quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Etsu het volgende:
[..]
toto heeft zelf aids, opgelost, slotje.
Wat begrijp je niet aan het woord 'was'?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Rodawa het volgende:
[..]
Waar heb jij het over vriendje, ik ben al vet lang 20 jaar oud hoor.
hij weetquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:05 schreef Typisch het volgende:
[..]
Daar gaat het fout, nu hoeft ze niet verder te gaan ze krijgt al gratis bier van je.
Hoi Spatie, hier is alles goed. Ik heb zojuist gesolliciteerd bij Hooters. Was echt spannend alles. Daar?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:06 schreef Spatieloos het volgende:
Ezell, alles goed? Ben je nog steeds zo knap?!
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.quote:
Oh. Ik ben ook uitgenodigd voor een Songfestival meet. Ook dat is mijn jeugd voorbijgeschoten.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
dan wens ik dat het goed met jou gaat
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat hoor ik, laat je je pijpen door etsu?
En terecht, moet je maar eens smaak creëren, lummel.quote:Op zondag 19 januari 2014 18:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik moet met je instemmen. Rodawa heeft mij een maandlang uitgekotst nadat ik Miguel had afgevallen.
Trauma's
Alleen als het terecht is, ik ben juist een heel gevoelige b0ii.quote:
ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Jhali het volgende:
[..]
wat hoor ik, laat je je pijpen door etsu?
wat is er met happel danquote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:08 schreef Elan het volgende:
Tjacka alle mensen die mij getrolled hebben zijn doodgegaan.
Niet dat ik je bang wil maken
Want sommigen waren ook oud
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik gaf een eigen sfeerimpressie aan zijn meet aankomende zaterdag. Zeker nu jij ook meegaat zullen er wel een aantal blousjes gepast worden.
Keihard in de aanval hier.
jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |