quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto heeft zelf aids, opgelost, slotje.
Wat begrijp je niet aan het woord 'was'?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar heb jij het over vriendje, ik ben al vet lang 20 jaar oud hoor.
hij weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, nu hoeft ze niet verder te gaan ze krijgt al gratis bier van je.
Hoi Spatie, hier is alles goed. Ik heb zojuist gesolliciteerd bij Hooters. Was echt spannend alles. Daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ezell, alles goed? Ben je nog steeds zo knap?!
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.quote:
Oh. Ik ben ook uitgenodigd voor een Songfestival meet. Ook dat is mijn jeugd voorbijgeschoten.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan wens ik dat het goed met jou gaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat hoor ik, laat je je pijpen door etsu?
En terecht, moet je maar eens smaak creëren, lummel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.
Trauma's
Alleen als het terecht is, ik ben juist een heel gevoelige b0ii.quote:
ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat is er met happel danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Tjacka alle mensen die mij getrolled hebben zijn doodgegaan.
Niet dat ik je bang wil maken
Want sommigen waren ook oud
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.
Keihard in de aanval hier.
jaquote:
aarquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
ik wil slapen maar heb zo nog even een afspraak
gvd moe
maar goed ook, anders ben je morgen weer heel vroeg wakkerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
gvd moe
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.∞
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmachtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:09 schreef Ezell het volgende:
gvd moe
telefonischquote:
maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Typisch het volgende:
[..]
maar goed ook, anders ben je morgen weer heel vroeg wakker
gr gr je slaapritme
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Rodawa het volgende:
A wild Jhali appeared
Metapod used 'harden'![]()
![]()
it's very effective!Ik zou zeggen, ga datenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmacht
Gaat helemaal prima, toetsweek geklaard, al moet ik nog het moeilijkste vak, Duits doen. Maar ik kan mijn herkansing nog daar voor gebruikenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Ezell het volgende:
[..]
Hoi Spatie, hier is alles goed. Ik heb zojuist gesolliciteerd bij Hooters. Was echt spannend alles. Daar?
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Rodawa het volgende:
A wild Jhali appeared
Metapod used 'harden'![]()
![]()
it's very effective!Als dat geen neuken wordt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
Ik krijg er veel betaald, dus het is het waardquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
lyme? ben je gebeten door 'n teek dan?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:11 schreef Tjacka het volgende:
ik heb de ziekte van lyme
of een schildklieraandoening
COMEON PSVquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik ook. Samen staan we sterk #eendrachtmaaktmacht
Ik kan niet iedere persoon die ik tof vind daten, dat wordt een full-time baan.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:10 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, ga daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |