ga jij ook heen jaquote:
Geeft niet. Hou nog steeds van jequote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Geeft niet. Hou nog steeds van je
Zie net dat vorige zending ik een boek heb gekregen die vorige keer niet was meeverzonden (ander boek wel, die ik niet wilde), maar hij de verkeerde variant heeft gestuurd. Ik had de goedkope variant gekocht (37,50) hij had de dure opgestuurd (75 euro)
Kassa
Kijk dit: http://gigapica.geenstijl(...)riot_police_tur.htmlquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
http://www.ustream.tv/channel/euromajdan
Ik vind Sof niet leukquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wel ff snel zijn, anders heeft Sof al iemand anders straks.
moet naar school en heb geen kaartenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ga jij ook heen ja
ik ga niet n een kroegje zitten
ik zal wel tussen een paar jappen zitten op de dam
tot dan
waar heb je het overquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef Toto69 het volgende:
"het was meteen broekie uit en paalliften"
oh hoe laat moet je naar a'damquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:43 schreef JanCees het volgende:
[..]
moet naar school en heb geen kaarten
doe je een blinddoek op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:42 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Ik ben bang dat jouw piemel groter is dan de mijne en dat mijn kont pijn gaat doen. Sowieso val ik niet op mannenlichamen
Het antwoord zal immer ''ja'' klinkenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je een blinddoek op.
en hoelang is de jouwe dan? dan bepaal ik wel of de mijne langer is.
wat moet je bij de dokterquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef Tjacka het volgende:
[..]
oh jammer dan moet ik naar de dokter
anders ging ik je spotten
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:47 schreef JanCees het volgende:
[..]
wat moet je bij de dokter
je had me vast herkend
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SCquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:45 schreef Etsu het volgende:
[..]
doe je een blinddoek op.
en hoelang is de jouwe dan? dan bepaal ik wel of de mijne langer is.
komt door de stress van het mod zijnquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallen
kleintjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SC
mijne ookquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
17cm stijf, dat zet ik zo vaak in de SC
wtf zelfs met al dat bierquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:48 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik ben in twee maanden tijd 9 kilo afgevallen
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne ook
dus we kunnen best neuken.
zeg maar wanneer.
Cool, beide dezelfde lengtequote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
mijne ook
dus we kunnen best neuken.
zeg maar wanneer.
ik dacht serieus stressquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
komt door de stress van het mod zijn
graag gedaan
ahquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht serieus stress
maar dat is te veel zei huisarts aan de telefoon
krijg nu bloedprikken
Etsu heeft poppers hoorquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, beide dezelfde lengte
Maar ehh dan wil ik alsnog niet neuken. 1. Ik wil mijn kont geen pijn doen 2. Ik val niet op mannen en vind hun lichamen maar vies.
Soms wel, maar nog altijd makkelijker dan je benen scheren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:22 schreef supersof het volgende:
[..]
nee ik ben niet jaloers
lijkt me maa vervelend dat haar
Wat zijn dat?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:52 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Etsu heeft poppers hoor
je gaat dood waarschijnlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik dacht serieus stress
maar dat is te veel zei huisarts aan de telefoon
krijg nu bloedprikken
jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ah
hopen dat het meevalt dan
en mag ik anders je FOK!account?
gaat je kringspier van ontspannen.quote:
dat gaat iedereenquote:
bedanktquote:
kloptquote:
VoornaamAchternaamquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat gaat iedereen
[..]
bedankt
wie mag cachet hebben?
ik stem voor knut
1) dan doen we alleen oraalquote:Op dinsdag 21 januari 2014 18:51 schreef Spatieloos het volgende:
[..]
Cool, beide dezelfde lengte
Maar ehh dan wil ik alsnog niet neuken. 1. Ik wil mijn kont geen pijn doen 2. Ik val niet op mannen en vind hun lichamen maar vies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |