Weer een jaar zonder prijzen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat zijn ze zuur in het Feijenoord topic
Je moet wat als Ajax je overklastquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:27 schreef donald_dick het volgende:
jezus wat zijn ze zuur in het Feijenoord topic
ontwenning kan het niet meer zijnquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:28 schreef Adames het volgende:
[..]
je zou zeggen dat er al sprake zou moeten zijn van gewenning
Te wisselvalligquote:
Heeft in de tweede helft in ieder geval een goede redding verricht en geen domme dingen gedaan.quote:
Tegen Feyenoord is hij goed genoeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ajax gaat een wedstrijd winnen met Vermeer.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:32 schreef Scorpie het volgende:
4 minuten extra tijd en geen pingel, Blom wil echt dat de kakkerlakken terug komen.
Twente is toch al gestopt?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit dus, Feyenoord is gewoon kansloos tegen dit Ajax.quote:
Voor Rotterdam in dit gevalquote:
Zo matig spelen en dan alsnog met kop en schouders boven Feyenoord uitstekenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit dus, Feyenoord is gewoon kansloos tegen dit Ajax.
Voor Rotterdamquote:
Het is Arno.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:35 schreef Evertjan het volgende:
die Arnold Bruggink is dat een volle neef van Arno Vermeulen?
PEC naar bekerwinstquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef beantherio het volgende:
Het radiocommentaar:
"AFGELOPEN! GAAT FEYENOORD NAAR DE .... EH... HUIS"
Meestal nogal lang wachten. Ze moeten natuurlijk ook nog wachten op Hansiequote:
Nooit anders beweerd ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:06 schreef S0nic het volgende:
Ah Moisander is nou opeens toch wel een stuk beter en verder dan Denswil
Veronica schijnt nu een programma, en dat is om half twaalf afgelopen, dus ik denk kwart over elf.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal nogal lang wachten. Ze moeten natuurlijk ook nog wachten op Hansie
kunnen we ondertussen kijken naar wat lollige funnie home videos?quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Meestal nogal lang wachten. Ze moeten natuurlijk ook nog wachten op Hansie
pec-barca volgend seizoenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PEC naar bekerwinst
Hopelijk krijgen ze een thuispot.
mongooltjequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:37 schreef the_legend_killer het volgende:
3-1 was niet nodig, arena volk is toch al sinds minuut 70 naar huis aan het gaan.
voor het idee.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Barca EL gaat spelen volgend jaar
Vind ik ook jammer maar niet vanwege dat laatstequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het jammer dat JVC Cuijk eruit ligt. Nu heb ik geen enkele club meer om te steunen in de beker.
Kort gedekt waarschijnlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
was de laatste man van Ajax nu zwanger?
Ik blijf Hansie steunen, wat er ook gebeurt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Pascalus het volgende:
Ik vind het jammer dat JVC Cuijk eruit ligt. Nu heb ik geen enkele club meer om te steunen in de beker.
Daphne Koster...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:39 schreef Evertjan het volgende:
was de laatste man van Ajax nu zwanger?
Feyenoord heeft een half uur leuk gespeeld, tot de 1-1. Daarna was het om te huilen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:38 schreef Originele_Naam het volgende:
Tactitisch zeer matig van Feyenoord, Koeman moet zich eens achter de oren gaan krabben
heerlijk.Na afgelopen zondag tegen een ontzettend zwak team doen alsof ze de beste van Nederland zijn.Uiteraard zet Ajax ze even op hun plekquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Feyenoord is echt niks. Helemaal kapot gespeeld
t was helemaal niks man. Beetje counteren en hopen op mazzelquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:41 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Feyenoord heeft een half uur leuk gespeeld, tot de 1-1. Daarna was het om te huilen.
Als dan ook nog Armenteros erin komt, weet je dat het voorbij is.
jij vind zwarte piet/negerzoenen etc ook racistisch zekerquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit nou weer voor racistisch iets
Fischer gaat naar alleen blanken
Hoesen gaat naar een klas voor donkere kids
racisten ajax
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Wat is dit nou weer voor racistisch iets
Fischer gaat naar alleen blanken
Hoesen gaat naar een klas voor donkere kids
racisten ajax
ga naar bed wijsneusquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...
Totaal verziekte clubcultuur waar zelfs de stadionspeaker niet schoon is.
owh godquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:46 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
We hebben het dan ook wel over een club welke bewust scout op spelers ben dan wel een crimineel verleden dan wel hartproblemen...
Totaal verziekte clubcultuur waar zelfs de stadionspeaker niet schoon is.
Ja, samenvatting nu op Veronicaquote:
Kan zo een lijstje opstellen met namen hoor. Leuke overwinning daar niet van maar nee...quote:Op woensdag 22 januari 2014 22:49 schreef badschaap het volgende:
[..]
owh god
kakkie is boos dat zijn cluppie zoals verwacht niet heeft gewonnen
doet elke club sjakiequote:Op woensdag 22 januari 2014 22:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan zo een lijstje opstellen met namen hoor. Leuke overwinning daar niet van maar nee...
VBL / Jeugdspeler Ajax verdacht van steekpartijquote:
http://www.parool.nl/paro(...)as-ik-een-dief.dhtmlquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
VBL / Jeugdspeler Ajax verdacht van steekpartij
Is ooit een goed topic over aangemaakt. Dit toont gewoon aan hoe het gesteld is. Alles voor dat ene talent zonder ook maar enigszins de ethiek in de gaten te houden.
Je moet toch ook wel een emotioneel dood persoon zijn wil je je kunnen profileren binnen zo'n clubquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:04 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
http://www.parool.nl/paro(...)as-ik-een-dief.dhtml
Mensonterend verhaal gewoon
De beursgang was de doodsteek? Of was er al eerder een soort van vergiftiging opgetreden?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel een emotioneel dood persoon zijn wil je je kunnen profileren binnen zo'n club![]()
En laat dat nou net een eigenschap zijn welke je tot verschrikkelijke daden doet drijven. Geld beheerst de wereld, geld verkracht de eens zo'n mooie club genaamd Ajax.
Dat was wel de doodsteek. Daarmee werd de ziel ook op papier verkocht... Het is dat ik niet van de makkelijke jodengrappen ben maar de metafoor is hier makkelijk gemaakt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:06 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
De beursgang was de doodsteek? Of was er al eerder een soort van vergiftiging opgetreden?
Nou ja Matthijs zat vroeger ook bij AT5 he? En Barbara Barendquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:13 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Normaal gesproken hebben ze er wel kijk op
[ afbeelding ]
Spelers zijn te duur geworden tegenwoordig, daardoor gaan clubs etische waarden over boord gooien om toch maar de mogelijkheid te houden om een talentje te scoutenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je moet toch ook wel een emotioneel dood persoon zijn wil je je kunnen profileren binnen zo'n club![]()
En laat dat nou net een eigenschap zijn welke je tot verschrikkelijke daden doet drijven. Geld beheerst de wereld, geld verkracht de eens zo'n mooie club genaamd Ajax.
Jan Joost weigerde een taxi te huren, zijn auto is gejat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Die mag presenteren als de elite, Jan-Joost en Hansie Hansie, niet kunnen.
Hoorde het op 3fm inderdaad, wat voor auto had ie?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:16 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Jan Joost weigerde een taxi te huren, zijn auto is gejat.
Een oude Audi A6. Enkel waardig om in een gevel te parkerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoorde het op 3fm inderdaad, wat voor auto had ie?
Audi A6 dacht ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals die van een niet nader te noemen ketenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een oude Audi A6. Enkel waardig om in een gevel te parkeren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt ook nog, de fuck.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruikt voor een kraak zoals je ziet
JJ heeft het voorleesontbijt bij de Flierefluiter verpestquote:
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruikt voor een kraak zoals je ziet
Jan Joost kan hem denk ik nog wel tweedehands aan een Pool verkopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.
AT5 hequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gladjanus die presentator.
Nee joh juist leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard inquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.quote:
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gayquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
In de finale is het op neutraal terreinquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.
Nee, dit is laatste seizoen. Vanaf 2015/2016 is die regel anders, dus slaat dan op de bekerfinale van mei 2015quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
En PSV nietquote:
Ach jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale is het op neutraal terrein
Het gaat over Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon nu effe rustig het laatste stukje K&vdB kijken. Volgens mij gaat het over Utopia
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utopia dus. Perfecte samenleving in de Arena zo zonder Feyenoordsupporters xD
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
Fox sports kies je niet voor het geld blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard in
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?quote:
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?
http://retteketet-az.nl/quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
anti Friesland!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Jij bent vast stiekem VVV-fan of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Komt goed Arnoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
DE CLUB VAN KOEK EN KAAS, IS OP 'T VELD DE BAAS
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]_____________!
Jij bent een idioot.
Van Alkmaarders? Alkmaar is geen West-Friesland he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
PEC-AZ als finale zou ik persoonlijk wel geweldig vinden. De club van m'n woonplaats tegen de club van m'n geboortegrond.
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.
Brengt wel wat geld in t laatje
Puntjes pakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
Nouja, hopelijk wint AZ en winnen ze ook in de finale en verliezen ze daarna in de play offs.quote:
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.quote:
Dat alle Feyenoorders niet zoveel moeten pratenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
*danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed dat je een bericht van januari nog even hebt verbeterd.
thnx voor de spoilersquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle v AZ wordt de bekerfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |