je weet wat voor ideeën je nu in mijn hoofd plant?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:01 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
tot nu toe lig ik nog heeeeeerlijk in beduit te kateren na n geweldig etentje van gisteren. Mijn meneer weet hoe ie me blij kan maken
oke, sorry mevrouwquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:31 schreef littledrummergirl het volgende:
Zullen we er nu over ophouden? Ik vind t niet zo netjes om over anderen te praten zonder dat ze kunnen reageren
ik hoop dat het niks rondom onkuisheid en mij betreftquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:32 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
je weet wat voor ideeën je nu in mijn hoofd plant?
quote:
Die ene waarbij iedereen achteruit het zwembad in loopt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom zie ik hierbij gelijk een scene van police academy voor me?
nee, dat is met die kleine negerin he?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:38 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die ene waarbij iedereen achteruit het zwembad in loopt?
Kloptquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, dat is met die kleine negerin he?
ik moest denken aan die grote blonde
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroegerquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:40 schreef DaMart het volgende:
[..]
Klopt![]()
.
O ja, die.
Ik moet die dvd's nog eens kopen.
Ze blijven gewoon geniaalquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroeger
moet de dvd box maar eens aanschaffen.quote:
blijf hopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik hoop dat het niks rondom onkuisheid en mij betreft
quote:
Dat scheelt, wij ook nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:41 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil niet weten hoe vaak ik die films gezien heb vroeger
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelen
quote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:07 schreef Muck het volgende:
[..]
ik zal eens informeren of de boerenkapel waar ik regelmatig inval YMCA wil spelen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:34 schreef roos85 het volgende:
Ik moet echt iets gaan doen, al teveel lopen soggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |