Een oude Audi A6. Enkel waardig om in een gevel te parkerenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoorde het op 3fm inderdaad, wat voor auto had ie?
Audi A6 dacht ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Zoals die van een niet nader te noemen ketenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Een oude Audi A6. Enkel waardig om in een gevel te parkeren
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:17 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Klopt ook nog, de fuck.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruikt voor een kraak zoals je ziet
JJ heeft het voorleesontbijt bij de Flierefluiter verpestquote:
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:20 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gebruikt voor een kraak zoals je ziet
Jan Joost kan hem denk ik nog wel tweedehands aan een Pool verkopenquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.
AT5 hequote:Op woensdag 22 januari 2014 23:26 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een gladjanus die presentator.
Nee joh juist leuk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard inquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zonde van zo'n auto, kut dieven dat ze de vinkentering krijgen.
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
AZ uit. Moeilijke loting godverdomme.
3 jaar op rij tegen AZ
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.quote:
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor die clubs wel leuk, alleen vallen die finales met kleine clubs vaak tegen.
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gayquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
In de finale is het op neutraal terreinquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:29 schreef Adames het volgende:
[..]
Of we ze nou in de halve finale of in de finale tegen kwamen.
Nee, dit is laatste seizoen. Vanaf 2015/2016 is die regel anders, dus slaat dan op de bekerfinale van mei 2015quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
En PSV nietquote:
Ach jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
In de finale is het op neutraal terrein
Het gaat over Ajax-Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:32 schreef Karina het volgende:
Ik ga gewoon nu effe rustig het laatste stukje K&vdB kijken. Volgens mij gaat het over Utopia
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Utopia dus. Perfecte samenleving in de Arena zo zonder Feyenoordsupporters xD
Nee, nog niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hebben ze die regel van verliezend bekerfinalist gaat Europa in nou nog niet afgeschaft? Dat vind ik altijd nogal gay
Fox sports kies je niet voor het geld blijkbaar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik vind het eerder schrikbarend dat Jan-Joost in een dusdanig oude Audi rijdt. Zijn alimentatie hakt er kennelijk toch hard in
?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?quote:
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:36 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Welke West-Friesland hoolies bedoel je?
http://retteketet-az.nl/quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:30 schreef Adames het volgende:
[..]
Daarbij zonde dat PEC of NEC dus Europa in gaat.
anti Friesland!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Al die West-Friesland hooligans van FOK! moeten kleur bekennen
Jij bent vast stiekem VVV-fan of zoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Komt goed Arnoquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Grielen het volgende:
[..]Ik ga gewoon heen in mn AZ shirt in het AZ vak, kaartjes gekocht met mijn AZ clubcard. Wat probeer je te zeggen?
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:39 schreef Cavaliers het volgende:
DE CLUB VAN KOEK EN KAAS, IS OP 'T VELD DE BAAS
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha jij bent echt voor iedere club die tegen Ajax moet spelen hè?
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:40 schreef Cavaliers het volgende:
[..]_____________!
Jij bent een idioot.
Van Alkmaarders? Alkmaar is geen West-Friesland he.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:38 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Het collectief. het is een hechte groep. Gehuld in capuchons.
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:53 schreef beantherio het volgende:
PEC-AZ als finale zou ik persoonlijk wel geweldig vinden. De club van m'n woonplaats tegen de club van m'n geboortegrond.
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik heb liever PEC - Ajax. Dan kan PEC voor het eerst ooit Europees spelen.![]()
Preciesquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:32 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Voor de eerste en laatste keer in hun geschiedenis misschien.
Brengt wel wat geld in t laatje
Puntjes pakken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
Nouja, hopelijk wint AZ en winnen ze ook in de finale en verliezen ze daarna in de play offs.quote:
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.quote:
Dat alle Feyenoorders niet zoveel moeten pratenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Ja en als iemand mij kan uitleggen wat die kwek-kwek handgebaartjes betekenen dan zou dat fijn zijn.
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:51 schreef H.FR het volgende:
Straks dus waarschijnlijk NEC of PEC Europa inlekker dan.
*danquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Slechter als Utrecht dit jaar kan haast niet.
Jaquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:57 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Goed dat je een bericht van januari nog even hebt verbeterd.
thnx voor de spoilersquote:Op woensdag 26 maart 2014 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
PEC Zwolle v AZ wordt de bekerfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |