Ik had nog nooit kerstkaarten verstuurd dus het was nieuw voor mij maar er staat ook geen waarde meer op die zegels, dus voor een lichte envelop pleur ik er gewoon 1 zegeltje op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellenMooi zonde
Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerktquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:
Deze boi gaat 7,5 uur declareren in 3 ritten.
Een hele dag gewerkt, 50 euro verdiend. Waar doen we 't eigenlijk voor.
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:
[..]
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken.
Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur.Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
Beide. We hebben beide de plicht om de werktijden in de gaten te houden. Ik zou dus eventueel een boete kunnen krijgen als ik deze overschrijd, maar de werkgever ook(en die is dan ook duurder uit.) Net als met pauze's. Bij sommige werkgevers(mijn vorige) krijg je vaak geen pauze dus moet je ze daaraan herinneren. Doe je dat en geven ze je nog geen pauze, dan kan je jouw eventuele boete ook bij hun indienen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef trolley het volgende:
[..]
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.
Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
7.5u werken en hele dag noemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:
Deze boi gaat 7,5 uur declareren in 3 ritten.
Een hele dag gewerkt, 50 euro verdiend. Waar doen we 't eigenlijk voor.
Ok ok, iets minder dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:
[..]
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt
Haha, precies dit!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Ik vind een werkdag van 8u normaal though.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:17 schreef Fiorano het volgende:
[..]
7.5u werken en hele dag noemen. Tering man.
Vrôger toen ik nog podiumbouw en stoelenverhuur deed maakte ik soms in 2 dagen 38u. Wel inclusief reizen trouwens. Betaald slapen in de vrachtwagen.
Hahahahaha nu je het zegt idd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Excl pauze ja. 8.30 beginnen 17.00 klaar. Dat is redelijk normaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:19 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik vind een werkdag van 8u normaal though.
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pisquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Viezze het volgende:
Werd om kwart voor 3 nog gebeld voor een spoedje, maar dat is me toch iets te laat want ik ga over enkele ogenblikken aan het pis![]()
![]()
Omdat hoe kleiner de auto, des te minder schade vrouwen kunnen rijdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende:
Bij mijn CP voor morgen staat alleen MevrouwLekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo
Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Grolsch is premium bier, kut!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis
Dat was mijn ritjequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:46 schreef Solidberg het volgende:
Bij mijn CP voor morgen staat alleen MevrouwLekker duidelijk. Wisselrit in een Up en dan Aygo
Waarom kunnen vrouwen gewoon niet dikke bakken nemen
Grolsch is niet te zuipen man, koppijnbier!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Grolsch is premium bier, kut!
Edit:
Echte bazen drinken Grolsch of Corona. En in de zomer Desperados omdat dat dan wel mag.
"Je hebt bier en je hebt Grolsch!"quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Edit:
Echte bazen drinken Grolsch of Corona. En in de zomer Desperados omdat dat dan wel mag.
Wij kunnen praten. En wel eens een avondje pilsen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:51 schreef BlackLining het volgende:
[..]
"Je hebt bier en je hebt Grolsch!"
Dat zeggen ze toch altijd? Ik had godverdomme bier besteld, wegwezen met die bocht dus
Haha, allemachtig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Wat een werkdag vandaag.
Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein.
Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was Het was niet mijn schuld dat ik te laat was, EW was op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden?
Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.
tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
Denk het ook idd, Groningen - Reeuwswijk. Die gast van LM herkend mij nu ook al, afgelopen 3 dagen elke dag geweestquote:
Jep, dat is 'm inderdaad. Veel plezier met de Up!, kan zijn dat de radio het niet doet, die wilde namelijk niet meer aan nadat ik mijn eigen muziek wilde luisteren van een USB stickje.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:59 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Denk het ook idd, Groningen - Reeuwswijk. Die gast van LM herkend mij nu ook al, afgelopen 3 dagen elke dag geweest
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanavond een gala in Rotterdam, zal dus wel Amstel of Heineken zijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Edit:
Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaanquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef trolley het volgende:
[..]
Wij kunnen praten. En wel eens een avondje pilsen!
Morgen weer stufi, kun je gelijk een nieuw kratje halen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:05 schreef Rubenr3 het volgende:
Hier staat ook standaard een kratje Hertog Jan, alleen is de huidige al een paar dagen leeg..
Precies, voor minder doe ik het niet!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef BlackLining het volgende:
Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaan
Probeer eens de 6 of de 8. Voornamelijk de 8 is echt enorm lekker, kan zeker tippen aan de 10.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:04 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jazeker, met een kratje Hertog Jan welteverstaan
Onder de grote pilsners met royale afstand de beste. Qua speciaalbieren staat Trappistes Rochefort 10 bovenaan.
Da's ook schraal zegquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:49 schreef Schaafkaas het volgende:
Wat een werkdag vandaag.
Ik had een wisselrit van 2x 200 km. Bij aankomst bij de LM blijkt de auto nog niet klaar, EW werd voor mij gebeld en ik moest een half uur wachten. Dat werd drie kwartier, maar kreeg ik koffie aangeboden? Nein.
Afijn, 2 uur en een kwartier later en ik ben bijna bij de klant, maar tank eerst de auto even af. Op dat moment zie ik dat ik 2 gemiste oproepen heb, dus ik bel EW terug. De klant was niet meer thuis en kon de auto daarom niet in ontvangst nemen, dus die moest weer terug naar de LM. De medewerkster gaf aan dat het niet mijn fout was, ze waren op de hoogte dat ik te laat vertrok en onmogelijk op tijd kon komen. Dus nog eens 2 uur later ben ik weer terug bij de LM, lever de sleutels in en krijg te horen van de CP dat ik had moeten bellen als ik het niet zou redden. "U heeft EW toch al op de hoogte gebracht?", zeg ik. "Ja, ik heb gezegd dat je 3 kwartier later vertrok, maar jij had moeten bellen wanneer je het niet zou redden". Oftewel, hij en EW hadden beide verwacht dat ik een ritje van 2,5 uur wel in 1 uur en 3 kwartier zou redden?
Oh well, EW geeft mij iig niet de schuld en ik heb nog evenveel uren gemaakt als normaal.
tl;dr: LM maakt een foutje, geen koffie gekregen, 400 km gereden in een Up! voor niks en het is zogenaamd mijn schuld.
8 ben ik geen fan van. Waarom weet ik niet, de 10 is wat dikker, romiger zeg maar. De 6 heb ik nog niet op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:11 schreef Fiorano het volgende:
[..]
Probeer eens de 6 of de 8. Voornamelijk de 8 is echt enorm lekker, kan zeker tippen aan de 10.
Eigenlijk ben ik gewoon te lui om te fietsenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:07 schreef trolley het volgende:
[..]
Morgen weer stufi, kun je gelijk een nieuw kratje halen!
De stoelen zijn inderdaad nogal goedkoop, dat merk je na zo'n lange rit toch wel een beetje aan je rug.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Da's ook schraal zeg
Zo heb ik vorige week nog 300km in een Up! gereden. I feel your pain. Heb er nog spierpijn van.
www.bierkoerier.netquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik gewoon te lui om te fietsen
Sjonge, stel bejaarden. Pijn in de rug na 300 km rijden, het is geen Dakar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:16 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
De stoelen zijn inderdaad nogal goedkoop, dat merk je na zo'n lange rit toch wel een beetje aan je rug.
400 km in mijn geval.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef RTS91 het volgende:
[..]
Sjonge, stel bejaarden. Pijn in de rug na 300 km rijden, het is geen Dakar.
Dat doe ik ook altijdquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik zit te wachten op een aanbieding van HJ bij de AH, dan ga ik een paar kratjes bestellen en laat ik het bezorgen. (actie waar dat gratis kan)
quote:Met deze code: DEAL14 kun je jouw boodschappen bij een bestelling vanaf 70 euro gratis thuis laten bezorgen of ophalen bij een Pick Up Point.
Deze actie is geldig t/m 1 april 2014.
Jeuzes, sterktequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy
Ik eis cc ja
Tevens: Grolsch
Lekker dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Amoeba het volgende:
Tering, Hapert - Tynaarlo in een VW Caddy
Ik eis cc ja
1½L, 4 cilinders, 75pkquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:10 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Jeuzes, sterkte
Wat is dat trouwens met die Caddy's overal ineens? Heb jij ook al zo'n 75pk hok?
Net trouwens niet gebeld voordat het mailtje kwam. Was al wel gezegd in dat mailtje van gisteren dat het zo zou gaan. Vind het eigenlijk wel fijner zo, kan toch 99 van de 100 keer wel als mijn beschikbaarheid open staat, en ik mis nogal eens telefoontjes van de planning met als gevolg geen ritten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |