abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135826574
Hehe :P In Duitsland kan je op je motor iig niet geflitst worden. Lijkt me stuk fijner
Nee, toch niet
pi_135826682
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
Hehe :P In Duitsland kan je op je motor iig niet geflitst worden. Lijkt me stuk fijner
Mwa, NL dus ook vaak niet.

En dan is het ook nog zo dat motoren die detectielussen in de weg vaak niet triggeren omdat ze te weinig ferromagnetische massa hebben :+ Ze detecteren je gewoon niet. En da's fijn bij flitspalen, maar da's kut bij stoplichten :{ Je staat vrij regelmatig gewoon voor jan lul te wachten omdat zo'n detectielus je gewoon niet opmerkt als je er overheen rijdt :|W
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135826729
quote:
1s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef S-RS het volgende:

[..]

Haha, heel herkenbaar! Tijdens EW rijd ik meestal heel netjes. Niet mij auto's, en gaan haast. Maar prive wil het wel opschieten.
En het is vaak niet eens echt gevaarlijk, asociaal rijden doe ik niet. Rij vaak hard, maar wel sociaal zonder andere mensen op te jagen ed.
Ik probeer altijd strak de maximumsnelheid te rijden tijdens het werk, en ik stoor me vrij makkelijk aan van die sukkels die met 105 een vrachtwagen gaan inhalen waar 120/130 de max is. Als zo iemand na twee gaten waar hij naar rechts gekund had nog steeds voor me rijdt ga ik wel een beetje duwen en kleven. Ook linksrijders recht voorbij gaan doe ik per rit meestal wel een enkele keer.

Zo. Dat zijn alle overtredingen die ik bewust maak. Verder rijd ik (voor zover ik dat zelf kan beoordelen) erg netjes, geheel volgens de regels iig. En een keer hard optrekken moet kunnen. :+
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135826985
Alleen als ik hele dikke wagens mee krijg wil ik ze nog wel eens open trekken :@ Maar dan doe ik dat doorgaans op een binnendoor weggetje.

Op de snelweg tikt het klokje met de uren gewoon door hoor :W Dan ga ik echt niet haasten. Toen ik een tijd geleden die hoogwerker (omgebouwde Nissan Cabstar, eigenlijk een heerlijke wagen) mee had, ben ik ook gewoon met 80 op de rechter baan achter de vrachtwaggels aan gaan tuffen :7 Heerlijk ontspannend.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:26:04 #280
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135827015
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Mwa, NL dus ook vaak niet.

En dan is het ook nog zo dat motoren die detectielussen in de weg vaak niet triggeren omdat ze te weinig ferromagnetische massa hebben :+ Ze detecteren je gewoon niet. En da's fijn bij flitspalen, maar da's kut bij stoplichten :{ Je staat vrij regelmatig gewoon voor jan lul te wachten omdat zo'n detectielus je gewoon niet opmerkt als je er overheen rijdt :|W
In sommige staten in de VS mogen motorrijders een rood stoplicht als een stopbord behandelen, vanwege dit probleem. Vind ik op zich wel een goede oplossing, in de meeste gevallen.
pi_135827137
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

In sommige staten in de VS mogen motorrijders een rood stoplicht als een stopbord behandelen, vanwege dit probleem. Vind ik op zich wel een goede oplossing, in de meeste gevallen.
'Mag' hier ook, maar hier wordt het min of meer gedoogd. En ook dat verschilt nog per agent. Ik ben er één keer voor aan de kant gezet. En dan rij ik op de motor dagelijks iets van drie a vier rode lichten om exact die reden. Maar goed, die ene keer, ben ik er inderdaad onderuit gekomen omdat ik kon bewijzen dat dat stoplicht niet deugde.
  woensdag 22 januari 2014 @ 22:49:09 #282
357186 QuiCk01
Ik moet helemaal niks
pi_135828780
Had vanmiddag nog zo'n clown op een motor met zo'n soort beautycase achterop die tussen mij en auto naast me kwam staan. Volgas en vervolgens in de bochten echt terug naar 40 ofzo terwijl auto's daar gewoon met 60+ doorheen gaan. Die gast was serieus aan het tegenleunen terwijl die door de bocht ging en kwam echt bang over. :X

Echt kut dat ik dan moet oppassen en afstand moet houden terwijl ik wil doorrijden en dat soort gasten zo "stoer" vooraan moeten gaan staan.
pi_135828803
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb morgen een Caddy met een 1.9 TDI en heeft schijnbaar maar 75pk. Dat klopt toch niet?
Heerlijk traag *O* Vergeet inhalen maar morgen :+
Overigens kan je, zelfs met droog weer, nog met piepende banden wegrijden :P
pi_135831697
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Had vanmiddag nog zo'n clown op een motor met zo'n soort beautycase achterop die tussen mij en auto naast me kwam staan. Volgas en vervolgens in de bochten echt terug naar 40 ofzo terwijl auto's daar gewoon met 60+ doorheen gaan. Die gast was serieus aan het tegenleunen terwijl die door de bocht ging en kwam echt bang over. :X

Echt kut dat ik dan moet oppassen en afstand moet houden terwijl ik wil doorrijden en dat soort gasten zo "stoer" vooraan moeten gaan staan.
Link werkt niet ;(

quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:

[..]

Heerlijk traag *O* Vergeet inhalen maar morgen :+
Overigens kan je, zelfs met droog weer, nog met piepende banden wegrijden :P
Achja, heb ervoor ook nog een Golf 1.6 TDi BlueMotion, dus wss zal ik niet veel merken :P
Nee, toch niet
pi_135831854
Die is wel sneller waarschijnlijk,

Achja, kon ik morgen maar in een busje met 75 pk werken :+ Misschien nog een spoedje morgen.
pi_135832035
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Viezze het volgende:
Die is wel sneller waarschijnlijk,

Achja, kon ik morgen maar in een busje met 75 pk werken :+ Misschien nog een spoedje morgen.
Ik wou net zeggen :+ jullie hebben tenminste werk, hehe.

Vandaag ook al hele dag beschikbaar geweest en niks gehad. Morgen kan ik maar tot vier, maar heb maar gewoon de middag ook open gezet. Spoedjes kun je nog weigeren en als je alleen de ochtend open hebt komen erbij sowieso geen ritten.
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:59:20 #287
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135833332
Motoren O+
Helaas nog 5 jaar wachten tot ik mijn rijbewijs ervoor ga halen. Door die nieuwe regeling moet je bij elke upgrade opnieuw examen doen, met als enige reden de kas aan te vullen. Oftewel, op m'n 24e gelijk voor volledig A gaan en dan een Hayabusa kopen en constant 300 rijden :7
pi_135833476
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren O+
Helaas nog 5 jaar wachten tot ik mijn rijbewijs ervoor ga halen. Door die nieuwe regeling moet je bij elke upgrade opnieuw examen doen, met als enige reden de kas aan te vullen. Oftewel, op m'n 24e gelijk voor volledig A gaan en dan een Hayabusa kopen en constant 300 rijden :7
HA! Ik hoef nog maar twee jaar te wachten :7
pi_135834519
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren O+
Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjes :+ Alleen dat je na twee jaar weer opnieuw examen moet doen is een beetje zaad.

Ben blij dat ik dat ding nog onder de oude regeling gehaald heb :Y

Gisteren nog op het punt gestaan om een Ducati Monster 696 te kopen als vervanging van mijn oude TL'ed motor. Maar da's met een kilometrage van ruim 20k per jaar gewoon niet handig. Kost me duizenden euro's per jaar in onderhoud :N

[ Bericht 5% gewijzigd door BlackLining op 23-01-2014 00:36:49 ]
pi_135836880
De bushalte hier om de hoek _O_

Geen zin om te gaan wel. Straks weer lopen kutten in Utrecht. :N

Rennen voor de bus wel, deze is standaard te vroeg. :') Anders haal ik mn deadline niet…

[ Bericht 24% gewijzigd door #ANONIEM op 23-01-2014 08:01:49 ]
pi_135836894
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef Babananana het volgende:

[..]

Ik probeer altijd strak de maximumsnelheid te rijden tijdens het werk, en ik stoor me vrij makkelijk aan van die sukkels die met 105 een vrachtwagen gaan inhalen waar 120/130 de max is. Als zo iemand na twee gaten waar hij naar rechts gekund had nog steeds voor me rijdt ga ik wel een beetje duwen en kleven. Ook linksrijders recht voorbij gaan doe ik per rit meestal wel een enkele keer.

Zo. Dat zijn alle overtredingen die ik bewust maak. Verder rijd ik (voor zover ik dat zelf kan beoordelen) erg netjes, geheel volgens de regels iig. En een keer hard optrekken moet kunnen. :+
Rechts inhalen doe ik ook ja :')
pi_135837062
Meestal als iemand onnodig links rijdt ga ik wisselen van rijbanen totdat hij in zn spiegel merkt dat ik er toch graag langs wil, helpt ook best goed. :)
pi_135837129
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb morgen een Caddy met een 1.9 TDI en heeft schijnbaar maar 75pk. Dat klopt toch niet?
Oh fuck :') net gebeld voor een spoedje met exact dezelfde wagen :')

Wisselrit Tilburg - Maarssen. Zal maar op tijd vertrekken dan..

Edit: Vaag, er zit ruim 2,5 uur tussen de uiterlijke ophaaltijd en de vroegste aflevertijd? Het is nog geen uur rijden.. Zelfs met zo'n Caddy niet.. Dan maar even bij mijn ouders op de koffie, die wonen toch op de route.

[ Bericht 6% gewijzigd door BlackLining op 23-01-2014 08:36:23 ]
pi_135837166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 07:54 schreef Amoeba het volgende:
Rennen voor de bus wel, deze is standaard te vroeg. :') Anders haal ik mn deadline niet…
Of gebruik de OVinfo app om je bus live te volgen. Weet je hoe laat hij komt.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135837305
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjes :+ Alleen dat je na twee jaar weer opnieuw examen moet doen is een beetje zaad.

Ben blij dat ik dat ding nog onder de oude regeling gehaald heb :Y

Gisteren nog op het punt gestaan om een Ducati Monster 696 te kopen als vervanging van mijn oude TL'ed motor. Maar da's met een kilometrage van ruim 20k per jaar gewoon niet handig. Kost me duizenden euro's per jaar in onderhoud :N
Dat is wel de motor die ik graag wil als ik mijn motorrijbewijs zou halen... Dat design. :9~
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135837307
Verbind net telefoon met de auto, heeft iemand dat ding Batmobile genoemd _O-
Nee, toch niet
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:19:31 #297
291107 joppie_saus
FootballCulture
pi_135837840
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Viezze het volgende:

[..]

HA! Ik hoef nog maar twee jaar te wachten :7
1 jaar min één week :7
#26 || Luciano da Silva
pi_135838069
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:43 schreef Solidberg het volgende:
Verbind net telefoon met de auto, heeft iemand dat ding Batmobile genoemd _O-
Wat voor een auto, zeker een Suzuki Alto oid? :')
pi_135838294
Wat is het toch weer een ongelofelijke teringbende op het spoor zeg :{
pi_135838445
Als het vanavond maar opgelost is! :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')