abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135882060
Gelukkig lijkt die witte rotzooi Eindhoven bespaard te blijven.
pi_135882064
Hier ook nog geen sneeuw gezien O+
pi_135882066
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135882220
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Marco001 het volgende:
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
Ik moet wel naar het noorden toe. :')

Huilen dit
pi_135882293
Kofferbak is dichtgevroren en heb ook geen krabber bij me, zitten zeker ook nog zomerbanden onder de Up :')
Nee, toch niet
pi_135882309
Aansteller. :P
Editie:Amoeba dan..
Solidburg.helpt het niet om tegen de randen van de kofferbak te drukken om zo het laagje ijs te breken?
pi_135882335
Waarom moet ik altijd rennen voor die kutbus. :')
pi_135882512
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:15 schreef Marco001 het volgende:

[..]

bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.
Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Nee daar moest ik niet zijn, toch bedankt ;) De auro stond gelukkig al warm te draaien, met het pasje van de kartfabrique heb ik de laatste resten weggehaald :)
pi_135882762
Net een spoedje gekregen:
Breda-Schiphol in een BMW 1-serie.

Hopen dat ze er nog wat achteraan hebben, dan wordt dit weer een fijne werkdag.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135882894
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden.. ;)

(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
pi_135883043
Ik had hem ook al gemaakt tegen mezelf :9
Het is tijd om gisteren te vergeten door er veel nette km's achter te zetten.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135883089
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef Marco001 het volgende:
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden.. ;)

(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet? :')
pi_135883345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:

[..]

Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis :+
Hahaha ja het was wel Grolsch :+ Maar dat is zeker geen pis :9
pi_135883528
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet? :')
Joh, ik heb een keer bij een zijingang van een ziekenhuis gestaan met een total-losse taxi(iemand geen voorrang verleend, toen ik die kant van de kruising opkeek zat ze waarschijnlijk net in de blinde hoek.). Ga ik me echt niet druk om maken.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:09:31 #240
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135883995
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden :D
Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen :9
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:15:22 #241
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_135884128
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:09 schreef Kiprollade het volgende:
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden :D
Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen :9
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden ;(

Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen... :D

Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:41:53 #242
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135884849
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Sjouveur het volgende:

[..]

Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden ;(

Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen... :D

Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
Dat is zuur, haha. En bij valetparking kan je geen 0-100 doen, jammer genoeg :P
Cayenne S is natuurlijk ook helemaal niet verkeerd
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:48:11 #243
402895 Sjouveur
Korte tekst
pi_135885061
Klopt, alleen het starten in de parkeergarage was briljant :P Ik moest door hartje Amsterdam rijden dus als ik is een keer de 40 heb aangetikt is het rap :+
pi_135885830
Wat is dat nou weer voor onzin :(

Weer die rit geannuleerd, da's de tweede op rij. Nou maar hopen op een spoedje, idioot gedoe dit.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135885886
Klant van vannacht was volgens mij een beetje tipsy. In de parkeergarage liep ie naar een bmw x3 om erachter te komen dat dat niet zijn auto was. Zijn auto was een nieuwe type bmw 7-serie. *O* 3 jaar oud en al 150000km op de teller.
Hij gaf aan dat hij wil gaan kijken naar een Tesla model s, dus hopelijk mag ik hem vaker rijden.

Oh en volgende week de hele week beschikbaar, dus kom maar op met die ritjes :)
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:48:30 #246
360332 Fiorano
Drive tot the Maxx
pi_135887036
Zo ik ben weer thuis. Top gala, verhouding man/vrouw was ongeveer 20/80. Ik was wel met m'n meisje mee dus moest me inhouden :P. Oh en er werd Heineken geschonken...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk
Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
pi_135888165
DrSnuggle, moet jij niet leren voor tentamens :P
pi_135888843
Hallo allemaal

Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum.
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...

Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
<klik hier om een reactie te plaatsen>
pi_135889141
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...

Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.

Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen. :P

Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.

Op naar huis maar weer :)
pi_135889180
quote:
15s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Hallo allemaal

Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum.

Vaak nette leasebakken maar niks speciaals. Incidenteel een leuke wagen, maar reken er niet te veel op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')