Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, alleen een fitte Murray.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef Gruisman het volgende:
Toch pijnlijk om te zien dat als Djoko gewoon zijn normale goede niveau haalt niemand hem pijn kan doen.
Werkse chef!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga weer naar mijn werk. Veel plezier nog allemaal.
Dan wint Fed of Murray hem. Voorspelbaar blijft het sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef stefan92 het volgende:
Verlies van Djokovic zou alleen maar leuk zijn als Nadal ook verliest.
Zelfs een finale met Dimitrov zou nog spannender zijn dan Nadal - Berdych/Wawrinka.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan wint Fed of Murray hem. Voorspelbaar blijft het sowieso
Die opmerking viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zijn elkaar aan het uitwonen volgens Mariette.
Sowieso die Becker..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
Met ieder shot lijkt Becker's hoofd roder en dikker te zijn geworden.
Dikker kan niet meer hoor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:01 schreef Tim86 het volgende:
Met ieder shot lijkt Becker's hoofd roder en dikker te zijn geworden.
Jawel, het is net zo'n blowfishquote:
Neh dan is Nadal veel sterker daarin. Djoko verliest behoorlijk vaak z'n concentratie waardoor die veel moet gaan repareren.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Norrage het volgende:
Opvallend, als er iemand altijd mentaal sterk is in dit soort potten, is het Djoko
Gaat gewoon verliezen van Federer.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
Rafa wint de AO, dat is nu wel duidelijk.
Djoko heeft een beter 5-set record dan Rafa.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Neh dan is Nadal veel sterker daarin. Djoko verliest behoorlijk vaak z'n concentratie waardoor die veel moet gaan repareren.
Die tijd is nu geweest.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:30 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Ik vind Berdych toch een prutser hoor
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:29 schreef Norrage het volgende:
Zijn streak van 17?? halve finales op rij gebroken?
Djoko
Maar Wawa heeft het verdiend
Echtquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef Norrage het volgende:
[..]
Djoko heeft een beter 5-set record dan Rafa.
Sterker nog 9/10 van de stats ofzo waren in het voordeel van Nolequote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.![]()
Leuk voor Wawrinka, jammer voor de finale.
Ik vind dat Wawa het verdiend heeft, omdat hij de vorige 2 heeft verloren. Niet omdat ie nu beter was idd. Maar ja, hier heeft Djoko het weggegeven ja...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:31 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Vind je? Ik vond dat hij het de vorige twee keer veel meer verdiend had. De betere speler heeft nog geen één keer gewonnen tussen deze twee, deze keer won hij zonder meer punten gewonnen te hebben.![]()
Leuk voor Wawrinka, jammer voor de finale.
xDquote:Op zondag 19 januari 2014 13:51 schreef Nober het volgende:
[..]
Djoko-Ferrer dus.
Nadal-Djoko dus.
Djoko dus.
Zo voorspelbaar.
Ik weet het niet zeker hoor. Nadal laat het wel wat minder vaak tot 5 sets komenquote:
Djoko oerkreet niet waarderenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:34 schreef Gruisman het volgende:
Toch fantastisch hoe die dit viert zegGewoon toegeven dat je wat geluk hebt gehad, geen overdreven oerkreet, shirtje ongescheurd en gewoon beleefd het publiek bedanken.
Ja, daar wil ik het dit toernooi niet over hebben. Zijn er maar 30 die het slechter hebben gedaan dan ikquote:
Chokovic leest gelukkig mee. xDquote:
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:51 schreef Gruisman het volgende:
Het toernooi is iig een stuk interessanter geworden. Rafa is echt nog niet zeker van de winst. Fed heeft echt indruk op me gemaakt
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
Live stream?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Fed gaat never nooit meer van Rafa winnen op een GS. Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
100% toeval. Kans dat dit nog één keer gebeurd is klein. Hetzelfde geldt voor België. Met Clijsters en Henin hadden ze twee topspeelster. Nadat zij zijn gestopt, stelt het Belgische tennis op mondiaal niveau weinig meer voor.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:22 schreef Sunshineboy het volgende:
Hoe kan het dat die Zwitsers twee toppers hebben en wij alleen maar natte vaatdoeken?
quote:
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:43 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ja, daar wil ik het dit toernooi niet over hebben. Zijn er maar 30 die het slechter hebben gedaan dan ik
Word vast niet zo'n emotionele ceremonie.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Met de Australian Open kan ik niet meer mee doen met de subpoule, maar heb me wel aangemeld voor de komende poolsquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Chriz2k en ik zijn de enige deelnemers.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Szura het volgende:
Gewoon Fedje aub, om al die mensen die hem hebben afgeschreven gewoon nogmaals de mond te snoeren.
HAHA GVD, wat een faal user ben jij zeg. Jij support ook echt alleen maar kutclubs en kutmensen hequote:
Op wie zou jij je geld dan zetten? Ik op Stan nu hij van Djokovic heeft gewonnen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:49 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Tegen Murray geef ik Wawrinka nog wel een kans.
Maar als Wawrinka wint moet het gewoon Dimitrov-Wawrinka worden.
quote:
Met Flipkens en wickmayer 2 halve finalisten van GSs....quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:11 schreef maan_man het volgende:
[..]
100% toeval. Kans dat dit nog één keer gebeurd is klein. Hetzelfde geldt voor België. Met Clijsters en Henin hadden ze twee topspeelster. Nadat zij zijn gestopt, stelt het Belgische tennis op mondiaal niveau weinig meer voor.
Als Wawrinka en Federer stoppen dan kan het voor jaren gebeurd zijn met het Zwitserse tennis.
Niet nodig. Ben al verbaasd als ie langs Murray komtquote:
Federerquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:24 schreef Syntix het volgende:
[..]
HAHA GVD, wat een faal user ben jij zeg. Jij support ook echt alleen maar kutclubs en kutmensen he
Neem een voorbeeld aan Syntix: Ajax, Sky, Federer
Jep, stond 20e. Maar ik zal wel wat zakken aangezien ik amper 4 mensen meer over heb. Vooral bij de vrouwen is het drama.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 13:39 schreef Max23 het volgende:
Doet er nog iemand mee trouwens aan de Scorito pool?
Ik ben steeds aan het stijgen, mijn gok op captain Bouchard was een gouden. Nu gestegen naar plek 23quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:34 schreef TheArt het volgende:
[..]
Jep, stond 20e. Maar ik zal wel wat zakken aangezien ik amper 4 mensen meer over heb. Vooral bij de vrouwen is het drama.
Ik kan nog stijgen als mijn captain Dimugtrovje morgen wint van Nadal, maar daar reken ik natuurlijk niet op
Wat gebeurde er precies?quote:
En dat met 20 ledenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:12 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
[..]
Schrijf jullie even in voor de FOK! poule!
Naam: FOK! Subleague
Wachtwoord: FOK
Chriz2k en ik zijn de enige deelnemers.
Dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:00 schreef Szura het volgende:
Gewoon Fedje aub, om al die mensen die hem hebben afgeschreven gewoon nogmaals de mond te snoeren.
WTF.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:07 schreef Norrage het volgende:
[..]
Als ie dat doet, eet ik mijn schoen op.
Makkelijker?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:31 schreef tennisboy het volgende:
Dit maakt de weg voor Federer om weer een grandslam te winnen wel gemakkelijker. Murray- Nadal- Wawrinka
Bizar zeg. Dat is wel het laatste wat ik had verwacht.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:39 schreef Max23 het volgende:
[..]
Stond 30-30 en toen kwamen er twee toch wel domme onnodige missers van Djokovic
Van Tsonga winnenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog niet zien spelen tijdens deze slam?
Dat is al best vaak gebeurd hoor dat hij goed speelt, veel mensen doen alsof JesusFed weer terug is en een wedstrijd later de discussie weer gaat over dat hij moet stoppen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:23 schreef tennisboy het volgende:
[..]
Je hebt hem zeker nog niet zien spelen tijdens deze slam?
dit.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 15:44 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Dat is al best vaak gebeurd hoor dat hij goed speelt, veel mensen doen alsof JesusFed weer terug is en een wedstrijd later de discussie weer gaat over dat hij moet stoppen.
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
En ok. Het is bevestigd. Ferrer is echt een pusher
[ afbeelding ]
Ik probeer aan alles mee te doen. Wielerrondes doen wel iets meer aan mee volgens mij.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 14:37 schreef Gremen het volgende:
[..]
En dat met 20 leden
Heb me nu ook ingeschreven. Doen jullie ook mee wielerrondes of alleen tennis?
Blijft bijzonder. Zo'n toernooi betaald miljoenen aan prijzengeld, maar er is geen geld voor een handdoek rekje. 'Gooi maar op de stoel van de lijnrechter'.quote:
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Gruisman het volgende:
Wat is precies de reden waarom Djoko altijd zoveel moeite heeft met Stan? Is het zijn afwisseling, de harde slagen.. de service?
Met drie vijfsetters in de afgelopen drie Slam-ontmoetingen.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...
Vooral bij de GS's ging het altijd maar met wat geluk net goed, vandaag uitgezonderd dan natuurlijkquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:49 schreef Norrage het volgende:
[..]
Mjah moeite? 15-2 staat het onderling...
Wtf whahahaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:45 schreef Norrage het volgende:
En ok. Het is bevestigd. Ferrer is echt een pusher
[ afbeelding ]
Niet gezien. 10 seconden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Dit. Wawa doet het ook goed tegen Murray. Tegen Federer en Nadal heeft hij mentale problemen en tegen Nadal ook een klein match up issue.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
Wawa is een goede speler gewoon. Niet specifiek een reden denk ik
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:39 schreef Mr.West het volgende:
Zijn er vaste tijden dat Eurosport de wedstrijd van Wawrinka herhaald? Heb niks kunnen zien helaas:(
Prachtige post.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Zo'n toernooi betaald miljoenen aan prijzengeld, maar er is geen geld voor een handdoek rekje. 'Gooi maar op de stoel van de lijnrechter'.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mykonos het volgende:
Sowieso laten ze in die samenvattingen alleen de 'belangrijke' punten zien, nooit de echte highlights, tenzij dat toevallig op BP/SP/MP gebeurt, zoals vandaag bij die break van Wawa in de tweede set.
thanks!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
You're welcome.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:24 schreef Rosario het volgende:
Nadal dus misschien plus tweeduizend punten, Djokovic min 1640.
Top dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
Hij is wel heel zwaar favoriet voor toernooiwinst zeg. Dit ijn de backodds op Betfair:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal gaat wel richting het record aantal punten, als ie nu de AO wint.
Graag gedaan.quote:
Federer moet nog een wedstrijd meer spelen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is wel heel zwaar favoriet voor toernooiwinst zeg. Dit ijn de backodds op Betfair:
Nadal: 1.97
Wawrinka: 6
Federer: 7
Murray: 8.2
Berdych: 11,5
Dimitrov: 70
Ik snap niet dat Wawrinka zwaarder favoriet is dan Federer, tenzij dat is omdat Federer op papier zwaardere tegenstand krijgt. Maar Federer lijkt me een veelen veel serieuzere kanshebber dan Wawrinka.
Dat is ook zo ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer moet nog een wedstrijd meer spelen..
Murray wel dik gezakt,vannacht was 'ie nog 14.
Ja, precies. Het is zo'n wedstrijd waarbij ik zeker weet dat ik verlies als ik van tevoren op de winnaar wed. Lijkt zo duidelijk dat Wawrinka wint maar dat is het natuurlijk helemaal niet. De H2H is trouwens 8-5 voor Wawrinka.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:55 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk vooral omdat hij van Djoko heeft gewonnen. Al zou het me niet verbazen als hij opeens faalt tegen Berdych zoals Tsonga dat bij RG tegen Ferrer deed.
te weinig gluten gegeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Gruisman het volgende:
Wat is precies de reden waarom Djoko altijd zoveel moeite heeft met Stan? Is het zijn afwisseling, de harde slagen.. de service?
Eerst het juichen na de zege, toen drie punten in slow motion en niet één keer de score in beeld.quote:
In dit topic ook weinig aandacht voor vrouwentennis, het boeit gewoon niet dus schaf het maar af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst het juichen na de zege, toen drie punten in slow motion en niet één keer de score in beeld.
Hij gaat in ieder geval een keer voor de set serveren en dan minimaal 2 dubbele fouten slaan in die game.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef truedestiny het volgende:
Gaat Dimitrov nog een setje pakken vannacht?
Vanaf 1 uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef DeProf het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijden geprogrammeerd?
twitter:BenRothenberg twitterde op maandag 20-01-2014 om 04:54:28Jelena Jankovic ran out of challenges in the first game of the third set. Even for her that may be a record. #AusOpen reageer retweet
Daar wil ik beelden van zien.quote:Op woensdag 22 januari 2014 03:14 schreef wimderon het volgende:
Jankovic tegen Halep
twitter:BenRothenberg twitterde op maandag 20-01-2014 om 04:54:28Jelena Jankovic ran out of challenges in the first game of the third set. Even for her that may be a record. #AusOpen reageer retweet
Laat Radwanska haar maar bagelen, ik wil Nadal - Dimitrov.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:17 schreef Ambrosius het volgende:
Kan nog een leuke derde set worden tussen Azarenka en Radwanska.
Echt ongelooflijk hoe ze letterlijk elke bal foutloos terugkrijgt.quote:Op woensdag 22 januari 2014 04:33 schreef Ambrosius het volgende:
Prima derde set tot nu toe, Radwanska heeft zo'n frustrerend spelletje, ze dolt Aza volledig.
Nadal ziet er ronduit slecht uit. Gedraagt zich ook een beetje raar.quote:Op woensdag 22 januari 2014 06:09 schreef Ambrosius het volgende:
Niet slecht, maar normaal gesproken denk je dat hij de tweede ook moet winnen en dan nog..
Dit is de een van de oprechtste posts die ik op FOK! ben tegengekomen.quote:
quote:
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef Tim86 het volgende:
Debiele missers man, niet normaal. Die maak je normaliter 99 van de 100. En dat op setpoint voor en tegen..
Ziet er niet best uit inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Tim86 het volgende:
Lelijke outfit van Dimitrov trouwens..echt zoiets wat je aantrekt als je onverwachts gaat tennissen als je in Spanje op een camping bent
Ja, so much voor dat zware schema van Nadal en de makkelijke route van Djokovic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:54 schreef franklop het volgende:
Had Nadal maar in de KF tegen Wawa gestaan
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Gruisman het volgende:
Met tennis kan je je altijd zo lekker ergeren aan iemand
De ergernis aan Murray, zelfs wanneer die niet speeltquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..
Ja, ik snap het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
Nee, ben ik ok bang voor.quote:6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Wawrinkaquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ben ik ok bang voor.
Maar wie moet het toernooi dan winnen?
Oké. Nja, zou wel aardig zijn.quote:
Maar als dat de finale wordt dan lijkt me dat een hele zware mentale dobber voor Wawrinka: en zijn eerste GS-finale en Federer als tegenstander (wat me voor Wawrinka de zwaarste tegenstander van allemaal lijkt, omdat hij een landgenoot is en al zo veel GS'en heeft gewonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:00 schreef Norrage het volgende:
Als Rafa niet in de finale komt, heeft iedereen evenveel kans op de titel denk ik![]()
Al Wawa vs Fed....
Misschien zijn de slagen van Nadal ook wat minder vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Dimitrovs backhand is vrijwel een kopie van die van Federer. Dan moet het toch zo zijn dat het feit dat Dimitrov vijf centimeter langer is dan Federer maken dat hij geen last heeft van Nadals spinballen op zijn backhand? (Deze baan is misschien wat sneller dan de gemiddelde baan, maar Federer heeft volgens mij overal behalve indoor last van die hoge backhands van Nadal.)
Ja. Dat is dus de enige uitzondering. Maar Wawa/Berdych tegen Murray is een 50/50. Maar Wawa/Berdych tegen Rafa is een 0/100quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Nja, zou wel aardig zijn.
[..]
Maar als dat de finale wordt dan lijkt me dat een hele zware mentale dobber voor Wawrinka: en zijn eerste GS-finale en Federer als tegenstander (wat me voor Wawrinka de zwaarste tegenstander van allemaal lijkt, omdat hij een landgenoot is en al zo veel GS'en heeft gewonnen.
Ja, kan, en tegen Federer speelt Nadal altijd goed (behalve indoor en die keer in Hamburg lang geleden).quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien zijn de slagen van Nadal ook wat minder vandaag.
Naja, zoveel makkelijker vind ik hem niet onder die backhand uitkomen hoor. Het is niet zo dat Fed alleen maar fouten maakt erop....quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Dimitrovs backhand is vrijwel een kopie van die van Federer. Dan moet het toch zo zijn dat het feit dat Dimitrov vijf centimeter langer is dan Federer maken dat hij geen last heeft van Nadals spinballen op zijn backhand? (Deze baan is misschien wat sneller dan de gemiddelde baan, maar Federer heeft volgens mij overal behalve indoor last van die hoge backhands van Nadal.)
Die 50/50 alleen omdat Murray mogelijk nog een beetje herstellend is van zijn blessure?quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus de enige uitzondering. Maar Wawa/Berdych tegen Murray is een 50/50. Maar Wawa/Berdych tegen Rafa is een 0/100
Nee hoor. Wawa en Berdych zijn slechte matchups voor hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die 50/50 alleen omdat Murray mogelijk nog een beetje herstellend is van zijn blessure?
Maar zo'n GS-finale lijkt me dan een voordeel voor Murray, want hij heeft er al twee gewonnen en Wawrinka en Berdych niet. Vooral Berdych zie ik het mentaal niet doen en Wawrinka wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. Wawa en Berdych zijn slechte matchups voor hem.
Nadal lijkt nu misschien te verslaan, maar ik kan je verzekeren dat Nadal in de halve finale weer als een jonge god een paar niveaus hoger haalt, op miraculeuze wijze herboren..quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Zeker tegen Fedquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal lijkt nu misschien te verslaan, maar ik kan je verzekeren dat Nadal in de halve finale weer als een jonge god een paar niveaus hoger haalt, op miraculeuze wijze herboren..
Ja. Het enige positieve wat ik kan bedenken is dat Wawrinka en Berdych nog nooit een GS hebben gewonnen en dat ik het beiden niet zie doen in de finale tegen Federer, dat Nadal misschien last heeft van die blaar en Murray nog van zijn rug.quote:
Mij hoor je het niet zeggen. Althans, omdat Murray mogelijk nog herstellend is van zijn rugblessure. Maar hoewel hun head to head 9-11 is in het voordeel van Murray heeft Federer op de GS'en vaker geworden: 3-1 (al won Murray hun ontmoeting hier van vorig jaar in vijf sets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik lees hier dat iedereen denkt dat Murray wel even over Federer heen loopt, zie Federer wel winnen van Murray eigenlijk. Murray vind ik tot nu toe echt niet sterk ogen, verloor zelfs een set van Robert nadat hij een break voorsprong te pakken had.
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar het hele probleem is dat Fed 0% kansrijk is tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik lees hier dat iedereen denkt dat Murray wel even over Federer heen loopt, zie Federer wel winnen van Murray eigenlijk. Murray vind ik tot nu toe echt niet sterk ogen, verloor zelfs een set van Robert nadat hij een break voorsprong te pakken had.
Mits Murray fit is, ben ik het ermee eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar Fed is 0% kansrijk tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.
Murray in deze vorm is minder dan Federer. Geef Fed meer kans.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar Fed is 0% kansrijk tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.
Het gaat om het mentale aspect denk ik. Daar is Federer zwaar in het Nadal tegen Nadal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Murray in deze vorm is minder dan Federer. Geef Fed meer kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |