Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee. Sebasser, rust in vrede
.
DaMart heeft in 2011 twee seizoenen van een KSC-soap geschreven. Alle geposte afleveringen vind je hieronder terug. Wellicht volgt er nog een keer een derde, afsluitend seizoen, maar daar is nog geen duidelijkheid over.
Ik weet van niets...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat is waar anders is het ook zo'n saaie boel
[..]
Zat jij er weer achter?
Chefquote:
quote:
quote:
quote:
Nog niet, maar het zit wel in de planning.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:19 schreef DaMart het volgende:
[..]
Is er al een fotoverslag van de ontdekkingsreis?
Pas wel op dat mijn foto's niet eerder online komen te staan dan die van jouquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:20 schreef OA het volgende:
[..]
Nog niet, maar het zit wel in de planning.
quote:
quote:
Whehequote:
Trevquote:
ja we hebben een naam hoog te houdenquote:[..]
Die is echt goed
Dat moet wel goed zittenquote:Op woensdag 22 januari 2014 22:09 schreef crv het volgende:
[..]
Trev
[..]
ja we hebben een naam hoog te houden
ik moet dan altijd weer aan die sketch van Youp van 't Hek denken over de EM supportersquote:
Trustequote:
quote:
Ikquote:
Jep. Beetje jammer dattie vervolgens met kloons gaat klooienquote:
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Beetje jammer dattie vervolgens met kloons gaat klooien.
Mja...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..
verwacht t ook wel maar zo stellig heb k um nog niet eerder meegemaakt..quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...
Die komt over een tijd wel weer terug.
Mja, ik denk dat ie t gewoon ff moet laten bezinken. Hij heeft hier te veel contacten (ook irl) opgedaan om écht nooit meer terug te komen volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
verwacht t ook wel maar zo stellig heb k um nog niet eerder meegemaakt..
meesten wel facebook of tel dus zit wel goed... we zullen zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ie t gewoon ff moet laten bezinken. Hij heeft hier te veel contacten (ook irl) opgedaan om écht nooit meer terug te komen volgens mij.
We merken het vanzelf wel inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
meesten wel facebook of tel dus zit wel goed... we zullen zien...
Truste lekker dingquote:
quote:
Ik denk niet dat het vrijwillig wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..
heb ik een rel gemist?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vrijwillig was_!
Nee, niets noemenswaardigquote:
quote:
Bans worden niet besprokenquote:
Policy, wie ben ik om die aan mijn laars te lappen? Ik was er ook niet bij, dus op wat notes checken na zou ik maar een eenzijdig verhaal kunnen vertellen.quote:
doodsverwensing, bashen fokcrew, baggeren....quote:
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Policy, wie ben ik om die aan mijn laars te lappen? Ik was er ook niet bij, dus op wat notes checken na zou ik maar een eenzijdig verhaal kunnen vertellen.
zijn er nog wel meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doodsverwensing, bashen fokcrew, baggeren....
dat zijn de redenen om een ban te krijgen
dat is toch alleen als je plaatjes daarvan post?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzo
[..]
zijn er nog wel meer
geslachtsdelen enzo
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzo
[..]
mensen hebben op de een of andere manier altijd problemen met autoriteit. Ik zeg niet dat alle mods goed werk doen, amar de meeste toch welquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weer
mja, de gebande is boos en vindt de crew stom, de crew vindt de gebande stom en deed er wat aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weer
goed, laten we er geen woorden meer aan vuil makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, de gebande is boos en vindt de crew stom, de crew vindt de gebande stom en deed er wat aan
beter niet bespreken want het wordt meestal oorlog.
lekker laten bezinken en dan nog eens proberen
(niet specifiek dit voorval maar algemeen)
quote:
dat wil ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben gewoon zes dagen vrij nu zonder ook maar iets te hebben aangevraagd![]()
yay voor onregelmatige urenquote:
o jeequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben gewoon zes dagen vrij nu zonder ook maar iets te hebben aangevraagd![]()
tot nu toe lig ik nog heeeeeerlijk in bedquote:
hij heeft mij verteld dat ie een mail heeft gestuurd om ze te laten verwijderen... zn kloons waren idd al foetsie...quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vrijwillig was_!
Beetje dramaqueen. Als je niet eens bent met beleid kun je ook gewoon je tagje inleveren. Niemand dwingt crew te blijven of weet ik wat. Ex-crew post gewoon nog op FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft mij verteld dat ie een mail heeft gestuurd om ze te laten verwijderen... zn kloons waren idd al foetsie...
je weet wat voor ideeën je nu in mijn hoofd plant?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot nu toe lig ik nog heeeeeerlijk in beduit te kateren na n geweldig etentje van gisteren. Mijn meneer weet hoe ie me blij kan maken
oke, sorry mevrouwquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Zullen we er nu over ophouden? Ik vind t niet zo netjes om over anderen te praten zonder dat ze kunnen reageren
ik hoop dat het niks rondom onkuisheid en mij betreftquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet wat voor ideeën je nu in mijn hoofd plant?
quote:
Die ene waarbij iedereen achteruit het zwembad in loopt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zie ik hierbij gelijk een scene van police academy voor me?
nee, dat is met die kleine negerin he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ene waarbij iedereen achteruit het zwembad in loopt?
Kloptquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is met die kleine negerin he?
ik moest denken aan die grote blonde
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroegerquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt![]()
.
O ja, die.
Ik moet die dvd's nog eens kopen.
Ze blijven gewoon geniaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroeger
moet de dvd box maar eens aanschaffen.quote:
blijf hopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoop dat het niks rondom onkuisheid en mij betreft
quote:
Dat scheelt, wij ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroeger
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelen
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef roos85 het volgende:
Ik moet echt iets gaan doen, al teveel lopen soggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |