blij dit te lezen! Ik ben af en toe ronduit agressief om niks...quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Franny_G het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het met jou zit tot nu toe, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap echt veel sneller emotioneel dan anders en ook feller. Dus als ik zo'n tante had, en ze zou zich misdragen op die manier, dan stond ik niet voor mezelf in, vrees ik. Als in: inderdaad na 1 verkeerde opmerking gaan huilen, haar mijn huis uit zetten, e.d.. En het zou ook je goed recht zijn. Zo iemand moet met haar negatieve houding niet in jouw buurt zijn, en in de buurt van jouw kind (al zit ie dan nog in je buik).

Agos, kiek dan! Die armpjes zo over elkaar heen!quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:00 schreef Franny_G het volgende:
En in het kader van emotioneel zijn en het zien van die geweldige tweelingecho, dit mooie filmpje.

Je mag zeker wel blij zijn!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Cygne het volgende:
Jeetje, ik vind t toch wel eng die zwangerschap. Zo bang dat er wat fout gaat en ik nog niet echt blij mag zijn omdat t nog zó pril is.

Razz! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
. Van een echte Fok-baby nog wel!
Nog heel pril, ik denk nu in week 7 te zitten en ik vind 't reuze spannend.
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)

Hee, jij bent toch ook lerares? Gefeliciteerd met je zwangerschap!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:
Hoiik ben al heel lang alleen nog aan 't lurken op Fok, maar nu mag ik me hier melden want zwanger
(Ohja en voor Foksters die ik op FB heb nog even sssshhht, ik wacht nog even tot een eerste hopelijk goede echo voordat ik het de wereld inslinger)

Ik geef ook fulltime les op een middelbare school. Dus ik snap wat je bedoelt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Razztwizzle het volgende:
Franny: Ja, ik geef fulltime les in het voortgezet onderwijs. Heerlijk werk, maar ik ben de hele week al moe, ijskoud en misselijk dus vind 't wel eventjes zwaar nu. Zeker omdat niemand nog wat weet.

quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef Razztwizzle het volgende:

Oh geen idee? Met mij was alles in orde, dus ik neem niet aan dat ik daar voor in aanmerking kom. Heb gewoon een intake bij de verloskundige op 7 februari en daarna zal er wel een eerste echo volgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:29 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]![]()
![]()
Krijg je een vroege echo ivm medische molen?

quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:04 schreef JaleesaJoia het volgende:
Yess!! 20 weken echo was helemaal goed. Ik ben opgelucht, kon vanochtend een ei in mn reet gaar koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |