Het is elf tegen elf en de bal is rond. Maar als ze het afdwingen dwingen ze het af.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:55 schreef Mani89 het volgende:
Feijenoord nu topfavoriet voor het kampioenschap? Zeg het maar jongens.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
PEC gaat de beker winnen
Pino112
kijk je in de spiegel?quote:
quote:
Jij sherlockt wel vaakquote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
FrankieVan der Sar denkt; stond ik maar in het veld
Perspectief rijmt op depressief.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bruggink zet de wedstrijd in een heel nieuw perspectief.
Leuk. Moisander is gewoon de beste verdediger op de Nederlandse velden. Altijd constant, rust en een prima trap.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.graag op anoniem
Wat dacht je van een van je eigen jongens: Ramon Zomer?quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Moisander is gewoon de beste verdediger op de Nederlandse velden. Altijd constant, rust en een prima trap.
Ik heb gesproken
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef KingRoland het volgende:
Breaking voor JohannesIk heb nog mooie beelden in het Robbentopic gepost, voor de eckte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
DM.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef porsche1 het volgende:
Is er nog ergens een fatsoenlijke stream? Aangezien die van livetv allemaal maar middelmatig zijn...
Sowieso, dat ze de KNVB beker niet gewoon meer gratis op tv uitzenden.
Liefste Feyenoord.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef Tchock het volgende:
De winnaar van deze pot moet ook kampioen worden graag.
Het is geen Kum.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat dacht je van een van je eigen jongens: Ramon Zomer?
Heb het gezien hoor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik heb nog mooie beelden in het Robbentopic gepost, voor de eckte.
Firstrow.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef porsche1 het volgende:
Is er nog ergens een fatsoenlijke stream? Aangezien die van livetv allemaal maar middelmatig zijn...
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Leuk. Moisander is gewoon de beste verdediger op de Nederlandse velden. Altijd constant, rust en een prima trap.
Ik heb gesproken
wanneer?quote:
Het is geen Aad300.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef RubenSosa het volgende:
Wat een zeik stem heeft die bruggink.
zonder stream zit je er helemaal voor janlul bij in dit topic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:58 schreef porsche1 het volgende:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 20:59 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
zonder stream zit je er helemaal voor janlul bij in dit topic.
De Vos en de Mosquote:
Vermeer, Bojan, Duarte, ik zei het tochquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het al gezien, dit wordt een kutavond.
ajax wint dusquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb het al gezien, dit wordt een kutavond.
Dat zei PSV zondag ook.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is de schuld van die nieuwe WK bal
verrassendquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Het is de schuld van die nieuwe WK bal
Behalve Duarte heb je gelijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:00 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Vermeer, Bojan, Duarte, ik zei het toch
vroeger waren het de boeren die daar de baas waren...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef Dj_Day-V het volgende:
Feyenoord gewoon de baas in Amsterdam
Dat herstelt zich wel denk ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef Scorpie het volgende:
Middenveld bij Ajax is volledig uit balans.
Uh, wat?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef Fargo het volgende:
[..]
Die moeten jullie toch huist wel kennen...
PSV was ook sterker in de eerste helft maar werd aan het eind toch weggespeeld.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat PSV hiervan verloren heeft doet pijn.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
PSV was ook sterker in de eerste helft maar werd aan het eind toch weggespeeld.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
vroeger waren het de boeren die daar de baas waren...
Gloryhunterquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar is René dan? Of komt die alleen opdagen zodra Ajax weer voor staat?
quote:
Ruiz halen?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik zal alvast alle hersenscheten voor zijn.
Ajax heeft aankopen nodig :S
Die is natuurlijk in het stadion.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef IkStampOpTacos het volgende:
Waar is René dan? Of komt die alleen opdagen zodra Ajax weer voor staat?
Huppertsquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Die is natuurlijk in het stadion.
Oh wacht.
Omdat we met nog niet eens een kwart wedstrijd achterstaan tegen Feyenoord? Gast...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:02 schreef Ajacied422 het volgende:
René moet Daan, Stijn, Karina, Happel en Johannes eten geven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef alors het volgende:
[..]
Die is natuurlijk in het stadion.
Oh wacht.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een probleem.
Ik snap hier niets van.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een probleem.
Tja waarom speelt die jongen nog eigenlijkquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Scorpie het volgende:
Van Rhijn TYF nou eens op met je kutpassjes
PSV was ook beter dan Ajax. Dus waarschijnlijk wint Ajax dit gewoon.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dat PSV hiervan verloren heeft doet pijn.
Haha hommoquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een probleem.
Ik heb wel trek jaquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
René moet Daan, Stijn, Karina, Happel en Johannes eten geven.
Voor komende zaterdag weghalen nu het nog kan. Dan is Roda helemaal naar de klote en heeft Ajax weer een Jupiler League speler binnen.quote:
Net zoals Tyron enzo.quote:
Wij hebben alleen maar de laatste tien minuten nodigquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Lange_Lans het volgende:
Komt nog wel goed. Ajax speelt na de winterstop met name goede tweede helften dit seizoen.
Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.quote:
quote:
zag je t doelpunt nu pas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef BObNL het volgende:
Beetje jammer dat de buren zo hard schreeuwen als Feyenoord scoort dat ik het eerder weet dan de stream
Misschien kan Sjek je helpenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een probleem.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
Perez voor Bruggink inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.
werd ik zondag gemist?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, is het een vereiste om tijdens een voetbalwedstrijd van je favoriete club op FOK te zijn als je niet in het stadion zit?
Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, is het een vereiste om tijdens een voetbalwedstrijd van je favoriete club op FOK te zijn als je niet in het stadion zit?
Blunder van Frank de Boer. Iedereen zag het al aankomen, de hele verdediging is weer net zo onrustig en zonder vertrouwen als in de eerste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.
Sjek is een beetje gek, dus met dat soort mensen praat ik liever niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Sjek je helpentwitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet
Hij heeft het over Vermeer, die kanjernegerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez voor Bruggink inderdaad.
Neu, het is wel raar dat ze alleen niet op het forum zitten als hun clubje speelt of verloren heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Ja, tenzij afgemeld met een goede reden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Waarom speelt Cilessen niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blunder van Frank de Boer. Iedereen zag het al aankomen, de hele verdediging is weer net zo onrustig en zonder vertrouwen als in de eerste wedstrijden van het seizoen.
Ik houd van dit forumquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.quote:
Als dit de grap was geef ik hem een verdiende 2/10quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.
Bij Barcelona stellen ze altijd de tweede keeper op in bekerwedstrijden, dus doen ze dit bij Ajax ook. Alles moet gekopieerd worden. Vervolgens kopieert PSV Ajax weer.quote:
Alleen scoort Feyenoord wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax 0 schoten op doel, net als de eerste helft tegen PSV
Wat is Ajax 1 dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef ejfaar het volgende:
Zelfs tegen Ajax2 moet Feyenoord op de counter spelen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bekertraditie om je tweede keeper te laten spelen. Doet Barca ook
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.
fluiten ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.
Ik was sociaal aan het doen en keek de wedstrijd met vriendenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De sociale cohesie was wat minder ja.
Daarmee impliceer je dus al dat je het bekertoernooi minder serieus neemt. Dan geef je dus een slecht signaal af naar de groep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Moet PSV dat ook doen nu? Oh wacht...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij Barcelona stellen ze altijd de tweede keeper op in bekerwedstrijden, dus doen ze dit bij Ajax ook. Alles moet gekopieerd worden.
Nou nou nou. Van Halst in de voorbeschouwing of zo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het over Vermeer, die kanjerneger
zou je wel willen hèquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Het is bijna net zo stil als in de Kuip
Wij zijn je vrienden verdorie mafketelquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was sociaal aan het doen en keek de wedstrijd met vrienden
ik geef hem 40 van de 45 puntenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit de grap was geef ik hem een verdiende 2/10
Ik was je voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet PSV dat ook doen nu? Oh wacht...
Bruggink als commentatorquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nou nou nou. Van Halst in de voorbeschouwing of zo?
ja ajax en barcelona zijn de enige die het doen ja.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Veltman speelt wel aardig vind ik.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Veltman en Denswilbakken er geen zak van.
Die hebben nog Hiphop Pinto. Die mixt platen met zijn handschoenen aan.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bij foxsports zelf? Hier ook last vanquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Rabieluh het volgende:
Stream doet kut, en ik betaal zelfs. verdulleme
Mwoah je moet zo'n jongen nog wel wat speeltijd geven in de hoop dat hij nog voor een beetje geld weg kan. Het is nog steeds de tweede doelman.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blunder van Frank de Boer. Iedereen zag het al aankomen, de hele verdediging is weer net zo onrustig en zonder vertrouwen als in de eerste wedstrijden van het seizoen.
Met dat pedo verhaal probeerde Ajax toch maar mooi PSV te kopiëren.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet PSV dat ook doen nu? Oh wacht...
Tijd voor v/d Hoornquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Scorpie het volgende:
Veltman en Denswilbakken er geen zak van.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Als zelfs Immers excelleert tegen Ajax, moet je je echt zorgen maken over Ajax.
Moisanderquote:
Misschien onderschatten ze Feyenoord gewoon zoals de meeste irritante Ajacieden op FOK! ook doen.quote:
Hekel aan tukkers of aan stotteraars? In beide gevallen moet ik je dan gelijk geven.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:08 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bruggink als commentator
Of Ola Sjon .. of nee wacht...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Misschien moeten we toch maar Hupperts halen.
Goed dat je het eerlijk toegeeft.quote:
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef Scorpie het volgende:
Vermeergodverdomme wat ben jij slecht geworden.
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:09 schreef Tchock het volgende:
[..]
Misschien onderschatten ze Feyenoord gewoon zoals de meeste irritante Ajacieden op FOK! ook doen.
naast de versnipperaarquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar liggen de contractpapieren van Vermeer opgeslagen?
wil je verlengen dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef Ajacied422 het volgende:
Waar liggen de contractpapieren van Vermeer opgeslagen?
I see what you did therequote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
De tweede goal van Feyenoord is niet vermeer
Mja, ze kunnen eigenlijk niet beter.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef Scorpie het volgende:
Ajax is echt totaal niet wakker lijkt wel.
Heel mooi gevonden, thanks, ik moest lachen (en laten we hopen dat je gelijk hebt)quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:10 schreef CaptainCookie het volgende:
De tweede goal van Feyenoord is niet vermeer
Bijna 21:30 dat komt op hetzelfde neerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:11 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Typisch 12:30 wedstrijd weer dit
schattig dit.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja, ze kunnen eigenlijk niet beter.
Lieve Yvie,quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:11 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Heel mooi gevonden, thanks, ik moest lachen (en laten we hopen dat je gelijk hebt)
Frons is echter een tactisch meesterbrein.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Dit elftal van Ajax had dus gewoon nog lager dan PSV gestaan als Frank de Boer er geen coach van was.
Een bijzonder getalenteerde trainer.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Frons is echter een tactisch meesterbrein.
quote:
2e helft tegen PSV vergeten?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:11 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Mja, ze kunnen eigenlijk niet beter.
Dat was met vier andere spelers in het veld.quote:
Ik heb hier tot mijn beschikking: een perforator, schaar, een zakmes en een versnipperaar.quote:
Geluk.quote:
Spelers zijn inderdaad bijzonder matig. Dat kon je het hele jaar al zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:12 schreef Cavaliers het volgende:
Dit elftal van Ajax had dus gewoon nog lager dan PSV gestaan als Frank de Boer er geen coach van was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |