. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen  .
.

Bij jou was het je partner toch?? Dat lijkt mij nog veel erger! Dit is "maar" mn vader, daar heb ik financieel weinig mee te maken.. Vind het alleen moeilijk om hem zo verslagen te zien...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Cwen het volgende:
Razz, gefeliciteerd!
Nobono, hopelijk alles goed daar!
GM. Ik weet hoe het is... En zwanger komt het allemaal nog net wat harder binnen
.

.
 . !
 ! .
 .

Maar je bent toch nog maar 8 kilo aangekomen? Een heleboel daarvan is toch wel te verklaren met placenta, extra bloed etc, dan kunnen jouw twee jochies toch helemaal niet zo zwaar zijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef _NIKKI_ het volgende:
Momo doe rustig aan!
GM wat balen van je vader. Ik kan me voorstellen dat dat een hele impact heeft op jullie hele gezin.
JJ een goede echo!
Razz gefeliciteerd! Op naar een eerste goede echo!
Ik mag morgen weer naar het ziekenhuis voor groeiecho en controle. Stiekem ben ik best een beetje zenuwachtig voor de echo. Ik hoop echt dat de jongens nu een beetje meer richting normaal gewicht gaan in plaats van bij/boven de p100 lijn.

Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.
 Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.

Ja dat vooral! Ik vond het niet moeilijk om de mededeling "ik ben zwanger" in te houden, maar wel om het niet langs m'n neus weg als bekend gegeven in een gesprek te gooien. Wij zijn al zo aan het idee gewend, dat ik me heel vaak bijna versproken heb.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:06 schreef RunForrestRun het volgende:
Fijn Ongeduldig! Hoef je je geen zorgen meer te maken dat je je verspreekt.

Ik vind het iig ongelofelijk weinigquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef _NIKKI_ het volgende:
Nee dat zou je zeggen hè Dot. Maar met 28 weken wogen ze 1500-1600 gram volgens de echo.
Ik weet dus echt niet wat ik moet verwachten en denken.
En inmiddels +9 kilo.Maar dat is voor een tweeling en met dik 7 maanden zwanger volgens mij best weinig.
 Ik heb nu +8 met 20 weken en een eenling
 Ik heb nu +8 met 20 weken en een eenling  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gefeliciteerd papa nobono! En mevrouw nobono ook!
Mooie namen!S. 2014
J. 2016

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |