Nu mag ein-de-lijk iedereen het weten! Vanmiddag op werk verteld, zaterdag het laatste deel van de vriendengroep, ik wil het echt van de daken schreeuwen
 Nu mag ein-de-lijk iedereen het weten! Vanmiddag op werk verteld, zaterdag het laatste deel van de vriendengroep, ik wil het echt van de daken schreeuwen 

ben er ff helemaal naar van!
 ben er ff helemaal naar van!

Wij gaan het niet doen, omdat ik van dat geld liever een dure babyfoon koon en volgens mij ben ik inmiddels ook te ver voor de echt mooie plaatjes.
 Wij gaan het niet doen, omdat ik van dat geld liever een dure babyfoon koon en volgens mij ben ik inmiddels ook te ver voor de echt mooie plaatjes.

Je mag zeker wel blij zijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Cygne het volgende:
Jeetje, ik vind t toch wel eng die zwangerschap. Zo bang dat er wat fout gaat en ik nog niet echt blij mag zijn omdat t nog zó pril is.
 .
 .

ik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
 ik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger   . Van een echte Fok-baby nog wel!
 . Van een echte Fok-baby nog wel! 

Razz! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
Nog heel pril, ik denk nu in week 7 te zitten en ik vind 't reuze spannend.
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)
 . Ik dacht laatst nog aan je, hoe het met het zwanger worden ging, maar durfde het niet te vragen.
. Ik dacht laatst nog aan je, hoe het met het zwanger worden ging, maar durfde het niet te vragen.  . Maar wat geweldig voor je!
. Maar wat geweldig voor je!  .
.

Hee, jij bent toch ook lerares? Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)
 .
 .   .
 .

Ik geef ook fulltime les op een middelbare school. Dus ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Franny: Ja, ik geef fulltime les in het voortgezet onderwijs. Heerlijk werk, maar ik ben de hele week al moe, ijskoud en misselijk dus vind 't wel eventjes zwaar nu. Zeker omdat niemand nog wat weet.
 . Ben een keer naar de wc gerend terwijl een klas op me stond te wachten. En dan vijf minuten erna de les beginnen en net doen alsof er niets aan de hand is. Sterkte! Het is trouwens wel erg leuk om het aan leerlingen te vertellen en te merken hoe ze meeleven.
 . Ben een keer naar de wc gerend terwijl een klas op me stond te wachten. En dan vijf minuten erna de les beginnen en net doen alsof er niets aan de hand is. Sterkte! Het is trouwens wel erg leuk om het aan leerlingen te vertellen en te merken hoe ze meeleven.

NoBoNo, daar gaan jullie!!!
 NoBoNo, daar gaan jullie!!!  

Op de helft, je gaat hard!
 Op de helft, je gaat hard! 

Wat kijk ik uit naar dat moment bij mij
 Wat kijk ik uit naar dat moment bij mij 

Wat knap dat je die eerste weken nog stil hebt kunnen houden hier
 Wat knap dat je die eerste weken nog stil hebt kunnen houden hier  

quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:

Oh geen idee? Met mij was alles in orde, dus ik neem niet aan dat ik daar voor in aanmerking kom. Heb gewoon een intake bij de verloskundige op 7 februari en daarna zal er wel een eerste echo volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]

Krijg je een vroege echo ivm medische molen?

quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yess!! 20 weken echo was helemaal goed. Ik ben opgelucht, kon vanochtend een ei in mn reet gaar koken
 super nu nog meer genieten
 super nu nog meer genieten 

. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen  .
.

Bij jou was het je partner toch?? Dat lijkt mij nog veel erger! Dit is "maar" mn vader, daar heb ik financieel weinig mee te maken.. Vind het alleen moeilijk om hem zo verslagen te zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Cwen het volgende:
Razz, gefeliciteerd!
Nobono, hopelijk alles goed daar!
GM. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
.

.
 . !
 ! .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |