abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135844461
Mee eens! Mijn schoonouders zijn er wel boos om maar de kinderen waren hier eerst. Eerst het gezin compleet vonden wij.
pi_135844544
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
Mee eens! Mijn schoonouders zijn er wel boos om maar de kinderen waren hier eerst. Eerst het gezin compleet vonden wij.
Alles goed met je kleine hummel O+? en met jou?
♥ J & S
pi_135845441
Ik vind het echt zo wonderbaarlijk waar mensen boos om kunnen worden als het gaat om zwangerschappen of bruiloften for that matter. Alle beslissingen zijn toch gewoon gemaakt door de ouders/het bruidspaar/etc. om een bepaalde reden en als buitenstaander heb je dat toch gewoon te accepteren? Ik begrijp echt niet hoe mensen het in hun hoofd halen om daar commentaar op te leveren :X

Ik las ooit een artikel over tegen wie je kunt zeggen dat je het moeilijk hebt met de ziekte van iemand en dat moet altijd een cirkel verder weg dan je zelf staat, dus als ziek persoon en partner mag je je verdriet uiten richting je ouders/broers/zussen en zij mogen vervolgens verder richting hun eigen broers/zussen/ooms/tantes, etc. Zo kun je in dit geval de zieke persoon en partner het beste steunen, want zij hebben het al zwaar genoeg met hun eigen pijn en zitten niet te wachten op de pijn van de buurvrouw bijvoorbeeld. Ik vind dat dat hier ook wel op kan gaan, buitenstaanders mogen gewoon alleen een cirkel verder hun ongenoegen uiten :Y
pi_135845551
Er staat hier een appeltaart in de oven. :9
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:20:26 #155
269736 NoBoNo
Dus daarom...
pi_135846280
Ruggenprik erin....5cm ontsluiting, nog 5 te gaan..
pi_135846359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef NoBoNo het volgende:
:o *O* *O*
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_135846372
Go nobonovrouw!
pi_135846489
Zo we zijn lek geprikt :)

RFR nee morgenavond mag ik bellen voor de uitslag :) nog even afwachten dus.

LaLouchi ik snap je wel. Als k weeën krijg, ga ik wss mijn mama bellen maar ik wil dan niet dat schoonmama het weet. Nu gaat mijn mama niet naar het zkh komen maar toch.. Na de bevalling wil ik ook niet dat iedereen komt, ik heb maar 1 broer en 1 zus maar W heeft er 5.. Enkel grootouders, meter en peter mogen komen. Tenzij ik me echt goed voel. Dus eigenlijk is het echt afwachten. Bij de bevalling moet ik zowel mijn ma als schoonma niet hebben hoor.. Mijn zus komt er wel bij, maar meer als vroedvrouw dan :)

Succes Nobono en vrouw!

Mo waar moet ik zijn? :P
pi_135846718
quote:
Wiehoe! :%
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_135848062
NoBoNo spannend!

Qua moeders bij de bevalling, als ik mijn moeder er bij zou willen hebben zou man dat geen probleem vinden. Zijn moeder voelde zich eigenlijk al 'te veel' toen ze mee mocht om mijn bruidsjurk uit te zoeken. Ik snap het gevoel van je vriend wel, lalouchi. Maar ik vind jouw reden waarom je moeder erbij ook wel heel gegrond.

Ik ben dus niet de enige die lompe opmerkingen krijgt. Tante heeft ook een half jaar geleden gezegd dat ik geen kinderen zou mogen krijgen. :? Begon al bijna aan mezelf te twijfelen. :')
Ik vier zaterdag mijn verjaardag en dan komt ze ook, maar één opmerking en ze staat buiten.

Ik was eigenlijk vooral boos dat ze mijn broer zo had ingeschat dat hij teleurgesteld in mij zou zijn omdat ik eerder zwanger was dan zijn vriendin. 'Dan kent ze mij blijkbaar heel slecht', zei broer al. Wel mooi, zus, broer en ik zijn alledrie erg verschillend maar als het nodig is staan we wel achter elkaar en komen we voor elkaar op. O+
pi_135848158
Cygne, de opmerkingen zijn gewoon niet normaal. Maar idd wel mooi, hoe verschillend jullie ook zijn, uiteindelijk komen jullie voor elkaar op. Dit is hier ook zo hoor met broer en zus :)
pi_135848425
Dat is fijn zo'n goede band.
Schoonzus zat gisteren helemaal te fantaseren over ons kleintje, hoe dat gaat straks. En hoe tros mijn broer zou zijn en zij ook. Ik vind dat zo knap van haar. Ook heel lief dat ze me allebei bellen los van elkaar om te vragen hoe het gaat en me ervan te verzekeren dat ik me echt niet schuldig mag voelen.

Daar moet ik echt om huilen. :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:20:31 #163
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_135848970
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Cygne het volgende:
Dat is fijn zo'n goede band.
Schoonzus zat gisteren helemaal te fantaseren over ons kleintje, hoe dat gaat straks. En hoe tros mijn broer zou zijn en zij ook. Ik vind dat zo knap van haar. Ook heel lief dat ze me allebei bellen los van elkaar om te vragen hoe het gaat en me ervan te verzekeren dat ik me echt niet schuldig mag voelen.

Daar moet ik echt om huilen. :'( O+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah wat een ontzettend naar verhaal :'(

en die tante van je zou ik echt wurgen. En met haar had je verder wel een goede band? :? Ik snap niet hoe iemand zoiets uit zijn strot kan krijgen, echt niet...

Nobono (mijn autocorrect op de telefoon maakt er trouwens altijd bonobo van :') ) nog even volhouden *O*

Verder ben ik blij dat we hier het hele (schoon)familie probleem niet hebben zeg pfffff. Het is hier heel simpel want schoonouders wonen in Spanje en mijn ouders in Limburg. Dus die zijn beiden niet 123 hier. En verder hoef ik geen van allen bij mijn bevalling. Verder ook geen grote familie (althans, weinig contacten ermee) dus voor na de bevalling zal het ook niet direct storm lopen.

Hier op het werk heb ik nu het ergste achter de rug pffffff. Morgen vaste vrije dag en projectleider stond erop dat ik die ook opneem dus dan kan ik echt even bijkomen van deze week. Ik lijd dus duidelijk aan zwangerschapsdementie want ik vergeet echt essentiele dingen de laatste tijd. Op het werk was ik dus 1 essentieel ding vergeten in mijn analyses nog toe te voegen :') En daar dacht ik maandagavond ineens aan terwijl het maandag klaar moest zijn. Echt... zoiets zou ik normaal nooit vergeten maar nu was het gewoon 2 maanden lang compleet uit mijn systeem gedelete.

Nog zoiets moois. Vrijdag kreeg ik een sms van de buuf dat mijn auto de hele nacht midden op de weg had gestaan. Stond niet in versnelling en/of handrem :X In de tien jaar dat ik inmiddels rij nog nooit zoiets gehad :') Verder gelukkig alleen kleine dingen die ik vergeet, maar tjongejonge dit is zooooo niet mij :D :')
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_135849147
Die band met tante is wisselend, Chanty. Het is altijd al een beetje een moeilijk mens geweest, zeg maar. :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:25:49 #165
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_135849182
quote:
*O*. Ik lees mee!

Hoe gaat het met jou Nobono? Trek je het een beetje om je vrouw zo te zien? :*
pi_135849463
Jemig cygne :'(
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:12:38 #167
52229 Chanty
pi_135850938
Oh ik ben vandaag trouwens precies 20 weken *O* Het klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.
pi_135851248
Cygne wat een vreselijk verhaal :'(

NoBoNo dat gaat goehoed!!

Chanty op de helft *O*

Ik kom even wat fotootjes spammen van de 3D echo die we zondag hebben gehad. Helaas (of beter: gelukkig) is baby 2 gedraaid en nu liggen ze met hun koppies tegen elkaar aan. Daardoor konden er dus geen mooie frontale foto's gemaakt worden.

Baby 1:

Baby 2 met voetje baby 1:

Koppies naast elkaar, 2D

En even in een spoiler:
SPOILER

[ Bericht 2% gewijzigd door Musique op 23-01-2014 15:26:10 ]
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:21:37 #169
52229 Chanty
pi_135851374
Ik weet niet waarom maar in vind die derde foto ech O+ zo bijzonder twee kleine mensjes in je. En wat een toer moet dat zijn geweest om te draaien zeg :D

Fijn dat het is opgelost met je moeder, goed dat je voor jezelf opkomt.
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:23:05 #170
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_135851440
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chanty het volgende:
Oh ik ben vandaag trouwens precies 20 weken *O* Het klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.
*O* op de helft!
De laatste paar weken gaan ook weer oneindig traag, dat je het even weet ;).

Mooie foto's Musique O+ wat een koppies :D. En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op :).
KuikenGuppy
  donderdag 23 januari 2014 @ 15:34:13 #171
52229 Chanty
pi_135851901
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Burdie het volgende:

[..]

*O* op de helft!
De laatste paar weken gaan ook weer oneindig traag, dat je het even weet ;).

Mooie foto's Musique O+ wat een koppies :D. En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op :).
hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?
pi_135852128
Sodekannone... Mn boobs zijn ontploft... :')
S. 2014
J. 2016
pi_135852766
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Cygne het volgende:

Ik vier zaterdag mijn verjaardag en dan komt ze ook, maar één opmerking en ze staat buiten.

Ik weet niet hoe het met jou zit tot nu toe, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap echt veel sneller emotioneel dan anders en ook feller. Dus als ik zo'n tante had, en ze zou zich misdragen op die manier, dan stond ik niet voor mezelf in, vrees ik. Als in: inderdaad na 1 verkeerde opmerking gaan huilen, haar mijn huis uit zetten, e.d. :+ . En het zou ook je goed recht zijn. Zo iemand moet met haar negatieve houding niet in jouw buurt zijn, en in de buurt van jouw kind (al zit ie dan nog in je buik).
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135852880
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Chanty het volgende:

[..]

hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?
:Y . Nu kom ik nog heel goed vooruit, maar dat wachten vraagt wel veel zenkwaliteiten, kan ik je vertellen. }:| .
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_135853149
En in het kader van emotioneel zijn en het zien van die geweldige tweelingecho, dit mooie filmpje.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')