ja of andere vormquote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) dan doen we alleen oraal
2) doe je een blinddoek op, zoals ik al zei
Ja, dat is toch duidelijk? Anders zou ik wel andere mensen quoten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef Spatieloos het volgende:
Ik vraag me nog steeds af of LR hier daadwerkelijk alleen voor Sof is of niet.
mooie ervaring was dat he, toen je hier wasquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu heeft poppers hoor
Oh die dingenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
gaat je kringspier van ontspannen.
heb je zwarte klerenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
tjacka mag ik bij jou in het vak wedstrijd kijken box is saai
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Etsu het volgende:
[..]
1) dan doen we alleen oraal
2) doe je een blinddoek op, zoals ik al zei
jij wil in 410 gaan staan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Elan het volgende:
tjacka mag ik bij jou in het vak wedstrijd kijken box is saai
Oh okay. Maar kun je haar dan niet beter DM'en?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja, dat is toch duidelijk? Anders zou ik wel andere mensen quoten.
hahaha bi-schierigquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.
okequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Elan het volgende:
[..]
nee maar ik draag wel een jodenster dan merkt niemand tog
Ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij mij gaat pijpen terwijl ik een blinddoek om heb? Ik twijfel.
Ik denk wel degelijk dat vrouwen anders pijpen ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Alsof vrouwen en mannen anders pijpen.Als je een blinddoek op hebt, dan zie je mijn lichaam niet (dat vond je immers vies) en zie je ook niet dat een jongen je pijpt.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan doe ik gewoon net alsof het een vrouw is!!!
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Tjacka het volgende:
mijn moeder ging intypen op internet toch
toen kwam er uit dat ik diabetes of maagkanker heb
dit stelde mij enorm gerust
ja tog met tjacka er bij kan me niks gebeuren.quote:
Geloof me: da's niet zo.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik denk wel degelijk dat vrouwen anders pijpen ja.
Gewoon doen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar dan doe ik gewoon net alsof het een vrouw is!!!
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:55 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ja.
Alsof vrouwen en mannen anders pijpen.Als je een blinddoek op hebt, dan zie je mijn lichaam niet (dat vond je immers vies) en zie je ook niet dat een jongen je pijpt.
superaidsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gewoon doen.
Wat is nou het ergste dat kan gebeuren?
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jouquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
Ik met beide.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Tja, ik heb alleen ervaring met 'n vrouw.
terecht welquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
wet ingegaan dat ze niet of bijna niet meer mogen protesteren![]()
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog watquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
ja hij heeft jhali gedumpt dus nu wil-ie jou
en daarna eian
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:56 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Maar waarom wil je dat nou ineens, ik bedoel eerst zag je me niet eens staan, waarom is dat veranderd?!
In TIPS!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
MIsschien laat ik Etsu wel betalen en verdien ik ook nog wat
Nou voorhuid dan, hihihi.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik breed mijn visie. Is dat zo erg?
Ja of nee. Mijn aanbod blijft 24 uur geldig.
waarom protesteren ze nu danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Lijkt net F... Nee, laat maar.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:57 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik kan me niet zoveel herinneren door de GHBquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:54 schreef Etsu het volgende:
[..]
mooie ervaring was dat he, toen je hier was
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |