Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.quote:

quote:

zag je t doelpunt nu pas?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef BObNL het volgende:
Beetje jammer dat de buren zo hard schreeuwen als Feyenoord scoort dat ik het eerder weet dan de stream

Misschien kan Sjek je helpenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een probleem.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet

Perez voor Bruggink inderdaad.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.

werd ik zondag gemist?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, is het een vereiste om tijdens een voetbalwedstrijd van je favoriete club op FOK te zijn als je niet in het stadion zit?

Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens, is het een vereiste om tijdens een voetbalwedstrijd van je favoriete club op FOK te zijn als je niet in het stadion zit?

Blunder van Frank de Boer. Iedereen zag het al aankomen, de hele verdediging is weer net zo onrustig en zonder vertrouwen als in de eerste wedstrijden van het seizoen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Wachten op de wissel van Kenneth. Ongelooflijk, hoe die is afgegleden.

Sjek is een beetje gek, dus met dat soort mensen praat ik liever niet.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Misschien kan Sjek je helpentwitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 18-10-2013 om 14:34:17Vraag over Candy Crush. Heb al twee keer zelfde level succesvol afgesloten maar moet weer zelfde level spelen. Hoe los ik dit op ? reageer retweet

Hij heeft het over Vermeer, die kanjernegerquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Perez voor Bruggink inderdaad.

Neu, het is wel raar dat ze alleen niet op het forum zitten als hun clubje speelt of verloren heeft.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:

Ja, tenzij afgemeld met een goede reden.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Ajacied422 het volgende:

Waarom speelt Cilessen niet?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Blunder van Frank de Boer. Iedereen zag het al aankomen, de hele verdediging is weer net zo onrustig en zonder vertrouwen als in de eerste wedstrijden van het seizoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |