Alles goed met je kleine hummelquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:29 schreef Pvoesss het volgende:
Mee eens! Mijn schoonouders zijn er wel boos om maar de kinderen waren hier eerst. Eerst het gezin compleet vonden wij.
 ? en met jou?
? en met jou?

quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef NoBoNo het volgende:
Ruggenprik erin....5cm ontsluiting, nog 5 te gaan..

nog even afwachten dus.
 nog even afwachten dus.

Wiehoe!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef NoBoNo het volgende:

Begon al bijna aan mezelf te twijfelen.
 Begon al bijna aan mezelf te twijfelen.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:09 schreef Cygne het volgende:
Dat is fijn zo'n goede band.
Schoonzus zat gisteren helemaal te fantaseren over ons kleintje, hoe dat gaat straks. En hoe tros mijn broer zou zijn en zij ook. Ik vind dat zo knap van haar. Ook heel lief dat ze me allebei bellen los van elkaar om te vragen hoe het gaat en me ervan te verzekeren dat ik me echt niet schuldig mag voelen.
Daar moet ik echt om huilen.
 Bah wat een ontzettend naar verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah wat een ontzettend naar verhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en die tante van je zou ik echt wurgen. En met haar had je verder wel een goede band?Ik snap niet hoe iemand zoiets uit zijn strot kan krijgen, echt niet...
Nobono (mijn autocorrect op de telefoon maakt er trouwens altijd bonobo van) nog even volhouden
Verder ben ik blij dat we hier het hele (schoon)familie probleem niet hebben zeg pfffff. Het is hier heel simpel want schoonouders wonen in Spanje en mijn ouders in Limburg. Dus die zijn beiden niet 123 hier. En verder hoef ik geen van allen bij mijn bevalling. Verder ook geen grote familie (althans, weinig contacten ermee) dus voor na de bevalling zal het ook niet direct storm lopen.
Hier op het werk heb ik nu het ergste achter de rug pffffff. Morgen vaste vrije dag en projectleider stond erop dat ik die ook opneem dus dan kan ik echt even bijkomen van deze week. Ik lijd dus duidelijk aan zwangerschapsdementie want ik vergeet echt essentiele dingen de laatste tijd. Op het werk was ik dus 1 essentieel ding vergeten in mijn analyses nog toe te voegenEn daar dacht ik maandagavond ineens aan terwijl het maandag klaar moest zijn. Echt... zoiets zou ik normaal nooit vergeten maar nu was het gewoon 2 maanden lang compleet uit mijn systeem gedelete.
Nog zoiets moois. Vrijdag kreeg ik een sms van de buuf dat mijn auto de hele nacht midden op de weg had gestaan. Stond niet in versnelling en/of handremIn de tien jaar dat ik inmiddels rij nog nooit zoiets gehad
Verder gelukkig alleen kleine dingen die ik vergeet, maar tjongejonge dit is zooooo niet mij

Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:20 schreef NoBoNo het volgende:
 . Ik lees mee!
. Ik lees mee! 

Het klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.
 Het klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Musique op 23-01-2014 15:26:10 ]

zo bijzonder twee kleine mensjes in je. En wat een toer moet dat zijn geweest om te draaien zeg
 zo bijzonder twee kleine mensjes in je. En wat een toer moet dat zijn geweest om te draaien zeg 

quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Chanty het volgende:
Oh ik ben vandaag trouwens precies 20 wekenHet klopt gewoon... die eerste 12 weken lijken oneindig maar daarna gaat het ineens veel sneller.
 op de helft!
 op de helft!  .
. wat een koppies
 wat een koppies  . En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op
. En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op  .
.

hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:23 schreef Burdie het volgende:
[..]op de helft!
De laatste paar weken gaan ook weer oneindig traag, dat je het even weet.
Mooie foto's Musiquewat een koppies
. En fijn dat het met je moeder is uitgesproken en afgesproken, dat lucht vast op
.

Ik weet niet hoe het met jou zit tot nu toe, maar ik ben tijdens mijn zwangerschap echt veel sneller emotioneel dan anders en ook feller. Dus als ik zo'n tante had, en ze zou zich misdragen op die manier, dan stond ik niet voor mezelf in, vrees ik. Als in: inderdaad na 1 verkeerde opmerking gaan huilen, haar mijn huis uit zetten, e.d.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:01 schreef Cygne het volgende:
Ik vier zaterdag mijn verjaardag en dan komt ze ook, maar één opmerking en ze staat buiten.
 . En het zou ook je goed recht zijn. Zo iemand moet met haar negatieve houding niet in jouw buurt zijn, en in de buurt van jouw kind (al zit ie dan nog in je buik).
 . En het zou ook je goed recht zijn. Zo iemand moet met haar negatieve houding niet in jouw buurt zijn, en in de buurt van jouw kind (al zit ie dan nog in je buik).

quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
hehehe dat geloof ik, als je niet meer vooruit komt en zo en elke dag denkt: zal er vandaag iets gebeuren?
 . Nu kom ik nog heel goed vooruit, maar dat wachten vraagt wel veel zenkwaliteiten, kan ik je vertellen.
 . Nu kom ik nog heel goed vooruit, maar dat wachten vraagt wel veel zenkwaliteiten, kan ik je vertellen.   .
 .

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |