Tevens: Grolsch _O_
Jeuzes, sterkte :')

Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok? :D

Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
pi_135857218
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:

Lekker dan. :P
Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
pi_135857524
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Jeuzes, sterkte :')

Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok? :D

Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
1½L, 4 cilinders, 75pk

De vorige keer naar Groningen was een A6 :')
pi_135857641
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:16 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Lekker dan. :P
Op zich vind ik lange ritten niet erg, maar dan wil ik wel een beetje een fijne auto. Met cc. En een werkende radio graag.
Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.

In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen. :)

Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..

Edit: Weer een mooie van AR op Facebook..
SPOILER
Echt, hou eens op met die onzin zeg :') Zouden ze zich niet realiseren dat die pagina gewoon publiekelijk is, en iedere potentieele klant die op Autoreset googled dat ook gewoon te zien krijgt? :')
pi_135857799
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nou kunnen bestelbusjes op zich best relaxt zijn. Lekker hoog, stoel biedt vaak aardig wat comfort, en er zit over het algemeen nog een vrij verdienstelijke audio installatie in.

In de stad is zoiets een waar drama, maar als je na een kwartier snelweg eindelijk op de 130 zit en lekker door kunt tuffen, is het opzich prima te doen. :)

Ik hoop echt dat er voor mijn rit nog een opvolgende komt die weer naar het zuiden gaat. Weinig OV verbindingen die zó kut zijn als Almere - Den Bosch. Da's serieus drie uur. Zou perfect zijn als de grote A nog een wagen heeft die naar Utrecht of nog wat zuidelijker moet..
Almere-Den Bosch is toch nooit 3 uur. Een kleine 2 uur naar centraal, dus tenzij je binnen de stad nog een uur moet reizen valt het wel mee. Toen ik nog in Eindhoven woonde was ik altijd binnen 2,5 uur weer thuis.
pi_135857862
sms'je van EW: morgen een auto ophalen in Assen en afleveren in Emmen. Ik twijfel, wil graag werken namelijk, maar moet eigenlijk studeren. Als ze nou gewoon erbij zeiden wat voor auto het is, dat zou de keuze een stuk makkelijker maken. :P
pi_135857925
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.

In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.

Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.

Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. :( Man, wat voelt dit slecht.

Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.

De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.

Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.

Kan iemand mij een beetje opvrolijken? :'(
pi_135858134
Heftig, banaan. Maar het was idd erg nat vandaag op sommige plekken, en dan met een achterwielaandrijver + automaat... tja, dan kan dat gebeuren.

Gelukkig ben jij nog heel, dat is natuurlijk het belangrijkste!
pi_135858160
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.

In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.

Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.

Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus. :( Man, wat voelt dit slecht.

Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.

De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.

Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.

Aah, da's heel zuur maat :N Lijkt me niet eens dat het financieële zo kut is, maar vooral het deuk in je ego.

Mooi dat AW het goed opgenomen heeft :) Kan helaasch gebeuren, uit ervaring kan ik je vertellen dat je met de meest idiote omstandigheden kunt crashen ;) En waar ik in een ambulance werd afgevoerd, heb jij gelukkig persoonlijk niks :)
pi_135858275
Wat ik nog het ergste vind is dat dit de fijnste auto was die ik ooit gereden heb. En hem dan zo inleveren :|W

pi_135858317
Bah, zuur :N

Nog hulpdiensten bij geweest, of dat niet?
pi_135858340
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg :{
pi_135858434
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Er reed een politiebusje stapvoets langs, maar die is niet gestopt. Ze vonden het zeker niet erg genoeg :{
Lol, da's ook lomp :') Aan de heren in blauw heb je werkelijk helemaal niets inderdaad. Ook eens met een kapotte motor (uitlaat was er onderuit gedondert :{ ) langs de snelweg gestaan. Vier wagens van die nazi's langsgereden, en niet één stoppen om te vragen of ze konden helpen he :') Sukkels. Je beste vriend my ass..
pi_135858510
quote:

Ik voel je bro.

Jij zet 'm ten minste wel goed in elkaar. :')
pi_135858602
Maar bij mij ook, ik belde AR een beetje schuchter dat ik 't verneukt had, ze deden totaal niet moeilijk ofzo.

Wel klote man, mooie bak.
pi_135858603
Bah, met andersmans auto, moet er niet aan denken :N

Zowel met de motor als met de (eigen) auto al genoeg schade gereden, voornamelijk (eigenlijk uitsluitend) door eigen stommiteit danwel overvloeding enthousiasme. En da's gewoon ff zuur voor de bankrekening, maar ik zou het extreem kut vinden om AR te moeten bellen dat ik schade had :N

Sterkte ja. Gelukkig lijkt het op de foto mee te vallen :) Voor hetzelfde geld vliegt er iemand frontaal op je als je omgekeer op de snelweg staat.
pi_135858728
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef Babananana het volgende:
Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.

Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder. :(

Sterkte!
pi_135858742
Het was geen snelweg, maar hier: https://www.google.nl/map(...)kvXUSpBwe6pK1BNQ!2e0

Ik kwam vanaf die rotonde, en ding naar het kruispunt bij de snelweg. En de neus is tegen die geluidswal aangetikt/geschuurd tijdens de spin.

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef trolley het volgende:

[..]

Bizar. Als hulpverlener zijnde dien je toch altijd te controleren imo of de bestuurder dan wel passagiers (in dit geval niet belangrijk) letsel heeft opgelopen. Indien ja, dient de politie in samenwerking met RWS een ambulance te laten komen en ervoor te zorgen dat het overige verkeer het 'ongeval' kan passeren, en dat de broeders hun werk veilig kunnen uitvoeren.

Nu heb jij het geluk gehad dat je er zelf niks aan over hebt gehouden, maar wat als dit wel was geweest. En je bent zelf niet in staat om de hulpdiensten te alarmeren. Dan is het toch vrij kwalijk.

Voor de rest, lijkt me inderdaad zwaar klote om zoiets mee te maken voor AR dan wel EW. Puur om het feit dat het je eigen auto niet is, en inderdaad krijgt je ego een gigantische opdonder. :(

Sterkte!
Thanks -O-
Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
pi_135858786
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Babananana het volgende:
Het was geen snelweg, maar hier: https://www.google.nl/map(...)kvXUSpBwe6pK1BNQ!2e0

Ik kwam vanaf die rotonde, en ding naar het kruispunt bij de snelweg. En de neus is tegen die geluidswal aangetikt/geschuurd tijdens de spin.

[..]

Ik stond naast de auto te bellen, dus ze konden zien dat ik geen letsel had.
Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpen ;)
pi_135858818
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef trolley het volgende:

[..]

Ah, oké. Dan is het ergens wel te begrijpen ;)
Nee hoor, dan nog niet.

Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
pi_135858965
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Nee hoor, dan nog niet.

Als politie zijnde stop je dan even om te vragen of je eventueel assistentie kunt verlenen. Al is het maar even bijstaan zodat je niet in je eentje op de crash site staat. Kan nogal heftig zijn namelijk, ookal is er lichamelijk niks aan de hand.
Daar heb je wel een punt inderdaad.
pi_135859074
Ik ben niet te type dat helemaal hysterisch wordt, maar ze hadden idd wel even kunnen stoppen. Maar ik had AR toen al aan de lijn, dus van organisatorische hulp was ik al voorzien.

Stond wel een beetje te beven van de schrik. Niet door de klap, want die was helemaal niet hard. Eerder door het stukje oncontroleerbaar glijden denk ik. Is een heel raar gevoel, als je geen controle meer over de auto hebt en het fout ziet gaan. Eigenlijk valt de schade nog mee als je het zo bekijkt.
pi_135859131
Goed lullig als zoiets gebeurd. Zo'n BMW was mijn eerste en tevens mooiste auto die ik als Hiker moest rijden, je zal je ook wel klote voelen als je daar staat.

Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan.
Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:06:25 #121
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:06:48 #122
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135859205
Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.

Ontopic:

Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
pi_135859276
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Wat vind je niet normaal?
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:09:30 #124
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135859277
quote:

Jij bent Amoeba #2 *O*

SPOILER
pi_135859330
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Jij bent Amoeba #2 *O*
Meh, Babananana crashte op een waardigere manier imo, niet door een knullige actie tijdens het parkeren. :P
pi_135859358
Kunnen we niet een "list of shame" opstellen in de OP? :P
pi_135859406
quote:

Ontopic:

Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.

Tijdens de reis wel even de esp uit gehad voor het stoplicht, maar tijdens het ongeluk stond alles standaard, bak in D. Ik voelde wel dat de ESP ingreep, dat hielp ook, maar hij greep te laat in om de crash te kunnen voorkomen.
Ik eindigde dus niet helemaal achterstevoren, maar dwars (iets meer dan 90graden gedraaid). Omdat ik half op de weg stond heb ik hem snel zoals op de foto gezet.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:18:18 #128
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135859499
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Meh, Babananana crashte op een waardigere manier imo, niet door een knullige actie tijdens het parkeren. :P
Hij had dit filmpje gezien denk ik:
pi_135859509
quote:

Ontopic:

Want bij EW komt dit niet voor? :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:19:49 #130
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135859552
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:18 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Want bij EW komt dit niet voor? :')
Nee, want alleen de echte, goede hikers slagen voor de rijtest. Hierdoor weten ze zeker dat deze hikers geen schade zullen veroorzaken t.o.v. AR :D
pi_135859626
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Nee, want alleen de echte, goede hikers slagen voor de rijtest. Hierdoor weten ze zeker dat deze hikers geen schade zullen veroorzaken t.o.v. AR :D
Bij AR is er ook een rijtest.
pi_135859670
quote:

Ontopic:

Ach man, jank niet zo.

Kan iedereen overkomen. Ook jou met je EW rijtest :W
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:24:49 #133
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135859714
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef Babananana het volgende:

[..]

Bij AR is er ook een rijtest.
Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.
pi_135859749
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:24 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.
Jij zit gewoon te trollen :D

Hap hap happerdehap

Gefeliciteerd Kiprollade, het is je gelukt! :P
pi_135859771
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Babananana het volgende:

[..]

Jij zit gewoon te trollen :D

Hap hap happerdehap

Gefeliciteerd Kiprollade, het is je gelukt! :P
obvious kiprollade is obvious
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:27:28 #136
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135859777
*O* *O* *O* *O*
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:28:49 #137
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135859826
Ai goed Kut Banaantje. Cynisch eigenlijk dat uitgerekend jij uitglijdt...
pi_135859868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
:D
pi_135859876
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
Hahahaha het valt me nu pas op! Bedankt, je hebt me opgevrolijkt :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:45:57 #140
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135860346
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Babananana het volgende:

[..]

Hahahaha het valt me nu pas op! Bedankt, je hebt me opgevrolijkt :D
Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135860459
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..
Wel heel belangrijk. Na een ongeval zo snel mogelijk weer gaan rijden, anders word je alleen maar bang.

Ik heb sinds mijn ongeluk nog steeds geen motor gereden ;(
pi_135860469
Fijn daar je zelf niks hebt! Verwacht je morgen nog spierpijn van de impact of viel die mee?

Zuur van dat eigen risico en natuurlijk je zelfvertrouwen, maar trek het je niet teveel aan. Kan iedereen gebeuren. :Y
pi_135860540
Wow, lijkt me geen fijn gevoel Banaan. Weet je eigenlijk ook wat voor banden eronder zaten en hoe goed ze nog waren?
Nee, toch niet
pi_135860704
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bokkepoot het volgende:

[..]

5 km Breda in. Niet zo veel dus.

Maar ik ben privé een maand geleden van de zijkant lichtjes aangereden (niet mijn schuld, alleen achterbumper kapot), maar daar had ik niet zo'n erge last van. Ik voelde het beven en trillen wel wegtrekken toen ik weer een paar honderd meter gereden had.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende:
Fijn daar je zelf niks hebt! Verwacht je morgen nog spierpijn van de impact of viel die mee?

Zuur van dat eigen risico en natuurlijk je zelfvertrouwen, maar trek het je niet teveel aan. Kan iedereen gebeuren. :Y
Bwah, dit had heel simpel voorkomen kunnen worden:
- Minder gasgeven
- Tot na de bocht wachten met gasgeven.
- Een andere route nemen, want ik had vanaf Rotterdam de A29/A59 gepakt ipv de A16 naar Breda. Zo ben ik via Zevenbergen en Prinsenbeek gegaan. En dat allemaal omdat mijn navi zei dat het druk was op de A16. Had beter die file kunnen nemen (als het al een file was) :9

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende:
Wow, lijkt me geen fijn gevoel Banaan. Weet je eigenlijk ook wat voor banden eronder zaten en hoe goed ze nog waren?
Dat vroegen ze thuis ook al. Helemaal niet aan gedacht. Zou natuurlijk best kunnen, die auto was toch al 5 jaar oud en net verkocht, dus achterstallig onderhoud is niet uit te sluiten.

Ik heb ook geen kopie van het transportformulier. Afgeleid door dat aanrijdingsformulier natuurlijk. |:(
pi_135860939
Wel zuur inderdaad, zeker met zo'n 5-serie. Heb je je lesje weer geleerd met betrekking tot RWD rijden. ;)
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:06:15 #146
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135861041
Woow mijn troll werkte prima. :D

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Wat vind je niet normaal?
Dat jij serieus ingaat op mijn troll. :*

quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Ach man, jank niet zo.

Kan iedereen overkomen. Ook jou met je EW rijtest :W
True. Alhoewel ik hier wel een minachting van de EW-rijtest voel? :')

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:

[..]

Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.

Tijdens de reis wel even de esp uit gehad voor het stoplicht, maar tijdens het ongeluk stond alles standaard, bak in D. Ik voelde wel dat de ESP ingreep, dat hielp ook, maar hij greep te laat in om de crash te kunnen voorkomen.
Ik eindigde dus niet helemaal achterstevoren, maar dwars (iets meer dan 90graden gedraaid). Omdat ik half op de weg stond heb ik hem snel zoals op de foto gezet.
Ja misschien net ongelukkig op het verkeerde moment daar gereden dan.. :'(
Ah joh het is ook niet dat je 'm total loss hebt gereden. AR regelt de boel wel.
Als je zelf maar niks hebt iig!
pi_135861121
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Woow mijn troll werkte prima. :D

[..]

Dat jij serieus ingaat op mijn troll. :*
Ik ging er niet serieus op in, ik begreep je post gewoon niet. Dacht dat je het over kantoormedewerkers van AR had, dat daar wat mee mis was. :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:08:47 #148
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135861157
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik ging er niet serieus op in, ik begreep je post gewoon niet. Dacht dat je het over kantoormedewerkers van AR had, dat daar wat mee mis was. :P
Oh ok. :@

Ja misschien ook wel, maar dat weet ik niet. Nog lekkere wijven daar aan de telefoon of valt het tegen?
pi_135861206
Geen idee, ik werk voor EW. Zal AR zo wel even bellen dan, kijken of er nog chicks zijn. :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:16:35 #150
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135861508
Kan me nog goed m'n tweede 'ongelukje' herinneren. Met de scooter op de rotonde, was al dagen rond de 30 graden waardoor er allemaal stof en gruis op het wegdek lag. Ik reed zoals ik altijd reed en opeens gleed m'n achterwiel weg.
Kortom, het ligt niet altijd aan de berijder, het weer en de staat van de weg speelt ook een grote rol. Het enige wat je kan doen is aanpassen aan de omstandigheden, maar deze omstandigheden zijn soms ook onopmerkzaam.

Schade was veel schaafplekken: elleboog, rug, knie, scheen, voet (2 tenen helemaal open). Daarom niet met korte broek en teenslippertjes.

Was zo gehecht aan m'n scooter dat ik eerst keek of m'n die veel schade had, tot verbazing van omstanders :') Je kan me voor gek verklaren, maar ik breek liever iets dan dat ik nu m'n auto total-loss rijd, aangezien ik er zoveel tijd in heb gestopt.
pi_135862052
Dat is wel een stuk heftiger! Je hebt wel gelijk met dat je het niet altijd kan zien aan de weg of het gladder dan normaal is. Eigenlijk had ik het kunnen weten, want ik rij daar privé net wel eens over en het valt me dan ook wel eens op dat het glad wordt als het regent. Alleen vandaag natuurlijk helemaal niet bij stil gestaan...
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:09:08 #152
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135864147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef Schaafkaas het volgende:
Geen idee, ik werk voor EW. Zal AR zo wel even bellen dan, kijken of er nog chicks zijn. :)
Graag en dan svp terugkoppeling met namen en telefoonnummers :P
pi_135865076
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.

SPOILER
pi_135865402
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Er werkt een dame op de planning. :')

Sprak haar vanmiddag nog. Ze vroeg me nog mee uit enzo voor vanavond met koffie achteraf, maar geen tijd helaas.
  donderdag 23 januari 2014 @ 20:45:32 #155
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135866194
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Er werkt een dame op de planning. :')

Sprak haar vanmiddag nog. Ze vroeg me nog mee uit enzo voor vanavond met koffie achteraf, maar geen tijd helaas.
Slechtste troll evah :D
pi_135867208
Lol, Ik zit het ook steeds te volgen over Aldel(stagebedrijf) Lekker getouwtrek..

Oh, Amoeba, bij ons werken genoeg leuke jongedames. Zijn de telefonistes.
Maarja, hier wordt ook van je verwacht dat je de taxi's bumper aan bumper parkeert, en dat je dus goed met de koppeling overweg kan. ;)

[ Bericht 41% gewijzigd door Marco001 op 23-01-2014 21:10:10 ]
pi_135867992
Sinds jaar en dag weer een ritje voor de grote in Breda. Wat een omslagtiche procedures hanteren ze daar toch. }:|
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135868048
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Sinds jaar en dag weer een ritje voor de grote in Breda. Wat een omslagtiche procedures hanteren ze daar toch. }:|
Ik weet gewoon nog steeds niet wat het blauwe en wat het gele vak is... :P
pi_135868133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Laatste keer dat ik er kwam was dat er nog niet eens. Toen was er gewoon één vak. :')
pi_135868325
Dit ook echt:
quote:
Indien er parkeergeld betaald moet worden en er geen geld in de auto aanwezig is dien je deze kosten zelf voor te schieten. Bij het afleveradres van A... dien je te melden hoeveel er betaald is EN je dient Easy way te bellen om door te geven welk bedrag er voorgeschoten is.
Nou als het een paar euro betreft mogen ze die van mij ... nja laat maar. :')
pi_135869442
Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken :)
pi_135869502
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:11 schreef VogeltjeTwiet het volgende:

[..]

Volgens mij hebben ze dat inmiddels verduidelijkt door de vakken ook daadwerkelijk gele- en blauwe randen te geven. Tenminste, dat was de laatste keer al wel zo dat ik daar een auto moest afleveren. En dat was, zo uit m'n hoofd, volgens mij ergens in oktober.

Dus als je het dan nog niet weet .. :+
pi_135869637
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Ordinateur het volgende:
Bij AR werken wel meer vrouwelijke planners, 3 als ik het goed heb. Ik heb altijd liever één van hen aan de lijn, misschien komt het door hun vrouwelijke stem maar ik vind ze altijd vriendelijker klinken :)
Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij. _O-

}:|
pi_135869688
Iets zegt me dat ze me niet gaan bellen vandaag...
pi_135869754
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had net Timo. Timo vond het wel grappig dat ik niet zo gelukkig was met een VW Caddy. Hij ging maar vlug de rit op de mail zetten zei hij. _O-

Timo had mij ook al die Caddy aangesmeerd net. Ouwe troll dat het is :+
pi_135869854
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:34 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die Caddy die ik vandaag had, had ook 75pk. Veel geluk ermee zou ik zeggen, dat ding is niet vooruit te branden na de 100...
De remmen van de caddy weigerden vandaag ook nog 1x , ben toen maar ff wat voorzichtiger gaan rijden :P
Nee, toch niet
pi_135869865
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Timo had mij ook al die Caddy aangesmeerd net. Ouwe troll dat het is :+
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.

Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet? :N
pi_135869945
Mijne uit 2010 had wel cruise control iig :)
Nee, toch niet
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:40:58 #169
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135870020
Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. :9
Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet. :D
pi_135870600
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Kiprollade het volgende:
Laatste keer bij A in Breda moest de auto in het gele vak, maar die stond helemaal vol. Er stonden zelfs nog auto's aan het eind langs het hek en heel dicht op elkaar, omdat het moest passen. :9
Oftewel, ik heb m'n auto in het blauwe vak gezet. :D
o|O

Even tussendoor, klopt het nou dat er geen schade genoteerd hoeft te worden voor Breda?
Jezus ik doe dit werk echt te weinig de laatste tijd.
pi_135871227
Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop :D bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje ;( maar dat zal op payday wel anders zijn :9

Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen :D geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
pi_135871404
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:00 schreef Irritatie100 het volgende:
Zo, bijna mijn eerste weekje 'echt' werken erop :D bevalt goed tot nu toe! Helaas dus wel een zeer abrupt afscheid van EW (hoewel ik nog steeds ingeschreven sta, maar ga te veel verdienen voor recht op OV). Mis het wel een beetje ;( maar dat zal op payday wel anders zijn :9

Ik werk nu overigens nog steeds in de automotive-branche en zie wel eens hikers langskomen :D geloof dat we van AR gebruik maken, maar dat weet ik niet zeker.
Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
pi_135871498
quote:

Haha, mogen we weten welk bedrijf? :')
pi_135871523
quote:

Beter wisselen jullie naar EW om :+
Nee, toch niet
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:06:55 #175
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135871662
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

o|O

Even tussendoor, klopt het nou dat er geen schade genoteerd hoeft te worden voor Breda?
Jezus ik doe dit werk echt te weinig de laatste tijd.
Je moet schade controleren, ook al worden de auto's daar grondig gecontroleerd in die loods achter de wasstraat.
pi_135871683
Ik zit mobiel en kan dus niet multiquoten :P
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
Half 9 tot kwart voor 5 :P
Maar ik heb inderdaad gewoon een contract met vast salaris.
pi_135871756
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Haha, mogen we weten welk bedrijf? :')
Nou, ik werk bij een holding waar veel verschillende bv's onder vallen. Volgens mij is de bv waar hikers komen Van Heck.
pi_135871777
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Beter wisselen jullie naar EW om :+
Daar heb ik geen invloed op ben ik bang :+
pi_135871828
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:06 schreef Kiprollade het volgende:

[..]

Je moet schade controleren, ook al worden de auto's daar grondig gecontroleerd in die loods achter de wasstraat.
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
pi_135872021
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.

Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet? :N
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:13:09 #181
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135872047
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
Dat is raar, de transportformulieren die ik heb moeten invullen stond er waar nu een heel groot vak voor opmerkingen is een vak voor schadecontrole.
Zal wel veranderd zijn, in ons voordeel :D
(neem aan dat niemand dol is op schade controleren)
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:14:26 #182
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135872132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.

SPOILER
Hahaha :P
pi_135872544
Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo.
Mooi begin, alleen heb maximaal 60 pk van de 380 gebruikt :(
pi_135872712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende:
Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo.
Lekker :P
pi_135872843
quote:
Damn! Pics?
pi_135872923
Hier ligt trouwens al een leuke lading sneeuw. :) Ideaal voor RWD. :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:33:03 #187
242851 bokkepoot
Compleet irrelevant
pi_135873082
quote:
Mooie bak, ik weet nog van dat dagje locatiewerk in Amesfoort dat er ook zo'n apparaat stond. En onze "instructeur" vloog met 70 over een ijsplakaat en toen had ie toch wel even quattro nodig :)
Als ook van de sarcastische opmerkingen
pi_135873254
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Marco001 het volgende:
Pardon sneeuw? Het is lente in Nederland hè ;)
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:37:54 #189
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135873351
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Marco001 het volgende:
Waar is hier?

Vorsteiner heeft btw geinig setje voor Model S uitgebracht. Ik zeg doen!
pi_135873556
Toen ik laatst door Friesland reed zag ik wel dat hoop autos onder sneeuw lagen :P
Nee, toch niet
pi_135873586
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Harteloze man :{

De mijne is een 2008. Zal wel geen cc hebben gok ik zo.
pi_135873607
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:03 schreef DrSnuggle het volgende:

Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan.
Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
Even mezelf quoten, hoe doen jullie dit?
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:17:35 #193
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135875458
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
Ben je daar in gaan rijden?
pi_135875855
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef QuiCk01 het volgende:

[..]

Waar is hier?

Vorsteiner heeft btw geinig setje voor Model S uitgebracht. Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
Delfzijl...
pi_135876253
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef Wave103 het volgende:

[..]

Ben je daar in gaan rijden?
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
pi_135876504
Morgen 3 ritten:
Delfzijl - Amersfoort
Amersfoort - Breda
Breda(zelfde adres) - Groningen

^O^
  donderdag 23 januari 2014 @ 23:39:47 #197
414827 Wave103
It's not pop music
pi_135876654
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

[..]

Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Begrijpelijk. Ik zeg nu ook makkelijk vanuit de bureaustoel 'zou ik nooit doen'. Maar als je daar staat.. tja
pi_135876666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

[..]

Zonder gordel zou ik heel die rit weigeren. Doe het maar fijn zelf :W vooral vanwege het risico op een boete eigenlijk.
pi_135876751
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Zonder gordel zou ik heel die rit weigeren. Doe het maar fijn zelf :W vooral vanwege het risico op een boete eigenlijk.
Mwah, ik neem aan dat je zo'n boete niet zelf hoeft te betalen. Dat was voor mij iig niet het probleem.
pi_135877229
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus!
Jij bent er morgen ook? Ik ben morgen ook in Breda, eentje brengen en halen. Uurtje of 12/13, in een Peugeot Expert dacht ik.
pi_135877329
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Mwah, ik neem aan dat je zo'n boete niet zelf hoeft te betalen. Dat was voor mij iig niet het probleem.
Ik zou me meer zorgen maken om de vooruit dan om die boete...

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus!
Jij bent er morgen ook? Ik ben morgen ook in Breda, eentje brengen en halen. Uurtje of 12/13, in een Peugeot Expert dacht ik.
Nah, weliswaar voor die LM maar wel ergens anders in Breda afleveren. Overigens een mooi oranje/witte Kangoo mét startonderbreker.. :'(
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:03:27 #202
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135877691
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef S-RS het volgende:
Morgen 3 ritten:
Delfzijl - Amersfoort
Amersfoort - Breda
Breda(zelfde adres) - Groningen

^O^
Wordt dat niet erg krap, qua tijd?

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Ik zou me meer zorgen maken om de vooruit dan om die boete...
Ja, inderdaad!
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:

Nah, weliswaar voor die LM maar wel ergens anders in Breda afleveren. Overigens een mooi oranje/witte Kangoo mét startonderbreker.. :'(
Altijd leuk, die startonderbrekers :')
pi_135877956
Maar als je dan moet tanken hè, dan moet je dus de motor laten draaien. Nou goed, prima. Maar als je gaat afrekenen dus ook, met de sleutel er dus in? Makkelijk meenemen zo. Kan me niet voorstellen dat je die lelijke busjes wil hebben maar toch.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:11:50 #204
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135878007
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar als je dan moet tanken hè, dan moet je dus de motor laten draaien. Nou goed, prima. Maar als je gaat afrekenen dus ook, met de sleutel er dus in? Makkelijk meenemen zo. Kan me niet voorstellen dat je die lelijke busjes wil hebben maar toch.
Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?
pi_135878931
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Soms heb je de sleutel nodig om de tankdop los te krijgen, dan heb je wel een probleem denk ik.
pi_135879081
Kan je de sleutel er niet gewoon uitnemen terwijl de motor nog draait?
Nee, toch niet
pi_135879216
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Wordt dat niet erg krap, qua tijd?
Valt mee, trein van kwart over 7 ri Delfzijl. Dus daar rond half 9 weer vertrekken, en kan de laatste rit pas tussen 4 en 5 uur afleveren in Groningen ;)
pi_135879362
Ik ben wss rond 12 uur alweer in Groningen en dan ben ik ook al klaar ;(
Nee, toch niet
pi_135879431
Ik pak morgen een uurtje of 10, bijna geen OV :7
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:51:56 #210
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135879452
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef S-RS het volgende:
Ik pak morgen een uurtje of 10, bijna geen OV :7
Dat zijn nog eens mooie dagen!
pi_135879492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Dat zijn nog eens mooie dagen!
Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:57:06 #212
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135879584
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef S-RS het volgende:

[..]

Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.
Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maand :')
pi_135879611
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maand :')
Netjes, welke regio?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 01:04:02 #214
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135879758
Groningen, uiteraard :7
pi_135879769
Schaafkaas zit toch ook in Groningen? Maar mijn gemiddelde zut zeker ook wel bij 230km ofzo. Groningen <3
Nee, toch niet
pi_135881393
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:04 schreef Schaafkaas het volgende:
Aaah, dat was me even ontgaan met al dat gespam de laatste tijd ;)
pi_135881557
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 01:04 schreef Schaafkaas het volgende:
:')

Eindje _O_

Ik ga maar een overlevingspakket klaarmaken. Caddytijd :N
pi_135881558
Goffetomme, treinen die om 7 uur al niet meer rijden... Nu in een kut bus, direct al 25 minuten vertraging, net de tijd die ik straks in Amersfoort goed kon gebruiken.
pi_135881562
rijd Arriva nog steeds niet? :')
Blij dat ik niet meer in stad op school zit.
pi_135881582
Om 8:46 de bus pakken hier om de hoek. :) nog ff 30 min tukken :Z
pi_135881685
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:16 schreef Marco001 het volgende:
rijd Arriva nog steeds niet? :')
Blij dat ik niet meer in stad op school zit.
Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?
pi_135881699
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 06:36 schreef S-RS het volgende:

[..]

Aaah, dat was me even ontgaan met al dat gespam de laatste tijd ;)
Je bent gewoon te oud geworden man!
Nee, toch niet
pi_135881753
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:40 schreef S-RS het volgende:

[..]

Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?
weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..
Waar in Delfzijl moet je zijn trouwens?
pi_135881934
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:42 schreef Solidberg het volgende:

[..]

Je bent gewoon te oud geworden man!
Pff, ben nog maar 20 :D

quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:48 schreef Marco001 het volgende:

[..]

weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..
Waar in Delfzijl moet je zijn trouwens?
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?
pi_135881968
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:12 schreef S-RS het volgende:

[..]

Pff, ben nog maar 20 :D

[..]

Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.
Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
pi_135882060
Gelukkig lijkt die witte rotzooi Eindhoven bespaard te blijven.
pi_135882064
Hier ook nog geen sneeuw gezien O+
pi_135882066
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
pi_135882220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Marco001 het volgende:
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
Ik moet wel naar het noorden toe. :')

Huilen dit
pi_135882293
Kofferbak is dichtgevroren en heb ook geen krabber bij me, zitten zeker ook nog zomerbanden onder de Up :')
Nee, toch niet
pi_135882309
Aansteller. :P
Editie:Amoeba dan..
Solidburg.helpt het niet om tegen de randen van de kofferbak te drukken om zo het laagje ijs te breken?
pi_135882335
Waarom moet ik altijd rennen voor die kutbus. :')
pi_135882512
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.
Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Nee daar moest ik niet zijn, toch bedankt ;) De auro stond gelukkig al warm te draaien, met het pasje van de kartfabrique heb ik de laatste resten weggehaald :)
pi_135882762
Net een spoedje gekregen:
Breda-Schiphol in een BMW 1-serie.

Hopen dat ze er nog wat achteraan hebben, dan wordt dit weer een fijne werkdag.
pi_135882894
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden.. ;)

(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
pi_135883043
Ik had hem ook al gemaakt tegen mezelf :9
Het is tijd om gisteren te vergeten door er veel nette km's achter te zetten.
pi_135883089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef Marco001 het volgende:
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden.. ;)

(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet? :')
pi_135883345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:

[..]

Hahaha ja het was wel Grolsch :+ Maar dat is zeker geen pis :9
pi_135883528
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet? :')
Joh, ik heb een keer bij een zijingang van een ziekenhuis gestaan met een total-losse taxi(iemand geen voorrang verleend, toen ik die kant van de kruising opkeek zat ze waarschijnlijk net in de blinde hoek.). Ga ik me echt niet druk om maken.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:09:31 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135883995
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden :D
Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen :9
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:15:22 #241
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_135884128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:09 schreef Kiprollade het volgende:
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden :D
Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen :9
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden ;(

Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen... :D

Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:41:53 #242
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135884849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden ;(

Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen... :D

Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
Dat is zuur, haha. En bij valetparking kan je geen 0-100 doen, jammer genoeg :P
Cayenne S is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:48:11 #243
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_135885061
Klopt, alleen het starten in de parkeergarage was briljant :P Ik moest door hartje Amsterdam rijden dus als ik is een keer de 40 heb aangetikt is het rap :+
pi_135885830
Wat is dat nou weer voor onzin :(

Weer die rit geannuleerd, da's de tweede op rij. Nou maar hopen op een spoedje, idioot gedoe dit.
pi_135885886
Klant van vannacht was volgens mij een beetje tipsy. In de parkeergarage liep ie naar een bmw x3 om erachter te komen dat dat niet zijn auto was. Zijn auto was een nieuwe type bmw 7-serie. *O* 3 jaar oud en al 150000km op de teller.
Hij gaf aan dat hij wil gaan kijken naar een Tesla model s, dus hopelijk mag ik hem vaker rijden.

Oh en volgende week de hele week beschikbaar, dus kom maar op met die ritjes :)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:48:30 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135887036
Zo ik ben weer thuis. Top gala, verhouding man/vrouw was ongeveer 20/80. Ik was wel met m'n meisje mee dus moest me inhouden :P. Oh en er werd Heineken geschonken...
pi_135888165
DrSnuggle, moet jij niet leren voor tentamens :P
pi_135888843
Hallo allemaal

Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum.
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...

Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
&lt;klik hier om een reactie te plaatsen&gt;
pi_135889141
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...

Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.

Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen. :P

Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.

Op naar huis maar weer :)
pi_135889180
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Hallo allemaal

Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum.

Vaak nette leasebakken maar niks speciaals. Incidenteel een leuke wagen, maar reken er niet te veel op.
pi_135889303
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef Babananana het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.

Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen. :P

Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.

Op naar huis maar weer :)
En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen :')
pi_135889430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen :')
Nee maar het is wel toevallig dat ik weer belde en dezelfde planner kon vertellen dat er schade op een BMW zat :D Daar moest hij ook om lachen.
pi_135889509
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld. :(

Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was. :Y
pi_135890061
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Amoeba het volgende:
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld. :(

Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was. :Y
Had dat hok nou cruise control of niet? :D

Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik :N Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld :N
pi_135890429
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
pi_135890574
Mja, in ride by wire wagens is het sowieso prima mogelijk.

Kost ook niks om toe te voegen trouwens, denk serieus dat een auto met CC om te produceren hooguit vijf euro duurder is dan zonder.
pi_135890686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Babananana het volgende:
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
verbaast mij niks.
Bij BMW's ligt de bekabeling voor een trekhaak ook vaak al klaar op de juiste plek.
pi_135890716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef BlackLining het volgende:
Mja, in ride by wire wagens is het sowieso prima mogelijk.

Kost ook niks om toe te voegen trouwens, denk serieus dat een auto met CC om te produceren hooguit vijf euro duurder is dan zonder.
En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)
pi_135890887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)
Natuurlijk niet. Ondanks dat het niks kost om toe te voegen, kun je er wel mooi extra geld voor vragen.

Edit: Daarom trouwens standaard een baksteen meenemen bij de hiker uitrusting ;)
pi_135891022
Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
pi_135891567
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Viezze het volgende:
Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
pi_135891607
Tsja, een auto voor het volk. En het volk is per definitie schraal
pi_135891869
Motoren! Ik heb motor gereden voor EW *O*
pi_135891876
Bij de Fiesta is het zelfs op de Titanium(de 1- of 2naluxste uitvoering van de 5) een optie van 350,- (als ik het goed herinner).. wel makkelijk om de prijs op te krikken. Een Fiesta zoals ik zou willen zit op 18k, en dan ben ik nog niet eens volledig los gegaan op de optielijst, maar alleen Titanium(want anders kon die motor die ik zou willen niet), de 100pk 1.0, cruisecontrol en airco(ook weer 300 euro ofzo..)
pi_135891950
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
pi_135891974
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Had dat hok nou cruise control of niet? :D

Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik :N Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld :N
Nee. Nee. Nee. 2½ uur een lome rechtervoet gehad. :')

Zuur… Ik heb van 8.40 tot 16.30 denk ik, en dan dat half uurtje er nog af.

Ik rol nu richting Zwolle, zijn er over een uur hikers in Utrecht CS?
pi_135891988
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Babananana het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
Dat, Een i30 is gewoon haast goedkoper! terwijl dat een veel grotere auto is waar zelfs standaard stuurverwarming opzit. volgens mij
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:04:03 #268
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135892050
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
pi_135892228
Beste is gewoon om een demo model ofzo te kopen, heeft mijn vader ook gedaan; die van hem(corsa) was gewoon 6000,- goedkoper als wanneer hij hem nieuw zou kopen.
pi_135892247
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:59 schreef Daantke het volgende:
Motoren! Ik heb motor gereden voor EW *O*
Waat, serieus? :D wat voor model?

Ik heb bij AR ook aangegeven dat ik rijbewijs A heb. Waren ze bij mee zeiden ze, maar ik heb nog niks op twee wielen gehad.

Vrees er alleen wel voor dat mocht het een keer gebeuren, het zo'n kansloze motorscooter of MP3 zal worden :')
pi_135892600
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
pi_135892701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef Daantke het volgende:
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
Godver, rat :') da's ook niet het minste _O_

Misschien toch naar voor EW moeten gaan werken in plaats van AR
pi_135892738
Ik had toen nog niet eens een eigen motor :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:24:15 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135892889
Motoren O+
Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is O+
Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt :{w
pi_135893175
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben :')
pi_135893617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren O+
Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is O+
Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt :{w
Als ik in mijn auto met dezelfde toerentallen zou rijden als op mijn motor, heb ik binnen 3 kilometer een externe krukas :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:49:21 #277
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135893775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:32 schreef Babananana het volgende:

[..]

Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben :')
Ik heb het destijds gelezen in het nieuws etc., bron vinden wordt even lastig. Ik zit nu op mijn mobiel namelijk omdat de stroom is uitgevallen...

Wat ik verder nog weet is dat de Golf VI eigenlijk vooral een doorontwikkeling is van de V, waarbij veel gedaan is om de productiekosten te verlagen. De VII is dan weer een compleet nieuwe auto op het MQB-platform. VAG heeft veel geld gestoken in dat platform en wil dat voor bijna alle modellen gaan gebruiken de komende jaren.

Bron: mijn hoofd ;)
pi_135893996
Eindelijk de beschikbaarheid weer aan, volgende week! Kan ik me het hele weekend op verheugen. *O*

Ik heb ook al mijn jaaropgaven binnen inmiddels, dus ik ga zo even kijken hoeveel belasting ik kan terug vorderen.
pi_135894240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:55 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk de beschikbaarheid weer aan, volgende week! Kan ik me het hele weekend op verheugen. *O*

Ik heb ook al mijn jaaropgaven binnen inmiddels, dus ik ga zo even kijken hoeveel belasting ik kan terug vorderen.
vast niet meer als dat ik terugkrijg. :)
pi_135894245
Verdwalen in België met een postwagen is niet fijn! Altijd leuk dat navigatie en wegwerkzaamheden niet samen gaan! En Belgen kunnen geen borden plaatsen ofzo..
pi_135894328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Ja, dat kan wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Babananana het volgende:

[..]

Soms heb je de sleutel nodig om de tankdop los te krijgen, dan heb je wel een probleem denk ik.
Je kan sowieso de auto binnen een halve minuut opnieuw starten. Dus dat moet net kunnen denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Solidberg het volgende:
Kan je de sleutel er niet gewoon uitnemen terwijl de motor nog draait?
Nope, niet mogelijk. Tenzij het zo'n key-less go systeem is.

Overigens was er toch geen startonderbreker in de auto ingebouwd. Nergens problemen mee gehad dus. Maar hij was wel op en top smerig van binnen. Halve rubberplantage daar in die auto..
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:07:28 #282
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135894467
Is dat met alle auto's met startonderbreker zo dat je ze binnen x tijd nog kunt starten?
pi_135894492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Is dat met alle auto's met startonderbreker zo dat je ze binnen x tijd nog kunt starten?
Volgens mij wel. Wij hadden vroegah een Golfje 3 thuis en daar was het +-60 seconden.
pi_135894518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Hangt van de onderbreker af.
Wij hebben op het werk een Touran met startonderbreker, maar die kan je gewoon bedienen door 2x achter elkaar op het ontgrendelknopje van de sleutel te drukken.
pi_135894964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vast niet meer als dat ik terugkrijg. :)
Vast niet. Ik reken op een bedrag tussen de vijftig en de honderd.
pi_135895058
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vast niet. Ik reken op een bedrag tussen de vijftig en de honderd.
Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.

Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:23:54 #287
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135895079
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik in mijn auto met dezelfde toerentallen zou rijden als op mijn motor, heb ik binnen 3 kilometer een externe krukas :')
Vol in de toeren wil niet zeggen dat ik 13k rpm doe met een auto, laat staan kan :')
pi_135895286
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.

Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
Ik heb twee korte bijbaantjes gehad en ben eind 2013 begonnen bij AR, maar ik heb voor dit jaar nog nooit iets terug gekregen van de belastingdienst, dus ik ben helemaal hysterisch over dit. :P
pi_135895324
Wat is dit nou weer zeg :')

Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Amersfoort naar, jawel, Amersfoort, een rit van acht hele kilometers.

Wat de fuck?

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 24-01-2014 15:39:29 ]
pi_135895408
Voor vandaag of voor maandag?

Ik woon veel dichter bij Amersfoort en krijg niets. Niet dat ik die rit wil hebben, liever een langere rit voor maandag.
.
pi_135895411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
pi_135895558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Pizzabodem het volgende:
Voor vandaag of voor maandag?

Ik woon veel dichter bij Amersfoort en krijg niets. Niet dat ik die rit wil hebben, liever een langere rit voor maandag.
Maandag ja :')
pi_135895630
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Het verhaal belasting
Bij elke loonstrook wordt gekeken hoeveel je op jaarbasis zou verdienen als je het hele jaar door zoveel zou verdienen. Als je dan belasting moet betalen, wordt het ingehouden van je loon. Gevolg: als je 1 week fulltime werkt, betaal je die week dus voor fulltime belasting. Op jaarbasis kom je veel lager uit, dus kan je het volgend jaar terugvragen.

Loonheffingskorting betekent dat ze de dus kijken alsof het je enige inkomsten zijn. Als je geen loonheffingskorting hebt op een baantje, wordt altijd 52% belasting inhouden (maximale tarief). Gevolg: je betaalt veel meer belasting dus krijg je veel meer terug volgend jaar.
pi_135895778
quote:

[..]

Check je jaaropgaaf. Is je ingehouden premie loonbelasting meer dan 14 euro? Dan kun je 't terugvragen.
pi_135896908
quote:

[..]

Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
pi_135897108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:14 schreef Marco001 het volgende:
Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
:') _O-
pi_135897957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
Dit is voor als je meer hebt verdiend dan de ondergrens waarbij j belasting moet betalen toch? Anders snap ik niet waar je het vanaf wil trekken.
pi_135897989
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dit is voor als je meer hebt verdiend dan de ondergrens waarbij j belasting moet betalen toch? Anders snap ik niet waar je het vanaf wil trekken.
Soort HRA dus? _O-
pi_135898094
Loon loonbelasting/volksverzekeringen : 572
Ingehouden loonbelasting/premie volksverz. (loonheffing) : 5
Verrekende arbeidskorting : 11
Loon Zorgverzekeringswet : 572
Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet : 0
Verrekende levensloopverlofkorting : 0
Werkgeversheffing Zorgverzekeringswet : 45
Totaal premies werknemersverzekeringen : 119

Nee dus? :@
pi_135898219
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef Amoeba het volgende:

Nee, volgend jaar beter ;)
pi_135898227
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef Amoeba het volgende:

Ik zou zeggen, vul het eens in in het aangifteprograma..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')