beerquote:
ach, mijn moeder is nog kleiner dan ik. Laat maar lekker op het randje zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien toch even vragen of ze eraf wil gaan. Anders drinkt het zo lastig.
Wel een zwemvest aantrekken dan, voor het geval ze eraf glijdtquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, mijn moeder is nog kleiner dan ik. Laat maar lekker op het randje zitten
Zou je dat arme mensje niet op een fatsoenlijke stoel laten zittenquote:
ze heeft een zwemdiplomaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel een zwemvest aantrekken dan, voor het geval ze eraf glijdt.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt veel vers fruit gekocht en heb net een ananas-bananen-vanille-smoothie gemaakt
* DaMart reist vanuit werk even door naar Muck voor een smoothiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt veel vers fruit gekocht en heb net een ananas-bananen-vanille-smoothie gemaakt
primaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart reist vanuit werk even door naar Muck voor een smoothie.
klinkt omnomnom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Even denken...quote:
Die komkommer klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
-dingen die ik nog vergeet
Ik maak thuis wel spaghetti, houd ik die smoothie van je te goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
-dingen die ik nog vergeet
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas