beerquote:
ach, mijn moeder is nog kleiner dan ik. Laat maar lekker op het randje zittenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:24 schreef DaMart het volgende:
[..]
Misschien toch even vragen of ze eraf wil gaan. Anders drinkt het zo lastig.
Wel een zwemvest aantrekken dan, voor het geval ze eraf glijdtquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Muck het volgende:
[..]
ach, mijn moeder is nog kleiner dan ik. Laat maar lekker op het randje zitten
Zou je dat arme mensje niet op een fatsoenlijke stoel laten zittenquote:
ze heeft een zwemdiplomaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel een zwemvest aantrekken dan, voor het geval ze eraf glijdt.
Dat klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt veel vers fruit gekocht en heb net een ananas-bananen-vanille-smoothie gemaakt
* DaMart reist vanuit werk even door naar Muck voor een smoothiequote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Ik heb zaterdag op de markt veel vers fruit gekocht en heb net een ananas-bananen-vanille-smoothie gemaakt
primaquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart reist vanuit werk even door naar Muck voor een smoothie.
klinkt omnomnom.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:57 schreef Muck het volgende:
Even denken...quote:
Die komkommer klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
-dingen die ik nog vergeet
Ik maak thuis wel spaghetti, houd ik die smoothie van je te goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
met een gloeilampquote:
Ligt eraan.quote:
Mango met wat mint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
je bent bekend met mijn hoofdquote:
Fixedquote:
Succesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Muck het volgende:
Naar mijn vader voor hulp bij het inbouwen van mijn autoradio![]()
Ikke ook wel vaakquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat kan ik echt altijd etensushi
Autoradio?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Muck het volgende:
Naar mijn vader voor hulp bij het inbouwen van mijn autoradio![]()
Nog nooit gehad en dat zal voorlopig wel zo blijven ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
idem, daarom doe ik dat ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
want? Allergie, of haat jegens rauwe vis?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en dat zal voorlopig wel zo blijven ook
haat jegens vis in het algemeen,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? Allergie, of haat jegens rauwe vis?
je zal misschien al weg zijn maar veel plezier en geftereenlapop! (lees: laat ze een poepje ruiken)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Trevland het volgende:
Op naar judo, een paar smeer geven![]()
Bis Later
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschapquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
je zal misschien al weg zijn maar veel plezier en geftereenlapop! (lees: laat ze een poepje ruiken)
1) we zullen ze eens een poepie laten ruiken. (=we zullen iets doen dat hen zal verbluffen (vooral toegepast in situaties waar sprake is van competitie).)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschap
Weet ik, ik had de verkeerde PI gebruikt ik had deze willen kiezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
1) we zullen ze eens een poepie laten ruiken. (=we zullen iets doen dat hen zal verbluffen (vooral toegepast in situaties waar sprake is van competitie).)
bron: Woorden Nederlande taal
Maar soms wel effectiefquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschap
Vanwege een visjequote:Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart rent het water uit. [ link | afbeelding ]
Het is mijn goudvis maar, die heeft weer liggen blowenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
* DaMart rent het water uit. [ link | afbeelding ]
Dat is nepquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef DaMart het volgende:
[..]
Alsof jij Jaws nooit hebt gezien.
Nee, klopt die wordt high van mijn eigen jointsquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jouw goudvis blowt ook niet echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt die wordt high van mijn eigen jointsbedwantsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik mag ze hier niet eens..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef sararaats het volgende:
ik heb geen huisdieren want Frasier is van m'n broer en schoonzus.
dus sjefke mag ook niet langskomen ?quote:
Solderen? Je gaat je huisdieren aan elkaar vastmaken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Muck het volgende:
16![]()
Nu even solderen, dan kom ik met uitleg
Dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef crv het volgende:
[..]
dus sjefke mag ook niet langskomen ?
Dat kan. Als je komkommer of mango neemt (bv) is er niet echt een risico dat er vis in zitquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
haat jegens vis in het algemeen,
Ik hoor wel her en der dat je ook sushi bestaande uit groente hebt, maar nee ik neem liever niet het risico dat ik per ongeluk vis eet.
Die met komkommer is zeker een aanrader, ik hou ook niet van vis Bosquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat kan. Als je komkommer of mango neemt (bv) is er niet echt een risico dat er vis in zit
Als het midden van het rondje groen is, is het (waarschijnlijk)(hopelijk) geen vis.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef Bos81 het volgende:
[..]
haat jegens vis in het algemeen,
Ik hoor wel her en der dat je ook sushi bestaande uit groente hebt, maar nee ik neem liever niet het risico dat ik per ongeluk vis eet.
Dat, en tamagoquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die met komkommer is zeker een aanrader, ik hou ook niet van vis Bos
Gezoete omeletquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef Trevland het volgende:
[..]
Die ken ik dan weer niet maar wel andere
der mag dan niet teveel ei inzitten want dat vindt m'n maag niet leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Je kan het ook beiden in één doen natuurlijk
[ afbeelding ]
Je kan gewoon zien hoeveel ei er in zit, het is geen magisch iets of zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:16 schreef sararaats het volgende:
[..]
der mag dan niet teveel ei inzitten want dat vindt m'n maag niet leuk.
ja dat welquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Je kan gewoon zien hoeveel ei er in zit, het is geen magisch iets of zo.
Barbaarquote:
Een van mijn favo'squote:
Die lijkt me ook wel lekker, kan ze ook met wortel aanradenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef DeZwabber het volgende:
Je kan het ook beiden in één doen natuurlijk
[ afbeelding ]
sashimiquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
Doe mij maar gewoon rauwe visof garnalen in welke vorm dan ook
ow ja garnalen, die lust ik ook wel met een klodder Bicky Dressing en gemalen kaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
heb jij naast Art Garfunkel gewoond ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:36 schreef Bos81 het volgende:
Ik krijg wel altijd jeugdsentiment als ik Art op TV zie, maar goed ik heb volgens mij al ontelbare keren gezegd dat Art en ik zo'n 100 meter van elkaar hebben gewoond/zijn opgegroeid.
Trevquote:
wie is de snolquote:
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef crv het volgende:
[..]
heb jij naast Art Garfunkel gewoond ?
dus als ik een goudvis voor je koop eet je die zo op .... Dealquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef littledrummergirl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |