ben je dronken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Etsu het volgende:
Omdat LMI af en toe (!) aardig kan zijn, en ik het hem gun.
Mvg.
Ja, mijn hond heeft ook heel veel kleine dingetjes. Soms likt hij zijn poten open, zijn zijn ogen heel vies met korstjes, moeite met eten, dan weer iets met zijn oor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:34 schreef supersof het volgende:
[..]
kloptvooral omdat hij heel levendig is en van mensen houdt en iedereen wilt begroeten
Dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Adames het volgende:
[..]
dan ga ik de keuken opruimen
sterkte verder
dat hoor ik vakerquote:
Spatie, wil je met Etsu neuken?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
Ik geloof er niets van, Etsu! Je vond mij lelijk!
etsu vindt alles met een pik en een hartslag leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
huh wat raar, altijd wat dusquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ja, mijn hond heeft ook heel veel kleine dingetjes. Soms likt hij zijn poten open, zijn zijn ogen heel vies met korstjes, moeite met eten, dan weer iets met zijn oor.
Is altijd wel zielig, want het is best een druk beestje. Maar op dat soort momenten zie je dat hij last heeft.
Het is volgens mij kleine gratis dingen en kortingen. Heb nog niet verdiept erin, maar ook met studentenkaart schijn je te sparen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:36 schreef Typisch het volgende:
[..]
serieus joh? eens naar kijken dan
gratis altijd goed
10.99 voor mijnequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, een boek dat ik wil is nu in prijs gezakt van 100 naar 90.
Vind het nog steeds wel veel.
Huh jij, sadist? Maar jij bent mevrouw Ethisch Verantwoord haarzelf!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Dankjesucces
[..]
dat hoor ik vaker
Waar gaat die over?quote:
mijn moede krocht laatst een boek, bleek dat het super groot was.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hmm, een boek dat ik wil is nu in prijs gezakt van 100 naar 90.
Vind het nog steeds wel veel.
hey tjackquote:
DW?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
HOEZO NIET!?! KOMT WEL GOED HOOR, DW!
ja jij ook?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Typisch het volgende:
[..]
hallo tjacka
al zin in morgen?
gr gr
Puber wordt uit huis gegooid door zijn agressieve stiefvader. Zijn echte vader is op zijn vijfde er vandoor gegaan met een andere vrouw. Puber belandt op straat en je krijgt zijn toekomst te lezen, uiteindelijk vindt hij zijn moeder terug maar die overlijdt en hij zelf maakt er het beste vanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waar gaat die over?
Heb natuurlijk geen geld te verbranden.
Nooit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Spatieloos het volgende:
preciesquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
etsu vindt alles met een pik en een hartslag leuk
Ja, die had ik gezien.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:39 schreef supersof het volgende:
[..]
mijn moede krocht laatst een boek, bleek dat het super groot was.
dit boek was hethttp://www.atlasdewit.com
ik ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij ook?
ik ben 12 uur in de stad
Moet ik terugzoeken?, ik ben te stoned/moe om dat te doen! Maar je zei echt gemene dingen en maakte me bijna onzeker!quote:
oh ik pas rond 6'en denk ikquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ja jij ook?
ik ben 12 uur in de stad
Sorry, niet mijn genre ben ik bang.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:40 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Puber wordt uit huis gegooid door zijn agressieve stiefvader. Zijn echte vader is op zijn vijfde er vandoor gegaan met een andere vrouw. Puber belandt op straat en je krijgt zijn toekomst te lezen, uiteindelijk vindt hij zijn moeder terug maar die overlijdt en hij zelf maakt er het beste van
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Sorry, niet mijn genre ben ik bang.
Ik ben bang dat jouw piemel groter is dan de mijne en dat mijn kont pijn gaat doen. Sowieso val ik niet op mannenlichamenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |