Niet gezien. 10 seconden?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Wat gebeurde er?quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:29 schreef Ambrosius het volgende:
Die samenvatting van Li net bij de NOS.
Dit. Wawa doet het ook goed tegen Murray. Tegen Federer en Nadal heeft hij mentale problemen en tegen Nadal ook een klein match up issue.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:53 schreef Norrage het volgende:
Wawa is een goede speler gewoon. Niet specifiek een reden denk ik
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:39 schreef Mr.West het volgende:
Zijn er vaste tijden dat Eurosport de wedstrijd van Wawrinka herhaald? Heb niks kunnen zien helaas:(
Prachtige post.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:40 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Blijft bijzonder. Zo'n toernooi betaald miljoenen aan prijzengeld, maar er is geen geld voor een handdoek rekje. 'Gooi maar op de stoel van de lijnrechter'.
Onbegrijpelijk ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 19:35 schreef Mykonos het volgende:
Sowieso laten ze in die samenvattingen alleen de 'belangrijke' punten zien, nooit de echte highlights, tenzij dat toevallig op BP/SP/MP gebeurt, zoals vandaag bij die break van Wawa in de tweede set.
thanks!quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
You're welcome.quote:
quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:24 schreef Rosario het volgende:
Nadal dus misschien plus tweeduizend punten, Djokovic min 1640.
Top dankjequote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:31 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het is nu op Eurosport, eind vierde set.
Hij is wel heel zwaar favoriet voor toernooiwinst zeg. Dit ijn de backodds op Betfair:quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:41 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nadal gaat wel richting het record aantal punten, als ie nu de AO wint.
Graag gedaan.quote:
Federer moet nog een wedstrijd meer spelen..quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:51 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Hij is wel heel zwaar favoriet voor toernooiwinst zeg. Dit ijn de backodds op Betfair:
Nadal: 1.97
Wawrinka: 6
Federer: 7
Murray: 8.2
Berdych: 11,5
Dimitrov: 70
Ik snap niet dat Wawrinka zwaarder favoriet is dan Federer, tenzij dat is omdat Federer op papier zwaardere tegenstand krijgt. Maar Federer lijkt me een veelen veel serieuzere kanshebber dan Wawrinka.
Dat is ook zo ja.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:52 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Federer moet nog een wedstrijd meer spelen..
Murray wel dik gezakt,vannacht was 'ie nog 14.
Ja, precies. Het is zo'n wedstrijd waarbij ik zeker weet dat ik verlies als ik van tevoren op de winnaar wed. Lijkt zo duidelijk dat Wawrinka wint maar dat is het natuurlijk helemaal niet. De H2H is trouwens 8-5 voor Wawrinka.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 21:55 schreef Gruisman het volgende:
Ik denk vooral omdat hij van Djoko heeft gewonnen. Al zou het me niet verbazen als hij opeens faalt tegen Berdych zoals Tsonga dat bij RG tegen Ferrer deed.
te weinig gluten gegeten.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:47 schreef Gruisman het volgende:
Wat is precies de reden waarom Djoko altijd zoveel moeite heeft met Stan? Is het zijn afwisseling, de harde slagen.. de service?
Eerst het juichen na de zege, toen drie punten in slow motion en niet één keer de score in beeld.quote:
In dit topic ook weinig aandacht voor vrouwentennis, het boeit gewoon niet dus schaf het maar af.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 22:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Eerst het juichen na de zege, toen drie punten in slow motion en niet één keer de score in beeld.
Hij gaat in ieder geval een keer voor de set serveren en dan minimaal 2 dubbele fouten slaan in die game.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 23:51 schreef truedestiny het volgende:
Gaat Dimitrov nog een setje pakken vannacht?
Vanaf 1 uurquote:Op woensdag 22 januari 2014 00:23 schreef DeProf het volgende:
Hoe laat zijn de wedstrijden geprogrammeerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |