Mwa, NL dus ook vaak niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:20 schreef Solidberg het volgende:
HeheIn Duitsland kan je op je motor iig niet geflitst worden. Lijkt me stuk fijner
Ik probeer altijd strak de maximumsnelheid te rijden tijdens het werk, en ik stoor me vrij makkelijk aan van die sukkels die met 105 een vrachtwagen gaan inhalen waar 120/130 de max is. Als zo iemand na twee gaten waar hij naar rechts gekund had nog steeds voor me rijdt ga ik wel een beetje duwen en kleven. Ook linksrijders recht voorbij gaan doe ik per rit meestal wel een enkele keer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:17 schreef S-RS het volgende:
[..]
Haha, heel herkenbaar! Tijdens EW rijd ik meestal heel netjes. Niet mij auto's, en gaan haast. Maar prive wil het wel opschieten.
En het is vaak niet eens echt gevaarlijk, asociaal rijden doe ik niet. Rij vaak hard, maar wel sociaal zonder andere mensen op te jagen ed.
In sommige staten in de VS mogen motorrijders een rood stoplicht als een stopbord behandelen, vanwege dit probleem. Vind ik op zich wel een goede oplossing, in de meeste gevallen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Mwa, NL dus ook vaak niet.
En dan is het ook nog zo dat motoren die detectielussen in de weg vaak niet triggeren omdat ze te weinig ferromagnetische massa hebbenZe detecteren je gewoon niet. En da's fijn bij flitspalen, maar da's kut bij stoplichten
Je staat vrij regelmatig gewoon voor jan lul te wachten omdat zo'n detectielus je gewoon niet opmerkt als je er overheen rijdt
'Mag' hier ook, maar hier wordt het min of meer gedoogd. En ook dat verschilt nog per agent. Ik ben er één keer voor aan de kant gezet. En dan rij ik op de motor dagelijks iets van drie a vier rode lichten om exact die reden. Maar goed, die ene keer, ben ik er inderdaad onderuit gekomen omdat ik kon bewijzen dat dat stoplicht niet deugde.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
In sommige staten in de VS mogen motorrijders een rood stoplicht als een stopbord behandelen, vanwege dit probleem. Vind ik op zich wel een goede oplossing, in de meeste gevallen.
Heerlijk traagquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb morgen een Caddy met een 1.9 TDI en heeft schijnbaar maar 75pk. Dat klopt toch niet?
Link werkt nietquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef QuiCk01 het volgende:
Had vanmiddag nog zo'n clown op een motor met zo'n soort beautycase achterop die tussen mij en auto naast me kwam staan. Volgas en vervolgens in de bochten echt terug naar 40 ofzo terwijl auto's daar gewoon met 60+ doorheen gaan. Die gast was serieus aan het tegenleunen terwijl die door de bocht ging en kwam echt bang over.![]()
Echt kut dat ik dan moet oppassen en afstand moet houden terwijl ik wil doorrijden en dat soort gasten zo "stoer" vooraan moeten gaan staan.
Achja, heb ervoor ook nog een Golf 1.6 TDi BlueMotion, dus wss zal ik niet veel merkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef Viezze het volgende:
[..]
Heerlijk traagVergeet inhalen maar morgen
Overigens kan je, zelfs met droog weer, nog met piepende banden wegrijden
Ik wou net zeggenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Viezze het volgende:
Die is wel sneller waarschijnlijk,
Achja, kon ik morgen maar in een busje met 75 pk werkenMisschien nog een spoedje morgen.
HA! Ik hoef nog maar twee jaar te wachtenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren![]()
Helaas nog 5 jaar wachten tot ik mijn rijbewijs ervoor ga halen. Door die nieuwe regeling moet je bij elke upgrade opnieuw examen doen, met als enige reden de kas aan te vullen. Oftewel, op m'n 24e gelijk voor volledig A gaan en dan een Hayabusa kopen en constant 300 rijden
Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjesquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren![]()
Helaas nog 5 jaar wachten tot ik mijn rijbewijs ervoor ga halen. Door die nieuwe regeling moet je bij elke upgrade opnieuw examen doen, met als enige reden de kas aan te vullen. Oftewel, op m'n 24e gelijk voor volledig A gaan en dan een Hayabusa kopen en constant 300 rijden
Rechts inhalen doe ik ook jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:22 schreef Babananana het volgende:
[..]
Ik probeer altijd strak de maximumsnelheid te rijden tijdens het werk, en ik stoor me vrij makkelijk aan van die sukkels die met 105 een vrachtwagen gaan inhalen waar 120/130 de max is. Als zo iemand na twee gaten waar hij naar rechts gekund had nog steeds voor me rijdt ga ik wel een beetje duwen en kleven. Ook linksrijders recht voorbij gaan doe ik per rit meestal wel een enkele keer.
Zo. Dat zijn alle overtredingen die ik bewust maak. Verder rijd ik (voor zover ik dat zelf kan beoordelen) erg netjes, geheel volgens de regels iig. En een keer hard optrekken moet kunnen.
Oh fuckquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:01 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb morgen een Caddy met een 1.9 TDI en heeft schijnbaar maar 75pk. Dat klopt toch niet?
Of gebruik de OVinfo app om je bus live te volgen. Weet je hoe laat hij komt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 07:54 schreef Amoeba het volgende:
Rennen voor de bus wel, deze is standaard te vroeg.Anders haal ik mn deadline niet…
Dat is wel de motor die ik graag wil als ik mijn motorrijbewijs zou halen... Dat design.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Tegenwoordig mag je op je 21e gewoon instappen op A2, 35kW is meer dan genoeg voor je eerste motor, zelfs daarmee rijd je elke auto onder de vier liter benzine compleet zoek bij stoplichtsprintjesAlleen dat je na twee jaar weer opnieuw examen moet doen is een beetje zaad.
Ben blij dat ik dat ding nog onder de oude regeling gehaald heb
Gisteren nog op het punt gestaan om een Ducati Monster 696 te kopen als vervanging van mijn oude TL'ed motor. Maar da's met een kilometrage van ruim 20k per jaar gewoon niet handig. Kost me duizenden euro's per jaar in onderhoud
1 jaar min één weekquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Viezze het volgende:
[..]
HA! Ik hoef nog maar twee jaar te wachten
Wat voor een auto, zeker een Suzuki Alto oid?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:43 schreef Solidberg het volgende:
Verbind net telefoon met de auto, heeft iemand dat ding Batmobile genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |