quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren! Iedereen doet het hartstikke goed, bevalling ging toch eigenlijk best wel goed, al lijkt het lang te duren en voel je je machteloos.Jaaaaaa gefeliciteerd met jullie zoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind +6 echt heel netjes en je hebt er nu 2 dus +9 is voor mijn gevoel echt niet veel. En wat ik zo op foto's zie vind ik je echt totaal niet dik (ja nu door de babyvillaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar jij was mega slank voor je zwangerschap Chanty (en nu nog steeds). Slanke mensen komen sowieso meer aan dan dikkere mensen. Ik woog al 74 voor ik zwanger werd en nu dus 83. Vorige zwangerschap zat ik in totaal op +6 na 40 weken. Dus ik vind 9 nu al een soort van veel.) maar kijkend naar je armen, benen en gezicht heb je gewoon een normaal tot volslank postuur
![]()
Heel veel succes trouwens morgen![]()
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:32 schreef Kimpossible het volgende:
Lieve nik, ik zit met zelfde termijn en 1 beeb op +16 en de gyn vindt dat alleen maar prima
Verbouwingsupdate: de boel werkt! VerwarmingIk denk wel dat ik het huis nog 3 keer van onder tot boven moet schrobben voordat het weer een soortje schoon is, maar hee, het werkt!
En de ledikantschroefjes zijn binnenvan t weekend bedje bouwen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als ik niet een mei-baby zou krijgen dan had ik dit gekocht:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nextdirect! Is wel ¤25, maar volgens mij ook extra gevoerd enzo. En (heb het net even gecheckt) alle maatjes nog beschikbaar!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:48 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Omg dat duck pakwaar komt die vandaan?
Volgens mij scheelt het dat het én nummer 2 is, én we weer niet weten wat het wordt. Dan moet je al echt gericht zoeken naar unisex dingetjes en kun je niet per ongeluk tegen iets heel tofs/schattigs/etc aanlopen. Althans, dat is mijn theoriequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:50 schreef Chanty het volgende:
OMG dat duckshirtWat heb jij het trouwens lang volgehouden om niks te kopen!
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:51 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Nextdirect! Is wel ¤25, maar volgens mij ook extra gevoerd enzo. En (heb het net even gecheckt) alle maatjes nog beschikbaar!
Mijn hormonen slaan er een beetje van op tilt, maar ja. 'T kind wordt geboren in mei, dus dat schiet niet op dan. Jammer genoeg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En als 't een jongetje zou zijn:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vanaf 62 kom je in zo'n duomaat terecht. Dus kun je gewoon de 62/68 kopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:56 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Augustuskindje hier, welke maar raden jullie aan? 62 of 68? ( ik 1.76, man 1.98 dus verwacht geen hele mini)
Ah, boo!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:06 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
Mn man vind t geen leuk pak...![]()
Wow, dat is echt niet veel nee. En dan toch van die flinke jongens.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja maar jij was mega slank voor je zwangerschap Chanty (en nu nog steeds). Slanke mensen komen sowieso meer aan dan dikkere mensen. Ik woog al 74 voor ik zwanger werd en nu dus 83. Vorige zwangerschap zat ik in totaal op +6 na 40 weken. Dus ik vind 9 nu al een soort van veel.
Geweldig! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef NoBoNo het volgende:
Hey DJMomo, ben je er klaar voor om bovenaan te staan?
Vanmiddag om tien over 5 is onze zoon geboren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |