SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Cygne het volgende:
Dat is fijn zo'n goede band.
Schoonzus zat gisteren helemaal te fantaseren over ons kleintje, hoe dat gaat straks. En hoe tros mijn broer zou zijn en zij ook. Ik vind dat zo knap van haar. Ook heel lief dat ze me allebei bellen los van elkaar om te vragen hoe het gaat en me ervan te verzekeren dat ik me echt niet schuldig mag voelen.
Daar moet ik echt om huilen.![]()
Bah wat een ontzettend naar verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die tante van je zou ik echt wurgen. En met haar had je verder wel een goede band?Ik snap niet hoe iemand zoiets uit zijn strot kan krijgen, echt niet...
Nobono (mijn autocorrect op de telefoon maakt er trouwens altijd bonobo van) nog even volhouden
Verder ben ik blij dat we hier het hele (schoon)familie probleem niet hebben zeg pfffff. Het is hier heel simpel want schoonouders wonen in Spanje en mijn ouders in Limburg. Dus die zijn beiden niet 123 hier. En verder hoef ik geen van allen bij mijn bevalling. Verder ook geen grote familie (althans, weinig contacten ermee) dus voor na de bevalling zal het ook niet direct storm lopen.
Hier op het werk heb ik nu het ergste achter de rug pffffff. Morgen vaste vrije dag en projectleider stond erop dat ik die ook opneem dus dan kan ik echt even bijkomen van deze week. Ik lijd dus duidelijk aan zwangerschapsdementie want ik vergeet echt essentiele dingen de laatste tijd. Op het werk was ik dus 1 essentieel ding vergeten in mijn analyses nog toe te voegenEn daar dacht ik maandagavond ineens aan terwijl het maandag klaar moest zijn. Echt... zoiets zou ik normaal nooit vergeten maar nu was het gewoon 2 maanden lang compleet uit mijn systeem gedelete.
Nog zoiets moois. Vrijdag kreeg ik een sms van de buuf dat mijn auto de hele nacht midden op de weg had gestaan. Stond niet in versnelling en/of handremIn de tien jaar dat ik inmiddels rij nog nooit zoiets gehad
Verder gelukkig alleen kleine dingen die ik vergeet, maar tjongejonge dit is zooooo niet mij
![]()
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef NoBoNo het volgende:
Ruggenprik erin....5cm ontsluiting, nog 5 te gaan..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Musique op 23-01-2014 15:26:10 ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chanty het volgende:
Oh ik ben vandaag trouwens precies 20 wekenHet klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.
hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Burdie het volgende:
[..]op de helft!
De laatste paar weken gaan ook weer oneindig traag, dat je het even weet.
Mooie foto's Musiquewat een koppies
. En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op
.
Ik weet niet hoe het met jou zit tot nu toe, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap echt veel sneller emotioneel dan anders en ook feller. Dus als ik zo'n tante had, en ze zou zich misdragen op die manier, dan stond ik niet voor mezelf in, vrees ik. Als in: inderdaad na 1 verkeerde opmerking gaan huilen, haar mijn huis uit zetten, e.d.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Cygne het volgende:
Ik vier zaterdag mijn verjaardag en dan komt ze ook, maar één opmerking en ze staat buiten.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?
blij dit te lezen! Ik ben af en toe ronduit agressief om niks...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit tot nu toe, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap echt veel sneller emotioneel dan anders en ook feller. Dus als ik zo'n tante had, en ze zou zich misdragen op die manier, dan stond ik niet voor mezelf in, vrees ik. Als in: inderdaad na 1 verkeerde opmerking gaan huilen, haar mijn huis uit zetten, e.d.. En het zou ook je goed recht zijn. Zo iemand moet met haar negatieve houding niet in jouw buurt zijn, en in de buurt van jouw kind (al zit ie dan nog in je buik).
Agos, kiek dan! Die armpjes zo over elkaar heen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Franny_G het volgende:
En in het kader van emotioneel zijn en het zien van die geweldige tweelingecho, dit mooie filmpje.
Je mag zeker wel blij zijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Cygne het volgende:
Jeetje, ik vind t toch wel eng die zwangerschap. Zo bang dat er wat fout gaat en ik nog niet echt blij mag zijn omdat t nog zó pril is.
Razz! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
. Van een echte Fok-baby nog wel!
Nog heel pril, ik denk nu in week 7 te zitten en ik vind 't reuze spannend.
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)
Hee, jij bent toch ook lerares? Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)
Ik geef ook fulltime les op een middelbare school. Dus ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Franny: Ja, ik geef fulltime les in het voortgezet onderwijs. Heerlijk werk, maar ik ben de hele week al moe, ijskoud en misselijk dus vind 't wel eventjes zwaar nu. Zeker omdat niemand nog wat weet.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh geen idee? Met mij was alles in orde, dus ik neem niet aan dat ik daar voor in aanmerking kom. Heb gewoon een intake bij de verloskundige op 7 februari en daarna zal er wel een eerste echo volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijg je een vroege echo ivm medische molen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yess!! 20 weken echo was helemaal goed. Ik ben opgelucht, kon vanochtend een ei in mn reet gaar koken
Bij jou was het je partner toch?? Dat lijkt mij nog veel erger! Dit is "maar" mn vader, daar heb ik financieel weinig mee te maken.. Vind het alleen moeilijk om hem zo verslagen te zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Cwen het volgende:
Razz, gefeliciteerd!
Nobono, hopelijk alles goed daar!
GM. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
.
Maar je bent toch nog maar 8 kilo aangekomen? Een heleboel daarvan is toch wel te verklaren met placenta, extra bloed etc, dan kunnen jouw twee jochies toch helemaal niet zo zwaar zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo doe rustig aan!
GM wat balen van je vader. Ik kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op jullie hele gezin.
JJ een goede echo!
Razz gefeliciteerd! Op naar een eerste goede echo!
Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor groeiecho en controle. Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor de echo. Ik hoop echt dat de jongens nu een beetje meer richting normaal gewicht gaan in plaats van bij/boven de p100 lijn.
Ja dat vooral! Ik vond het niet moeilijk om de mededeling "ik ben zwanger" in te houden, maar wel om het niet langs m'n neus weg als bekend gegeven in een gesprek te gooien. Wij zijn al zo aan het idee gewend, dat ik me heel vaak bijna versproken heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Ongeduldig! Hoef je je geen zorgen meer te maken dat je je verspreekt.
Ik vind het iig ongelofelijk weinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee dat zou je zeggen hè Dot. Maar met 28 weken wogen ze 1500-1600 gram volgens de echo.![]()
Ik weet dus echt niet wat ik moet verwachten en denken.
En inmiddels +9 kilo.Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd papa nobono! En mevrouw nobono ook!
Mooie namen!S. 2014
J. 2016
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.Jaaaaaa gefeliciteerd met jullie zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind +6 echt heel netjes en je hebt er nu 2 dus +9 is voor mijn gevoel echt niet veel. En wat ik zo op foto's zie vind ik je echt totaal niet dik (ja nu door de babyvillaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar jij was mega slank voor je zwangerschap Chanty (en nu nog steeds). Slanke mensen komen sowieso meer aan dan dikkere mensen. Ik woog al 74 voor ik zwanger werd en nu dus 83. Vorige zwangerschap zat ik in totaal op +6 na 40 weken. Dus ik vind 9 nu al een soort van veel.) maar kijkend naar je armen, benen en gezicht heb je gewoon een normaal tot volslank postuur
![]()
Heel veel succes trouwens morgen![]()
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve nik, ik zit met zelfde termijn en 1 beeb op +16 en de gyn vindt dat alleen maar prima
Verbouwingsupdate: de boel werkt! VerwarmingIk denk wel dat ik het huis nog 3 keer van onder tot boven moet schrobben voordat het weer een soortje schoon is, maar hee, het werkt!
En de ledikantschroefjes zijn binnenvan t weekend bedje bouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik niet een mei-baby zou krijgen dan had ik dit gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nextdirect! Is wel ¤25, maar volgens mij ook extra gevoerd enzo. En (heb het net even gecheckt) alle maatjes nog beschikbaar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Omg dat duck pakwaar komt die vandaan?
Volgens mij scheelt het dat het én nummer 2 is, én we weer niet weten wat het wordt. Dan moet je al echt gericht zoeken naar unisex dingetjes en kun je niet per ongeluk tegen iets heel tofs/schattigs/etc aanlopen. Althans, dat is mijn theoriequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:50 schreef Chanty het volgende:
OMG dat duckshirtWat heb jij het trouwens lang volgehouden om niks te kopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |