Phoe, héél erg moe hier vanavond, dus ik ga straks lekker op de bank hangen met een dekentje erbij... Eerst even bijlezen:

NoBoNo, daar gaan jullie!!!
Nummer_zoveel, dat is heftig nieuws. Ik hoop dat hij (jullie!) er met de juiste hulp en begeleiding goed mee om kunnen gaan en dat hij er zelf zo min mogelijk 'last' van heeft. Zijn er al vervolgstappen?
Kim, heb je inmiddels al warm water? Lijkt me toch heel vervelend... Ik geniet altijd zo van mijn warme douche.
LaLouchi, alles is er eigenlijk al over gezegd: ik snap jullie punt allebei. Voor hem is het ook een levensveranderende gebeurtenis en daar wil hij misschien wel graag zijn moeder bij hebben, maar jíj ligt daar het werk te doen. Jouw belang en gevoel gaan dan simpelweg even voor. Misschien een compromis maken? Jouw moeder bij de bevalling, zijn moeder als eerste (na jouw dochter!) om naar de baby te kijken? En dan even niet de hele familie er meteen bij

Chanty precies 20 weken

Op de helft, je gaat hard!

Musique, wat bijzonder 2 van die mensjes in je buik, echt geweldig dat laatste plaatje. Fijn ook dat je het een beetje uit hebt kunnen praten met je moeder

Ongeduldig, jaaaa, iedereen mag het weten nu!!

Wat kijk ik uit naar dat moment bij mij

GM, dat is geen fijn nieuws.. Had hij het aan zien komen of was het ook nog een verrassing?
Cygne wat herkenbaar die angst omdat het nog zo pril is. Dat heb ik ook nog steeds, maar ik probeer mezelf gerust te stellen met de gedachte dat het vaker goed gaat en fout. En ik leef echt naar de volgende echo toe

T_A_P

JaleesaJoia een goede 20-weken echo, wat fijn!! Geniet van dat opgeluchte gevoel

Razztwizzle, gefeliciteerd!!

Wat knap dat je die eerste weken nog stil hebt kunnen houden hier