met een gloeilampquote:
Ligt eraan.quote:
Mango met wat mint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
-dingen die ik nog vergeet
Hoe laat kan ik aanschuivenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:06 schreef Muck het volgende:
[..]
Even denken...
-zalm roomkaas
-tonijn avocado
-surimi komkommer
-zalm sashimi
-omelet avocado
-dingen die ik nog vergeet
je bent bekend met mijn hoofdquote:
Fixedquote:
Succesquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Muck het volgende:
Naar mijn vader voor hulp bij het inbouwen van mijn autoradio![]()
Ikke ook wel vaakquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
Dat kan ik echt altijd etensushi
Autoradio?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef Muck het volgende:
Naar mijn vader voor hulp bij het inbouwen van mijn autoradio![]()
Nog nooit gehad en dat zal voorlopig wel zo blijven ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
idem, daarom doe ik dat ookquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
want? Allergie, of haat jegens rauwe vis?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:44 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nog nooit gehad en dat zal voorlopig wel zo blijven ook
haat jegens vis in het algemeen,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef Pheno het volgende:
[..]
want? Allergie, of haat jegens rauwe vis?
je zal misschien al weg zijn maar veel plezier en geftereenlapop! (lees: laat ze een poepje ruiken)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Trevland het volgende:
Op naar judo, een paar smeer geven![]()
Bis Later
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschapquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef sararaats het volgende:
[..]
je zal misschien al weg zijn maar veel plezier en geftereenlapop! (lees: laat ze een poepje ruiken)
1) we zullen ze eens een poepie laten ruiken. (=we zullen iets doen dat hen zal verbluffen (vooral toegepast in situaties waar sprake is van competitie).)quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschap
Weet ik, ik had de verkeerde PI gebruikt ik had deze willen kiezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef sararaats het volgende:
[..]
1) we zullen ze eens een poepie laten ruiken. (=we zullen iets doen dat hen zal verbluffen (vooral toegepast in situaties waar sprake is van competitie).)
bron: Woorden Nederlande taal
Maar soms wel effectiefquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Het is niet netjes om scheten te laten in gezelschap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |