Nee, niets noemenswaardigquote:
quote:
Bans worden niet besprokenquote:
Policy, wie ben ik om die aan mijn laars te lappen? Ik was er ook niet bij, dus op wat notes checken na zou ik maar een eenzijdig verhaal kunnen vertellen.quote:
doodsverwensing, bashen fokcrew, baggeren....quote:
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:31 schreef Pheno het volgende:
[..]
Policy, wie ben ik om die aan mijn laars te lappen? Ik was er ook niet bij, dus op wat notes checken na zou ik maar een eenzijdig verhaal kunnen vertellen.
zijn er nog wel meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:33 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
doodsverwensing, bashen fokcrew, baggeren....
dat zijn de redenen om een ban te krijgen
dat is toch alleen als je plaatjes daarvan post?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzo
[..]
zijn er nog wel meer
geslachtsdelen enzo
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weerquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:35 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik hou wel van tendentieuze, eenzijdige verhalen. lekker opruiend enzo
[..]
mensen hebben op de een of andere manier altijd problemen met autoriteit. Ik zeg niet dat alle mods goed werk doen, amar de meeste toch welquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weer
mja, de gebande is boos en vindt de crew stom, de crew vindt de gebande stom en deed er wat aanquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:44 schreef Pheno het volgende:
[..]
Precies de reden dat het tegen de policy is om ze te bespreken. Crew doet het toch altijd fout, want die denken niet na, bespreken niets achter de schermen, etc. (Proef sarcasme). Het mooiste is dat ex-crew meestal het hardst aan het zeuren is dat mods het helemaal fout doen en niet nadenken. Overigens klopt het dit keer ook weer
goed, laten we er geen woorden meer aan vuil makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:54 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
mja, de gebande is boos en vindt de crew stom, de crew vindt de gebande stom en deed er wat aan
beter niet bespreken want het wordt meestal oorlog.
lekker laten bezinken en dan nog eens proberen
(niet specifiek dit voorval maar algemeen)
quote:
dat wil ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben gewoon zes dagen vrij nu zonder ook maar iets te hebben aangevraagd![]()
yay voor onregelmatige urenquote:
o jeequote:Op donderdag 23 januari 2014 09:45 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ben gewoon zes dagen vrij nu zonder ook maar iets te hebben aangevraagd![]()
tot nu toe lig ik nog heeeeeerlijk in bedquote:
hij heeft mij verteld dat ie een mail heeft gestuurd om ze te laten verwijderen... zn kloons waren idd al foetsie...quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het vrijwillig was_!
Beetje dramaqueen. Als je niet eens bent met beleid kun je ook gewoon je tagje inleveren. Niemand dwingt crew te blijven of weet ik wat. Ex-crew post gewoon nog op FOK!quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:21 schreef Nikkie_86 het volgende:
[..]
hij heeft mij verteld dat ie een mail heeft gestuurd om ze te laten verwijderen... zn kloons waren idd al foetsie...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |