Ikquote:
Jep. Beetje jammer dattie vervolgens met kloons gaat klooienquote:
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef MPG het volgende:
[..]
Jep. Beetje jammer dattie vervolgens met kloons gaat klooien.
Mja...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..
verwacht t ook wel maar zo stellig heb k um nog niet eerder meegemaakt..quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja...
Die komt over een tijd wel weer terug.
Mja, ik denk dat ie t gewoon ff moet laten bezinken. Hij heeft hier te veel contacten (ook irl) opgedaan om écht nooit meer terug te komen volgens mij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:23 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
verwacht t ook wel maar zo stellig heb k um nog niet eerder meegemaakt..
meesten wel facebook of tel dus zit wel goed... we zullen zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:29 schreef MPG het volgende:
[..]
Mja, ik denk dat ie t gewoon ff moet laten bezinken. Hij heeft hier te veel contacten (ook irl) opgedaan om écht nooit meer terug te komen volgens mij.
We merken het vanzelf wel inddquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:31 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
meesten wel facebook of tel dus zit wel goed... we zullen zien...
Truste lekker dingquote:
quote:
Ik denk niet dat het vrijwillig wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft nu zn accounts laten verwijderen..
heb ik een rel gemist?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vrijwillig was_!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |