Half 9 tot kwart voor 5quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:03 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Wel 9-5 baan? Dus dat je kan rekenen op iets vasts aan het eind van de maand?
Nou, ik werk bij een holding waar veel verschillende bv's onder vallen. Volgens mij is de bv waar hikers komen Van Heck.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Haha, mogen we weten welk bedrijf?
Daar heb ik geen invloed op ben ik bangquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:04 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Beter wisselen jullie naar EW om
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:06 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Je moet schade controleren, ook al worden de auto's daar grondig gecontroleerd in die loods achter de wasstraat.
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.
Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet?
Dat is raar, de transportformulieren die ik heb moeten invullen stond er waar nu een heel groot vak voor opmerkingen is een vak voor schadecontrole.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Nou ik heb net gebeld. Geen chicks helaas, ik kreeg een man aan de lijn. Vroeg hem zijn nummer maar hij was chagerijnig, mompelde iets over een bmw ofzo dus ja dat werd 'm ook niet.HahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende:
Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo.
Mooi begin, alleen heb maximaal 60 pk van de 380 gebruikt
Damn! Pics?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende:
Gaat echt niet snel. 1 dag na sollicitatie al eerste rit, loaded gechipte a6 3.0 biturbo.
Mooie bak, ik weet nog van dat dagje locatiewerk in Amesfoort dat er ook zo'n apparaat stond. En onze "instructeur" vloog met 70 over een ijsplakaat en toen had ie toch wel even quattro nodigquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef PogoSticK het volgende:
Pardon sneeuw? Het is lente in Nederland hèquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Marco001 het volgende:
Hier ligt trouwens al een leuke lading sneeuw.Ideaal voor RWD.
Waar is hier?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:29 schreef Marco001 het volgende:
Hier ligt trouwens al een leuke lading sneeuw.Ideaal voor RWD.
Harteloze manquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Die vent zit gewoon met een stapel transportopdrachten voor (bestel)busjes gewoon mensen te bellen met een dikke grijns op z'n gezicht wetend dat hij de kutritten aan het uitdelen is.
Nouja, in het ALLERergste geval heeft die pisbak geen cruise control. Dat zal toch niet?
Even mezelf quoten, hoe doen jullie dit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:03 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb zelf even een vraagje voor de PCers, wat geven jullie als starttijd op als je een avondrit hebt en je van tevoren met je auto/fiets naar het eindadres gaat om vervolgens met het OV naar het startadres te gaan.
Meestal geef ik als starttijd het moment dat ik thuis op de fiets stap naar het eindadres, maar hoe zal EW dit berekenen?
Ben je daar in gaan rijden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
Delfzijl...quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:37 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Waar is hier?
Vorsteiner heeft btw geinig setje voor Model S uitgebracht. Ik zeg doen!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:12 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik reed eens een transporter waarvan de cc en de radio het niet deed en de gordel ontbrak. Het kan ALTIJD erger!
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.quote:
Begrijpelijk. Ik zeg nu ook makkelijk vanuit de bureaustoel 'zou ik nooit doen'. Maar als je daar staat.. tjaquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Zonder gordel zou ik heel die rit weigeren. Doe het maar fijn zelfquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:32 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik twijfelde wel even maar wilde niet moeilijk doen (werkte toen ook nog maar kort voor EW) en besloot toch te rijden. Eigenlijk behoorlijk dom. Volgende keer weiger ik gewoon, ik hecht toch wel aardig wat waarde aan mijn gezondheid.
Mwah, ik neem aan dat je zo'n boete niet zelf hoeft te betalen. Dat was voor mij iig niet het probleem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:40 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Zonder gordel zou ik heel die rit weigeren. Doe het maar fijn zelfvooral vanwege het risico op een boete eigenlijk.
Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Maar er staat geen schadevak op het formulier? Overigens betreft het een rit voor de maatschappij, maar niet vanaf/naar de locatie in Breda.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |