Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Alsof vrouwen en mannen anders pijpen.Als je een blinddoek op hebt, dan zie je mijn lichaam niet (dat vond je immers vies) en zie je ook niet dat een jongen je pijpt.
superaidsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Wat is nou het ergste dat kan gebeuren?
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
Ik met beide.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb alleen ervaring met 'n vrouw.
terecht welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wet ingegaan dat ze niet of bijna niet meer mogen protesteren![]()
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jou
en daarna eian
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
In TIPS!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog wat
Nou voorhuid dan, hihihi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?
Ja of nee. Mijn aanbod blijft 24 uur geldig.
waarom protesteren ze nu danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt net F... Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan me niet zoveel herinneren door de GHBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooie ervaring was dat he, toen je hier was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |