Ik houd van dit forumquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.quote:
Als dit de grap was geef ik hem een verdiende 2/10quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ja. Tenzij je netjes gemeld hebt dat je boodschappen gaat doen.
Bij Barcelona stellen ze altijd de tweede keeper op in bekerwedstrijden, dus doen ze dit bij Ajax ook. Alles moet gekopieerd worden. Vervolgens kopieert PSV Ajax weer.quote:
Alleen scoort Feyenoord wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax 0 schoten op doel, net als de eerste helft tegen PSV
Wat is Ajax 1 dan?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:03 schreef ejfaar het volgende:
Zelfs tegen Ajax2 moet Feyenoord op de counter spelen
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bekertraditie om je tweede keeper te laten spelen. Doet Barca ook
quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.
fluiten ja?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Frank de Boer heeft afgesproken dat de tweede doelman altijd in het bekertoernooi mag fluiten.
Ik was sociaal aan het doen en keek de wedstrijd met vriendenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De sociale cohesie was wat minder ja.
Daarmee impliceer je dus al dat je het bekertoernooi minder serieus neemt. Dan geef je dus een slecht signaal af naar de groep.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Bekertraditie om je tweede keeper te laten spelen. Doet Barca ook
Moet PSV dat ook doen nu? Oh wacht...quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Bij Barcelona stellen ze altijd de tweede keeper op in bekerwedstrijden, dus doen ze dit bij Ajax ook. Alles moet gekopieerd worden.
Nou nou nou. Van Halst in de voorbeschouwing of zo?quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hij heeft het over Vermeer, die kanjerneger
zou je wel willen hèquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:06 schreef Scorpie het volgende:
Het is bijna net zo stil als in de Kuip
Wij zijn je vrienden verdorie mafketelquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik was sociaal aan het doen en keek de wedstrijd met vrienden
ik geef hem 40 van de 45 puntenquote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Als dit de grap was geef ik hem een verdiende 2/10
Ik was je voor.quote:Op woensdag 22 januari 2014 21:07 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Moet PSV dat ook doen nu? Oh wacht...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |