. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen  .
.

Bij jou was het je partner toch?? Dat lijkt mij nog veel erger! Dit is "maar" mn vader, daar heb ik financieel weinig mee te maken.. Vind het alleen moeilijk om hem zo verslagen te zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Cwen het volgende:
Razz, gefeliciteerd!
Nobono, hopelijk alles goed daar!
GM. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
.

.
 . !
 ! .
 .

Maar je bent toch nog maar 8 kilo aangekomen? Een heleboel daarvan is toch wel te verklaren met placenta, extra bloed etc, dan kunnen jouw twee jochies toch helemaal niet zo zwaar zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo doe rustig aan!
GM wat balen van je vader. Ik kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op jullie hele gezin.
JJ een goede echo!
Razz gefeliciteerd! Op naar een eerste goede echo!
Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor groeiecho en controle. Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor de echo. Ik hoop echt dat de jongens nu een beetje meer richting normaal gewicht gaan in plaats van bij/boven de p100 lijn.

Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.
 Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.

Ja dat vooral! Ik vond het niet moeilijk om de mededeling "ik ben zwanger" in te houden, maar wel om het niet langs m'n neus weg als bekend gegeven in een gesprek te gooien. Wij zijn al zo aan het idee gewend, dat ik me heel vaak bijna versproken heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Ongeduldig! Hoef je je geen zorgen meer te maken dat je je verspreekt.

Ik vind het iig ongelofelijk weinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee dat zou je zeggen hè Dot. Maar met 28 weken wogen ze 1500-1600 gram volgens de echo.
Ik weet dus echt niet wat ik moet verwachten en denken.
En inmiddels +9 kilo.Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.
 Ik heb nu +8 met 20 weken en een eenling
 Ik heb nu +8 met 20 weken en een eenling  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd papa nobono! En mevrouw nobono ook!
Mooie namen!S. 2014
J. 2016

Ik denk wel dat ik het huis nog 3 keer van onder tot boven moet schrobben voordat het weer een soortje schoon is, maar hee, het werkt!
 Ik denk wel dat ik het huis nog 3 keer van onder tot boven moet schrobben voordat het weer een soortje schoon is, maar hee, het werkt!  van t weekend bedje bouwen!
 van t weekend bedje bouwen!   

quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.Jaaaaaa gefeliciteerd met jullie zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik vind +6 echt heel netjes en je hebt er nu 2 dus +9 is voor mijn gevoel echt niet veel. En wat ik zo op foto's zie vind ik je echt totaal niet dik (ja nu door de babyvillaquote:
Ik vind +6 echt heel netjes en je hebt er nu 2 dus +9 is voor mijn gevoel echt niet veel. En wat ik zo op foto's zie vind ik je echt totaal niet dik (ja nu door de babyvillaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar jij was mega slank voor je zwangerschap Chanty (en nu nog steeds). Slanke mensen komen sowieso meer aan dan dikkere mensen. Ik woog al 74 voor ik zwanger werd en nu dus 83. Vorige zwangerschap zat ik in totaal op +6 na 40 weken. Dus ik vind 9 nu al een soort van veel.) maar kijkend naar je armen, benen en gezicht heb je gewoon een normaal tot volslank postuur

Heel veel succes trouwens morgen
 Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p

quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve nik, ik zit met zelfde termijn en 1 beeb op +16 en de gyn vindt dat alleen maar prima
Verbouwingsupdate: de boel werkt! VerwarmingIk denk wel dat ik het huis nog 3 keer van onder tot boven moet schrobben voordat het weer een soortje schoon is, maar hee, het werkt!
En de ledikantschroefjes zijn binnenvan t weekend bedje bouwen!
 voor warmte
 voor warmte voor schroefjes
 voor schroefjes voor drie keer schrobben
 voor drie keer schrobben

Ben nu 25w2d, dus schiet aardig op. Vandaag de eerste dingetjes voor de baby gekocht
 Ben nu 25w2d, dus schiet aardig op. Vandaag de eerste dingetjes voor de baby gekocht 
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik niet een mei-baby zou krijgen dan had ik dit gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Wat heb jij het trouwens lang volgehouden om niks te kopen!
 Wat heb jij het trouwens lang volgehouden om niks te kopen!

Nextdirect! Is wel ¤25, maar volgens mij ook extra gevoerd enzo. En (heb het net even gecheckt) alle maatjes nog beschikbaar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Omg dat duck pakwaar komt die vandaan?

lekker genieten!
 lekker genieten! 

Volgens mij scheelt het dat het én nummer 2 is, én we weer niet weten wat het wordt. Dan moet je al echt gericht zoeken naar unisex dingetjes en kun je niet per ongeluk tegen iets heel tofs/schattigs/etc aanlopen. Althans, dat is mijn theoriequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:50 schreef Chanty het volgende:
OMG dat duckshirtWat heb jij het trouwens lang volgehouden om niks te kopen!

Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nextdirect! Is wel ¤25, maar volgens mij ook extra gevoerd enzo. En (heb het net even gecheckt) alle maatjes nog beschikbaar!
Mijn hormonen slaan er een beetje van op tilt, maar ja. 'T kind wordt geboren in mei, dus dat schiet niet op dan. Jammer genoeg.

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als 't een jongetje zou zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Vanaf 62 kom je in zo'n duomaat terecht. Dus kun je gewoon de 62/68 kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)

Ah, boo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn man vind t geen leuk pak...

Wow, dat is echt niet veel nee. En dan toch van die flinke jongens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar jij was mega slank voor je zwangerschap Chanty (en nu nog steeds). Slanke mensen komen sowieso meer aan dan dikkere mensen. Ik woog al 74 voor ik zwanger werd en nu dus 83. Vorige zwangerschap zat ik in totaal op +6 na 40 weken. Dus ik vind 9 nu al een soort van veel.
 . Iemand hier die daar ervaring mee heeft? Komt het nog goed?
 . Iemand hier die daar ervaring mee heeft? Komt het nog goed?   .
 .

Geweldig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren!

hier het onvermijdelijke roze h&m joggingspakjedingetje met Berenoren. Die kon niet ontbreken vnden mijn hormonen.
 hier het onvermijdelijke roze h&m joggingspakjedingetje met Berenoren. Die kon niet ontbreken vnden mijn hormonen.   
  Mijn hemel. M'n bovenste huidlaag is er af en ik heb in 15 min meer water verbruikt dan normaal in een week, maar dás nog eens een waterstraal
 Mijn hemel. M'n bovenste huidlaag is er af en ik heb in 15 min meer water verbruikt dan normaal in een week, maar dás nog eens een waterstraal   Einde aan pisstraaltjes die maken dat je haren nóóit echt uitgespoeld worden en je bij forse kou echt niet warmer onder de douche vandaan komt dan je eronder ging. Dat ding had veel eerder vervangen moeten worden
 Einde aan pisstraaltjes die maken dat je haren nóóit echt uitgespoeld worden en je bij forse kou echt niet warmer onder de douche vandaan komt dan je eronder ging. Dat ding had veel eerder vervangen moeten worden   

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |