Tot het verbod werd besloten toen supporters van beide clubs slaags raakten tijdens een wedstrijd tussen Ajax en Feyenoord in 2009. Begin dit jaar werd geprobeerd om de ban op te heffen, maar tijdens een overleg tussen de beide gemeentes, clubs, KNVB en supportersverenigingen kon er geen overeenstemming bereikt worden. Na dit seizoen gaan alle betrokken weer in overleg over het al dan niet opheffen van de ban.quote:“De boodschap van de burgemeester is duidelijk: er zijn geen uitsupporters welkom bij wedstrijden tussen Ajax en Feyenoord.”
3-0quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben er bij![]()
3-0 Ajax
2x klaasen, 1x fisher
quote:Op maandag 20 januari 2014 21:29 schreef DaveDave09 het volgende:
Ben er bij![]()
3-0 Ajax
2x klaasen, 1x fisher
quote:
Gelukkig merk jij weinig van al die 'rare' supporters.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:09 schreef GGMM het volgende:
Poeh, dat was lachen.
Hoe dan ook; Ajax wint dit makkelijk.Hoop dat er niet al te veel problemen komen door die rare supporters die opeens komen.
Jij bent echt grappig.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax
Ajax wint niet makkelijk.. het is bekervoetbal en dan lopen de dingen soms anders dan je verwacht.. verder is Feyenoord redelijk in vorm (zegt alleen weinig voor morgen) en is dit Ajax niet echt een doelpuntenmachine. Ik verwacht weinig doelpunten en een kleine overwinning voor een van beide partijen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:09 schreef GGMM het volgende:
Poeh, dat was lachen.
Hoe dan ook; Ajax wint dit makkelijk.Hoop dat er niet al te veel problemen komen door die rare supporters die opeens komen.
Ajax heeft meer doelpunten gemaakt dan Feyenoord.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:00 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Ajax wint niet makkelijk.. het is bekervoetbal en dan lopen de dingen soms anders dan je verwacht.. verder is Feyenoord redelijk in vorm (zegt alleen weinig voor morgen) en is dit Ajax niet echt een doelpuntenmachine. Ik verwacht weinig doelpunten en een kleine overwinning voor een van beide partijen.
1 om precies te zijn.. Feyenoord is ook geen garantie voor veel doelpunten. Denk dat er hooguit 2x wordt gescoord morgen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:01 schreef Tyron het volgende:
[..]
Ajax heeft meer doelpunten gemaakt dan Feyenoord.
Gewoon een ouderwetse 8-3 ofzoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
1 om precies te zijn.. Feyenoord is ook geen garantie voor veel doelpunten. Denk dat er hooguit 2x wordt gescoord morgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
ik denk het welquote:
Ja, je kan natuurlijk niet elke keer dit soort wedstrijden aan Kuipers geven, maar het lijkt erop dat hij de enige is die dit soort wedstrijden in goede banen kan leiden. Nijhuis is te wisselvallig, maar als hij een goede dag heeft kan hij het ook.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
Wat de uitslag ook moge worden morgen, ik hoop dat het voetballend gewonnen wordt en dat het niet weer Blom is die Feijenoord extra vrijheden geeft.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
en dat het niet weer Blom is die Feijenoord extra vrijheden geeft.
Ja want Feyenoorders zijn zó ontzettend blij dat Blom deze pot fluit.. godverdomme..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
Wat de uitslag ook moge worden morgen, ik hoop dat het voetballend gewonnen wordt en dat het niet weer Blom is die Feijenoord extra vrijheden geeft.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 20:34 schreef Schanulleke het volgende:
Nee, die weten het altijd voor elkaar te krijgen om toch te klagen over de scheidsrechter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:55 schreef Cara het volgende:
[..]
Ja want Feyenoorders zijn zó ontzettend blij dat Blom deze pot fluit.. godverdomme..
Over Kuipers geen kwaad woordquote:Op woensdag 22 januari 2014 09:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, die weten het altijd voor elkaar te krijgen om toch te klagen over de scheidsrechter.
Zoals ik al eerder zei, je kan Kuipers niet elke topwedstrijd laten fluiten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je weet dat Blom een SCC had van Ajax?
Kuipers had natuurlijk gewoon moeten fluiten. Dat is aantoonbaar de beste/minst slechte scheids van Nederland.
Dat hoeft ook niet, maar wel Feyenoord Ajax/Ajax - Feyenoord. Zeker in een bekerduel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:21 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Zoals ik al eerder zei, je kan Kuipers niet elke topwedstrijd laten fluiten.
bron?quote:Op woensdag 22 januari 2014 09:12 schreef H.FR het volgende:
[..]
Je weet dat Blom een SCC had van Ajax?
Gezien de scheidsrechters die zijn aangesteld bij de bekerduels, lijkt het erop dat de KNVB dat toernooi toch iets minder hoog heeft zitten. Geen Kuipers, Nijhuis, Vink, Liesveld of Van Boekel. Doorgaans toch de beste scheidsrechters voor de KNVBquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:23 schreef H.FR het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet, maar wel Feyenoord Ajax/Ajax - Feyenoord. Zeker in een bekerduel.
Die heb ik zo niet bij de hand, maar dacht dat het algemeen bekend was dat hij een seizoenkaart had/vaak naar wedstrijden ging vroeger.quote:
Vind ik persoonlijk best apart. Zeker bij een wedstrijd die zo onder druk staat, moet je gewoon een goede scheidsrechter hebben.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Gezien de scheidsrechters die zijn aangesteld bij de bekerduels, lijkt het erop dat de KNVB dat toernooi toch iets minder hoog heeft zitten. Geen Kuipers, Nijhuis, Vink, Liesveld of Van Boekel. Doorgaans toch de beste scheidsrechters voor de KNVB
Blom, Makkelie en Gözöbüyük staan wel op de hoogste lijst van de KNVB en mogen zelfs internationaal fluiten.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:32 schreef H.FR het volgende:
[..]
Vind ik persoonlijk best apart. Zeker bij een wedstrijd die zo onder druk staat, moet je gewoon een goede scheidsrechter hebben.
Mja, Gözöbüyük zie ik ook nog wel potentie in. Die andere (m.n. Blom.) kun je afschrijven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:35 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blom, Makkelie en Gözöbüyük staan wel op de hoogste lijst van de KNVB en mogen zelfs internationaal fluiten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 08:42 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Feyenoord heeft, op de keeper na, op iedere positie de beschikking over een betere speler dan Ajax, dus Feyenoord wint dit met speels gemak.
Dat doelsaldo hahaquote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef Scorpie het volgende:
Ajax vs feyenoord in de Arena:
- 14 zeges Ajax
- 5 gelijke spelen
- 3 zeges feyenoord
- 55 goals Ajax
- 19 goals feyenoord
Eitje dus.
Oldenburgertwitter:toinevp twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:12:01Vanaf 20 uur op @FOXSportsnl Ajax-Feyenoord met analyse van @kennethperez10. Commentaar is van @LeoOldenburger & @Brug17. Zin in! #AjaFey reageer retweet
Hoe kom je bij die "statistieken"?quote:Op woensdag 22 januari 2014 14:50 schreef Scorpie het volgende:
Ajax vs feyenoord in de Arena:
- 14 zeges Ajax
- 5 gelijke spelen
- 3 zeges feyenoord
- 55 goals Ajax
- 19 goals feyenoord
Eitje dus.
bron?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die "statistieken"?
Voor de beker liggen de verhoudingen in ieder geval anders:
Ajax - Feyenoord, 13 keer gespeeld voor de beker
6 zeges Ajax
1 gelijkspel (na 90 minuten, winst Feyenoord na verlenging)
6 zeges Feyenoord
Zo klopt tie wel.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:23 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)Ajax-Feyenoord-2.htm
Dit meen je godverdomme toch niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:13 schreef Slobeend het volgende:
Oldenburgertwitter:toinevp twitterde op woensdag 22-01-2014 om 17:12:01Vanaf 20 uur op @FOXSportsnl Ajax-Feyenoord met analyse van @kennethperez10. Commentaar is van @LeoOldenburger & @Brug17. Zin in! #AjaFey reageer retweet
VIquote:Op woensdag 22 januari 2014 17:16 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Hoe kom je bij die "statistieken"?
Voor de beker liggen de verhoudingen in ieder geval anders:
Ajax - Feyenoord, 13 keer gespeeld voor de beker
6 zeges Ajax
1 gelijkspel (na 90 minuten, winst Feyenoord na verlenging)
6 zeges Feyenoord
Zo klopt tie wel.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 17:13 schreef Slobeend het volgende:
*verdientquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:18 schreef donald_dick het volgende:
Thuis wonen als je miljoenen verdiend
Dank je wel, zeer gewaardeerde medeFOK!erquote:
Wut?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:24 schreef Kater79 het volgende:
Fijn dat het ook wordt uitgezonden...
Online streampje pakkenquote:Op woensdag 22 januari 2014 20:24 schreef Kater79 het volgende:
Fijn dat het ook wordt uitgezonden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |