Van Alkmaarders? Alkmaar is geen West-Friesland he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
PEC-AZ als finale zou ik persoonlijk wel geweldig vinden. De club van m'n woonplaats tegen de club van m'n geboortegrond.
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.
Brengt wel wat geld in t laatje
Puntjes pakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
Nouja, hopelijk wint AZ en winnen ze ook in de finale en verliezen ze daarna in de play offs.quote:
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.quote:
Dat alle Feyenoorders niet zoveel moeten pratenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
*danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed dat je een bericht van januari nog even hebt verbeterd.
thnx voor de spoilersquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle v AZ wordt de bekerfinale.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |