SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ben ik extra blij dat het me nu al twee weken lukt om 'gewoon, normaal' te eten, zou alleen tof zijn als het resultaat er ook naar was
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
Uhu, morgen goed? Zit nu mobiel. Of een passerend modje moet het willen doen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:34 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh en hoi, zou je misschien mijn ticker in de OP willen zetten?![]()
[ link | afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:24 schreef Meke het volgende:
Ik ben een beetje gefrustreerd, ik had echt verwacht dat de kilo's eraf zouden vliegen als ik eenmaal een ritme had. Of nouja, verwacht, vooral gehooptMaar ik zit nu op 0,5kg in 2 weken
Volgens de WW coach is het verandering van ritme, waardoor mijn lichaam nog even moet wennen dat het nu gezonde dingen binnenkrijgt, maar toch, niet tof..
En over vreetbuien, ik vind alles wat hier staat nog steeds beschaafdOf nouja, beschaafd niet, maar ik kon daar af en toe echt zwaar overheen.
Resultaat duurt evenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarom ben ik extra blij dat het me nu al twee weken lukt om 'gewoon, normaal' te eten, zou alleen tof zijn als het resultaat er ook naar wassport/beweeg je ook?
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Ja joh, primaquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:57 schreef Qwea het volgende:
[..]
Uhu, morgen goed? Zit nu mobiel. Of een passerend modje moet het willen doen?
Ik hoop hetquote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Resultaat duurt evensport/beweeg je ook?
Volhoudenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:02 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja joh, prima
[..]
Ik hoop hetEn ja, ik volleybal 2x in de week (training + wedstrijd) en af en toe fitness of een groeples, maar dat is niet zo consequent
quote:
Ja, ik doe mijn best. En 28,5, lekkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:24 schreef Zeester het volgende:
Ja, volhouden. Ik ben groot WW aanhanger en ik weeg inmiddels 28,5 kilo minder!
Lekker!quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:42 schreef roos85 het volgende:
Ik kom even jubelen![]()
Vandaag de -10 kilo aangetikt (-10,7 om precies te zijn)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 09:42 schreef roos85 het volgende:
Ik kom even jubelen![]()
Vandaag de -10 kilo aangetikt (-10,7 om precies te zijn)
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevende is vandaag jarig. Gaat ie vlaai uitdelen. Dus ik denk: 'Mooi! Dat lust ik toch heul niet.'
Heeft ie ook een halve brownievlaai mee. Crap![]()
Ahja, ik eet al 6 weken netjes zonder uitschieters.
Min de macquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!
Keep it up!
Brownievlaai, dat moet ik googlenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:19 schreef Unfckingtitled het volgende:
Leidinggevende is vandaag jarig. Gaat ie vlaai uitdelen. Dus ik denk: 'Mooi! Dat lust ik toch heul niet.'
Heeft ie ook een halve brownievlaai mee. Crap![]()
Ahja, ik eet al 6 weken netjes zonder uitschieters.
Thanks voor de peptalk!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef MaikelS het volgende:
[..]
Je mag gerust een keertje iets zondigen hoor (of je moet aan de shakes zitten en in ketose zitten)... Ik eet ook zo nu en dan iets lekkers, hek... zelfs een keer mac donalds op.. Geen resultaat op het afvallen gehad!
Keep it up!
Doe het nieeeeeeeeet!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Brownievlaai, dat moet ik googlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
Ja, dat. Mensen delen vaak hun spectaculaire gewichtsverlies, dus een kilo of misschien wel meer in een week. Vraag maar eens aan mensen die veel en langdurig zijn afgevallen hoe zo'n proces verloopt. Soms val je af terwijl je het niet verwacht, soms val je niet af terwijl je het wel verwacht, soms bereik je een plateau. Het menselijk lichaam doet soms voor ons ondoorgrondelijke dingen en elk lichaam reageert ook nog eens anders.quote:
Thanks!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat. Mensen delen vaak hun spectaculaire gewichtsverlies, dus een kilo of misschien wel meer in een week. Vraag maar eens aan mensen die veel en langdurig zijn afgevallen hoe zo'n proces verloopt. Soms val je af terwijl je het niet verwacht, soms val je niet af terwijl je het wel verwacht, soms bereik je een plateau. Het menselijk lichaam doet soms voor ons ondoorgrondelijke dingen en elk lichaam reageert ook nog eens anders.
Maar één ding staat vast*: als je het volhoudt, dan ga je resultaat zien. Ik krijg daar wel een kick van, gewoon normaal bezig zijn en gestaag afvallen. Ik eet momenteel zo'n 2000 kcal op een dag en ik val nog steeds rustig af terwijl mijn vetpercentage kleiner wordt en de relatieve hoeveelheid spier groter. Ik kijk uit naar mijn weegmoment aan het einde van de maand!
* Oké, er zijn heel uitzonderlijke gevallen waar dat misschien niet voor opgaat, maar dan is er iets fysiek niet in orde.
Dat is hier ook echt het geval.. Gezond eten is hier gewoon echt duur boodschappen doen! Zeker omdat ik ook vanalles wil uitproberen. Dit weekend ga ik naar de molen in een dorpje vlakbij mijn vader. Ga ik lekker speltmeel halen en een broodblik. Want ik wil zelf eens uitproberen of ik een brood kan bakken!quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Meke het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik lust speltbroodHad een soort zuurdesemachtigbrood verwacht, maar niet. Fijn, dan eet ik dat denk ik vanaf nu, want merk inderdaad wel dat het vult
![]()
O en ik merk wel echt dat ik tonnen met geld aan boodschappen uitgeef, met alle gezonde dingen enzo die ik wil proberen enzo![]()
True. Ik deel het vaak niet als ik gelijk ben gebleven. Maar ik ga ook écht maar eens per week op de weegschaal, en dat is wel effectief wat meldingen betreft. Schommelingen hoef ik me niet druk om te maken. Het is altijd op woensdag, wanneer ik al minstens 3 dagen niet meer heb gedronken dus de vocht-schommelingen weer voorbij zijn, altijd voor ik ga eten, en altijd met ongeveer hetzelfde aan omdat ik op woensdagen werk en dus een spijkerbroek draag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:16 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Ja, dat. Mensen delen vaak hun spectaculaire gewichtsverlies, dus een kilo of misschien wel meer in een week. Vraag maar eens aan mensen die veel en langdurig zijn afgevallen hoe zo'n proces verloopt. Soms val je af terwijl je het niet verwacht, soms val je niet af terwijl je het wel verwacht, soms bereik je een plateau. Het menselijk lichaam doet soms voor ons ondoorgrondelijke dingen en elk lichaam reageert ook nog eens anders.
Maar één ding staat vast*: als je het volhoudt, dan ga je resultaat zien. Ik krijg daar wel een kick van, gewoon normaal bezig zijn en gestaag afvallen. Ik eet momenteel zo'n 2000 kcal op een dag en ik val nog steeds rustig af terwijl mijn vetpercentage kleiner wordt en de relatieve hoeveelheid spier groter. Ik kijk uit naar mijn weegmoment aan het einde van de maand!
* Oké, er zijn heel uitzonderlijke gevallen waar dat misschien niet voor opgaat, maar dan is er iets fysiek niet in orde.
Hoe laat is jouw cursus dan? Hier is het namelijk vanaf half 8, en ik eet ook liever niet vtv, maar dat trek ik gewoon niet! En ach, als ik elke week van tevoren eet is dat ook weer een constante factorquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:44 schreef Zeester het volgende:
[..]
True. Ik deel het vaak niet als ik gelijk ben gebleven. Maar ik ga ook écht maar eens per week op de weegschaal, en dat is wel effectief wat meldingen betreft. Schommelingen hoef ik me niet druk om te maken. Het is altijd op woensdag, wanneer ik al minstens 3 dagen niet meer heb gedronken dus de vocht-schommelingen weer voorbij zijn, altijd voor ik ga eten, en altijd met ongeveer hetzelfde aan omdat ik op woensdagen werk en dus een spijkerbroek draag.
Mijn cursus is ook half 8, maar ik eet meestal rond 7 uur, dus dat is gewoon haalbaar om niet te eten vooraf. En meestal werk ik tot ong half 6, dus ik red het eigenlijk ook niet om dan naar huis te gaan, te koken en te eten. Als mijn planning goed werkt zorg ik dat ik dinsdag kook voor 2 dagen, en dan zit ik om 20 over 8 aan mijn etenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:59 schreef Meke het volgende:
[..]
Hoe laat is jouw cursus dan? Hier is het namelijk vanaf half 8, en ik eet ook liever niet vtv, maar dat trek ik gewoon niet! En ach, als ik elke week van tevoren eet is dat ook weer een constante factor
Mja, dat scheelt al, ik ga meestal ergens tussen 5 en half 6 koken, Nederlander die ik benquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:00 schreef Zeester het volgende:
[..]
Mijn cursus is ook half 8, maar ik eet meestal rond 7 uur, dus dat is gewoon haalbaar om niet te eten vooraf. En meestal werk ik tot ong half 6, dus ik red het eigenlijk ook niet om dan naar huis te gaan, te koken en te eten. Als mijn planning goed werkt zorg ik dat ik dinsdag kook voor 2 dagen, en dan zit ik om 20 over 8 aan mijn eten.
Ik denk dat het vooral verstandig is om altijd 'gelijk' te doen. Dus ķf altijd eten van te voren, of nooit. In mijn geval is dat dus nooit geworden. Heb trouwens ook een tijd met een vriendin WW gedaan en dan aten we altijd samen na afloop, was ook heel gezellige manier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:03 schreef Meke het volgende:
[..]
Mja, dat scheelt al, ik ga meestal ergens tussen 5 en half 6 koken, Nederlander die ik benMaar misschien is van tevoren koken ook wel een idee, dat scheelt weer. En dan om 18u ofzo een roggebroodje voor de ergste trek
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja he.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Roos, wat goed. En Strawberry, wat een lief compliment
.
Hihi, ik zie het al voor mequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:39 schreef clumsy_clown het volgende:
Bij de kapper in de verf zitten met zo'n klem op je kop is niet de charmantste manier om mannen tegen te komen.
#justgirlythings
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |