ben je dronken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
Omdat LMI af en toe (!) aardig kan zijn, en ik het hem gun.
Mvg.
Ja, mijn hond heeft ook heel veel kleine dingetjes. Soms likt hij zijn poten open, zijn zijn ogen heel vies met korstjes, moeite met eten, dan weer iets met zijn oor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kloptvooral omdat hij heel levendig is en van mensen houdt en iedereen wilt begroeten
Dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan ga ik de keuken opruimen
sterkte verder
dat hoor ik vakerquote:
Spatie, wil je met Etsu neuken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik geloof er niets van, Etsu! Je vond mij lelijk!
etsu vindt alles met een pik en een hartslag leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
huh wat raar, altijd wat dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, mijn hond heeft ook heel veel kleine dingetjes. Soms likt hij zijn poten open, zijn zijn ogen heel vies met korstjes, moeite met eten, dan weer iets met zijn oor.
Is altijd wel zielig, want het is best een druk beestje. Maar op dat soort momenten zie je dat hij last heeft.
Het is volgens mij kleine gratis dingen en kortingen. Heb nog niet verdiept erin, maar ook met studentenkaart schijn je te sparen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
serieus joh? eens naar kijken dan
gratis altijd goed
10.99 voor mijnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, een boek dat ik wil is nu in prijs gezakt van 100 naar 90.
Vind het nog steeds wel veel.
Huh jij, sadist? Maar jij bent mevrouw Ethisch Verantwoord haarzelf!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjesucces
[..]
dat hoor ik vaker
Waar gaat die over?quote:
mijn moede krocht laatst een boek, bleek dat het super groot was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, een boek dat ik wil is nu in prijs gezakt van 100 naar 90.
Vind het nog steeds wel veel.
hey tjackquote:
DW?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO NIET!?! KOMT WEL GOED HOOR, DW!
ja jij ook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
hallo tjacka
al zin in morgen?
gr gr
Puber wordt uit huis gegooid door zijn agressieve stiefvader. Zijn echte vader is op zijn vijfde er vandoor gegaan met een andere vrouw. Puber belandt op straat en je krijgt zijn toekomst te lezen, uiteindelijk vindt hij zijn moeder terug maar die overlijdt en hij zelf maakt er het beste vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gaat die over?
Heb natuurlijk geen geld te verbranden.
Nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
etsu vindt alles met een pik en een hartslag leuk
Ja, die had ik gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moede krocht laatst een boek, bleek dat het super groot was.
dit boek was hethttp://www.atlasdewit.com
ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij ook?
ik ben 12 uur in de stad
Moet ik terugzoeken?, ik ben te stoned/moe om dat te doen! Maar je zei echt gemene dingen en maakte me bijna onzeker!quote:
oh ik pas rond 6'en denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij ook?
ik ben 12 uur in de stad
Sorry, niet mijn genre ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Puber wordt uit huis gegooid door zijn agressieve stiefvader. Zijn echte vader is op zijn vijfde er vandoor gegaan met een andere vrouw. Puber belandt op straat en je krijgt zijn toekomst te lezen, uiteindelijk vindt hij zijn moeder terug maar die overlijdt en hij zelf maakt er het beste van
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn genre ben ik bang.
Ik ben bang dat jouw piemel groter is dan de mijne en dat mijn kont pijn gaat doen. Sowieso val ik niet op mannenlichamenquote:
ga jij ook heen jaquote:
Geeft niet. Hou nog steeds van jequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Hou nog steeds van je
Zie net dat vorige zending ik een boek heb gekregen die vorige keer niet was meeverzonden (ander boek wel, die ik niet wilde), maar hij de verkeerde variant heeft gestuurd. Ik had de goedkope variant gekocht (37,50) hij had de dure opgestuurd (75 euro)
Kassa
Kijk dit: http://gigapica.geenstijl(...)riot_police_tur.htmlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/euromajdan
Ik vind Sof niet leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel ff snel zijn, anders heeft Sof al iemand anders straks.
moet naar school en heb geen kaartenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij ook heen ja
ik ga niet n een kroegje zitten
ik zal wel tussen een paar jappen zitten op de dam
tot dan
waar heb je het overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
"het was meteen broekie uit en paalliften"
oh hoe laat moet je naar a'damquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet naar school en heb geen kaarten
doe je een blinddoek op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw piemel groter is dan de mijne en dat mijn kont pijn gaat doen. Sowieso val ik niet op mannenlichamen
Het antwoord zal immer ''ja'' klinkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je een blinddoek op.
en hoelang is de jouwe dan? dan bepaal ik wel of de mijne langer is.
wat moet je bij de dokterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jammer dan moet ik naar de dokter
anders ging ik je spotten
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat moet je bij de dokter
je had me vast herkend
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SCquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je een blinddoek op.
en hoelang is de jouwe dan? dan bepaal ik wel of de mijne langer is.
komt door de stress van het mod zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallen
kleintjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SC
mijne ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SC
wtf zelfs met al dat bierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne ook
dus we kunnen best neuken.
zeg maar wanneer.
Cool, beide dezelfde lengtequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne ook
dus we kunnen best neuken.
zeg maar wanneer.
ik dacht serieus stressquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt door de stress van het mod zijn
graag gedaan
ahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht serieus stress
maar dat is te veel zei huisarts aan de telefoon
krijg nu bloedprikken
Etsu heeft poppers hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, beide dezelfde lengte
Maar ehh dan wil ik alsnog niet neuken. 1. Ik wil mijn kont geen pijn doen 2. Ik val niet op mannen en vind hun lichamen maar vies.
Soms wel, maar nog altijd makkelijker dan je benen scheren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben niet jaloers
lijkt me maa vervelend dat haar
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu heeft poppers hoor
je gaat dood waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht serieus stress
maar dat is te veel zei huisarts aan de telefoon
krijg nu bloedprikken
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
hopen dat het meevalt dan
en mag ik anders je FOK!account?
gaat je kringspier van ontspannen.quote:
dat gaat iedereenquote:
bedanktquote:
kloptquote:
VoornaamAchternaamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat iedereen
[..]
bedankt
wie mag cachet hebben?
ik stem voor knut
1) dan doen we alleen oraalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, beide dezelfde lengte
Maar ehh dan wil ik alsnog niet neuken. 1. Ik wil mijn kont geen pijn doen 2. Ik val niet op mannen en vind hun lichamen maar vies.
ja of andere vormquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) dan doen we alleen oraal
2) doe je een blinddoek op, zoals ik al zei
Ja, dat is toch duidelijk? Anders zou ik wel andere mensen quoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of LR hier daadwerkelijk alleen voor Sof is of niet.
mooie ervaring was dat he, toen je hier wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu heeft poppers hoor
Oh die dingenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat je kringspier van ontspannen.
heb je zwarte klerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
tjacka mag ik bij jou in het vak wedstrijd kijken box is saai
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) dan doen we alleen oraal
2) doe je een blinddoek op, zoals ik al zei
jij wil in 410 gaan staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
tjacka mag ik bij jou in het vak wedstrijd kijken box is saai
Oh okay. Maar kun je haar dan niet beter DM'en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is toch duidelijk? Anders zou ik wel andere mensen quoten.
hahaha bi-schierigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar ik draag wel een jodenster dan merkt niemand tog
Ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.
Ik denk wel degelijk dat vrouwen anders pijpen ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Alsof vrouwen en mannen anders pijpen.Als je een blinddoek op hebt, dan zie je mijn lichaam niet (dat vond je immers vies) en zie je ook niet dat een jongen je pijpt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan doe ik gewoon net alsof het een vrouw is!!!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder ging intypen op internet toch
toen kwam er uit dat ik diabetes of maagkanker heb
dit stelde mij enorm gerust
ja tog met tjacka er bij kan me niks gebeuren.quote:
Geloof me: da's niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat vrouwen anders pijpen ja.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan doe ik gewoon net alsof het een vrouw is!!!
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Alsof vrouwen en mannen anders pijpen.Als je een blinddoek op hebt, dan zie je mijn lichaam niet (dat vond je immers vies) en zie je ook niet dat een jongen je pijpt.
superaidsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Wat is nou het ergste dat kan gebeuren?
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
Ik met beide.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb alleen ervaring met 'n vrouw.
terecht welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wet ingegaan dat ze niet of bijna niet meer mogen protesteren![]()
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jou
en daarna eian
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
In TIPS!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog wat
Nou voorhuid dan, hihihi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?
Ja of nee. Mijn aanbod blijft 24 uur geldig.
waarom protesteren ze nu danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt net F... Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan me niet zoveel herinneren door de GHBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooie ervaring was dat he, toen je hier was
Chloroform*quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me niet zoveel herinneren door de GHB
dus die wet is er voor jan lulquote:
Omdat ze sinds paar jaar in contact zijn gekomen met het kapitalistische westen en nu denken een democratie aan te kunnen. Rusland moet de teugels maar weer aantrekken.quote:
Nouja, laat ik t erop houden dat jij de beste bedpartner was tot nu toequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik kan me niet zoveel herinneren door de GHB
je bent zelf voor jan lulquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dus die wet is er voor jan lul
er moet nu een wet komen dat ze niet meer mogen protesteren tegen die wet
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nouja, laat ik t erop houden dat jij de beste bedpartner was tot nu toe
Ik kan altijd.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Wanneer kan je? Ik ga niet helemaal naar Groningen!
iedereen is een ezellpersoonquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer een Ezell persoon was
Prima.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
In dat geval kan ik wat hoger, 1000 euro per minuut?
wat is hier nu dom aanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Elan het volgende:
Tjacka is echt dom
eerst kanker krijgen en dan dit weer niet snappen
Hhu woon jij in Zeelandquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee andersom. Hij betaalt mij om mij te pijpen
Ezell speelt not2get, niet leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dacht dat jij meer een Ezell persoon was
Okay. Maar mijn ouders zijn ehh thuis en dat wil ik liever niet. Ik zit te denken aan 9 februari na het avondeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik kan altijd.
Ik kom wel naar je huis toe.
is goedquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Okay. Maar mijn ouders zijn ehh thuis en dat wil ik liever niet. Ik zit te denken aan 9 februari na het avondeten.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedankt
Dat heb ik echt nodig, kan ik meer TIPS kopen
dat is geen wet dat is een leefstijlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef Tjacka het volgende:
[..]
wat is hier nu dom aan
als er een wet is dien je daar aan te houden
jij houdt je bijvoorbeeld braaf aan de werkloosheidswet
Heel fijn dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb je compliment gister over doorgegeven hoor. Hij was mij/jou erg dankbaar
schuld vd rabobankquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is geen wet dat is een leefstijl
er is geen wet die zegt dat je werkeloos moet zijn
jij bent echt dom
ohquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:01 schreef Elan het volgende:
[..]
dat is geen wet dat is een leefstijl
er is geen wet die zegt dat je werkeloos moet zijn
jij bent echt dom
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:02 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Nee niet, en post mijn plaatsnaam niet zomaar
Er zijn maar 2 Ryan's in dat dorp.
Prima. Niet tot het gaatje aangezien Jimbo met de auto was maar was gezellig.quote:
Fijn.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Niet tot het gaatje aangezien Jimbo met de auto was maar was gezellig.
De seks was ook goed.
wtf mattie serieusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik heb maagkanker of diabetes
ze gaan mij morgen onderzoeken
hahahah jij meet met fokkersquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:02 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Prima. Niet tot het gaatje aangezien Jimbo met de auto was maar was gezellig.
De seks was ook goed.
veel plezier met je aidsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
ik ga spatie pijpen
wat vinden jullie daarvan?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
ik ga spatie pijpen
quote:
dat eerste deel denkt mijn moederquote:
Zolang is zoveel geld krijg vind ik het primaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Etsu het volgende:
ik ga spatie pijpen
Matigjes. Wel bier voor haar gekocht, dus dat komt wel goed.quote:
Ik had 126 punten in één ronde. Eerste keer ooit dat ik sjoeldequote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Ezell het volgende:
ik probeer mij lr sjoelend voor te stellen
woooooowquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dat eerste deel denkt mijn moeder
maar ik krijg wel onderzoek
ben 9 kilo afgevallen in twee maanden
Je hebt wat gemist joh.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik had 126 punten in één ronde. Eerste keer ooit dat ik sjoelde
Ik zuip met FOK!kers. Jij gaat shoppen met FOK!kers in volledige nuchtere staatquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:03 schreef Tjacka het volgende:
[..]
hahahah jij meet met fokkers
hahaha
gek
Daar gaat het fout, nu hoeft ze niet verder te gaan ze krijgt al gratis bier van je.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Matigjes. Wel bier voor haar gekocht, dus dat komt wel goed.
ik maakte een grapquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Insomnia_ het volgende:
jc dacht dat ik in pakistan woonde hahaha
Ik niet. Sorry.quote:
Jammer vriend.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:00 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ezell speelt not2get, niet leuk
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat en waarom weet ik dat niet?
quote:
nou enquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zuip met FOK!kers. Jij gaat shoppen met FOK!kers in volledige nuchtere staat![]()
wowwowowow watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zuip met FOK!kers. Jij gaat shoppen met FOK!kers in volledige nuchtere staat![]()
ga naar stichting doe een wensquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
nou en
ik heb toch niet zo lang meer te leven op deze aardbol
ok.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:04 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Zolang is zoveel geld krijg vind ik het prima![]()
![]()
Waar heb jij het over vriendje, ik ben al vet lang 20 jaar oud hoor.quote:Op zondag 19 januari 2014 21:38 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Lijkt me niet dan, Rodawa was wel 19 ben je niet in de war?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto heeft zelf aids, opgelost, slotje.
Wat begrijp je niet aan het woord 'was'?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar heb jij het over vriendje, ik ben al vet lang 20 jaar oud hoor.
hij weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, nu hoeft ze niet verder te gaan ze krijgt al gratis bier van je.
Hoi Spatie, hier is alles goed. Ik heb zojuist gesolliciteerd bij Hooters. Was echt spannend alles. Daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ezell, alles goed? Ben je nog steeds zo knap?!
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.quote:
Oh. Ik ben ook uitgenodigd voor een Songfestival meet. Ook dat is mijn jeugd voorbijgeschoten.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan wens ik dat het goed met jou gaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat hoor ik, laat je je pijpen door etsu?
En terecht, moet je maar eens smaak creëren, lummel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.
Trauma's
Alleen als het terecht is, ik ben juist een heel gevoelige b0ii.quote:
ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat is er met happel danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Tjacka alle mensen die mij getrolled hebben zijn doodgegaan.
Niet dat ik je bang wil maken
Want sommigen waren ook oud
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.
Keihard in de aanval hier.
jaquote:
aarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
ik wil slapen maar heb zo nog even een afspraak
gvd moe
maar goed ook, anders ben je morgen weer heel vroeg wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
gvd moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
gvd moe
telefonischquote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar goed ook, anders ben je morgen weer heel vroeg wakker
gr gr je slaapritme
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Rodawa het volgende:
A wild Jhali appeared
Metapod used 'harden'![]()
![]()
it's very effective!Ik zou zeggen, ga datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmacht
Gaat helemaal prima, toetsweek geklaard, al moet ik nog het moeilijkste vak, Duits doen. Maar ik kan mijn herkansing nog daar voor gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi Spatie, hier is alles goed. Ik heb zojuist gesolliciteerd bij Hooters. Was echt spannend alles. Daar?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Rodawa het volgende:
A wild Jhali appeared
Metapod used 'harden'![]()
![]()
it's very effective!Als dat geen neuken wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik krijg er veel betaald, dus het is het waardquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
lyme? ben je gebeten door 'n teek dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Tjacka het volgende:
ik heb de ziekte van lyme
of een schildklieraandoening
COMEON PSVquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmacht
Ik kan niet iedere persoon die ik tof vind daten, dat wordt een full-time baan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga daten
9 feb na t eten. waar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik krijg er veel betaald, dus het is het waard
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |