Ik zou me meer zorgen maken om de vooruit dan om die boete...quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:41 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Mwah, ik neem aan dat je zo'n boete niet zelf hoeft te betalen. Dat was voor mij iig niet het probleem.
Nah, weliswaar voor die LM maar wel ergens anders in Breda afleveren. Overigens een mooi oranje/witte Kangoo mét startonderbreker..quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Viel mij zo straks ook al op, niet meer op schade controleren dus!
Jij bent er morgen ook? Ik ben morgen ook in Breda, eentje brengen en halen. Uurtje of 12/13, in een Peugeot Expert dacht ik.
Wordt dat niet erg krap, qua tijd?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:36 schreef S-RS het volgende:
Morgen 3 ritten:
Delfzijl - Amersfoort
Amersfoort - Breda
Breda(zelfde adres) - Groningen
Ja, inderdaad!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:
[..]
Ik zou me meer zorgen maken om de vooruit dan om die boete...
Altijd leuk, die startonderbrekersquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef Hojdhopper het volgende:
Nah, weliswaar voor die LM maar wel ergens anders in Breda afleveren. Overigens een mooi oranje/witte Kangoo mét startonderbreker..
Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef Hojdhopper het volgende:
Maar als je dan moet tanken hè, dan moet je dus de motor laten draaien. Nou goed, prima. Maar als je gaat afrekenen dus ook, met de sleutel er dus in? Makkelijk meenemen zo. Kan me niet voorstellen dat je die lelijke busjes wil hebben maar toch.
Soms heb je de sleutel nodig om de tankdop los te krijgen, dan heb je wel een probleem denk ik.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?
Valt mee, trein van kwart over 7 ri Delfzijl. Dus daar rond half 9 weer vertrekken, en kan de laatste rit pas tussen 4 en 5 uur afleveren in Groningenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:03 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Wordt dat niet erg krap, qua tijd?
Dat zijn nog eens mooie dagen!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:51 schreef S-RS het volgende:
Ik pak morgen een uurtje of 10, bijna geen OV
Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.quote:
Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maandquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:53 schreef S-RS het volgende:
[..]
Voor mij de laatste tijd geen uitzondering. Gaat lekker met de uren en lange ritten. M'n gemiddelde ligt deze maand op 218km per rit.
Netjes, welke regio?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:57 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik zit ook rond de 200 km gemiddeld denk ik, maar het scheelt dat ik nog maar twee dagen heb gewerkt deze maand
Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:16 schreef Marco001 het volgende:
rijd Arriva nog steeds niet?![]()
Blij dat ik niet meer in stad op school zit.
Je bent gewoon te oud geworden man!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 06:36 schreef S-RS het volgende:
[..]
Aaah, dat was me even ontgaan met al dat gespam de laatste tijd
weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:40 schreef S-RS het volgende:
[..]
Nop reed idd niet.. Al langer zo dan, of komt het gewoon vaak voor?
Pff, ben nog maar 20quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:42 schreef Solidberg het volgende:
[..]
Je bent gewoon te oud geworden man!
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 07:48 schreef Marco001 het volgende:
[..]
weer vanwege dat seingebeuren. Geen falyw idee. Ik ga nooit meer met OV..
Waar in Delfzijl moet je zijn trouwens?
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:12 schreef S-RS het volgende:
[..]
Pff, ben nog maar 20
[..]
Aah zo! Ik moet naast Delfzijl zijn, Farsum oid?! Dat is die mini botleck toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |