Women's:twitter:Orlevy twitterde op zaterdag 04-01-2014 om 12:17:09Woah. Big words from Craig Tiley. Doesn't want Aussie open to be known as 'Blue clay' reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
Ja, alleen een fitte Murray.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:26 schreef Gruisman het volgende:
Toch pijnlijk om te zien dat als Djoko gewoon zijn normale goede niveau haalt niemand hem pijn kan doen.
Werkse chef!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:36 schreef Federer-fan het volgende:
Ik ga weer naar mijn werk. Veel plezier nog allemaal.
Dan wint Fed of Murray hem. Voorspelbaar blijft het sowiesoquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:45 schreef stefan92 het volgende:
Verlies van Djokovic zou alleen maar leuk zijn als Nadal ook verliest.
Zelfs een finale met Dimitrov zou nog spannender zijn dan Nadal - Berdych/Wawrinka.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:47 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dan wint Fed of Murray hem. Voorspelbaar blijft het sowieso
Die opmerking viel mij ook op jaquote:Op dinsdag 21 januari 2014 12:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ze zijn elkaar aan het uitwonen volgens Mariette.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |