Dit is de een van de oprechtste posts die ik op FOK! ben tegengekomen.quote:
quote:
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:52 schreef Tim86 het volgende:
Debiele missers man, niet normaal. Die maak je normaliter 99 van de 100. En dat op setpoint voor en tegen..
Ziet er niet best uit inderdaadquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:50 schreef Tim86 het volgende:
Lelijke outfit van Dimitrov trouwens..echt zoiets wat je aantrekt als je onverwachts gaat tennissen als je in Spanje op een camping bent
Ja, so much voor dat zware schema van Nadal en de makkelijke route van Djokovic.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:54 schreef franklop het volgende:
Had Nadal maar in de KF tegen Wawa gestaan
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnenquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
[..]
Helemaal waar, maar Nadal maakte ook zelf een aantal stomme fouten met die forehands die hij uit sloeg.
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Gruisman het volgende:
Met tennis kan je je altijd zo lekker ergeren aan iemand
De ergernis aan Murray, zelfs wanneer die niet speeltquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:56 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat erger is nu. De ergernis aan Rafa, of de ergernis aan Dimi..
Ja, ik snap het.quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
Nee, ben ik ok bang voor.quote:6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Wawrinkaquote:Op woensdag 22 januari 2014 07:58 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ben ik ok bang voor.
Maar wie moet het toernooi dan winnen?
Oké. Nja, zou wel aardig zijn.quote:
Maar als dat de finale wordt dan lijkt me dat een hele zware mentale dobber voor Wawrinka: en zijn eerste GS-finale en Federer als tegenstander (wat me voor Wawrinka de zwaarste tegenstander van allemaal lijkt, omdat hij een landgenoot is en al zo veel GS'en heeft gewonnen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:00 schreef Norrage het volgende:
Als Rafa niet in de finale komt, heeft iedereen evenveel kans op de titel denk ik![]()
Al Wawa vs Fed....
Misschien zijn de slagen van Nadal ook wat minder vandaag.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Dimitrovs backhand is vrijwel een kopie van die van Federer. Dan moet het toch zo zijn dat het feit dat Dimitrov vijf centimeter langer is dan Federer maken dat hij geen last heeft van Nadals spinballen op zijn backhand? (Deze baan is misschien wat sneller dan de gemiddelde baan, maar Federer heeft volgens mij overal behalve indoor last van die hoge backhands van Nadal.)
Ja. Dat is dus de enige uitzondering. Maar Wawa/Berdych tegen Murray is een 50/50. Maar Wawa/Berdych tegen Rafa is een 0/100quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:02 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Oké. Nja, zou wel aardig zijn.
[..]
Maar als dat de finale wordt dan lijkt me dat een hele zware mentale dobber voor Wawrinka: en zijn eerste GS-finale en Federer als tegenstander (wat me voor Wawrinka de zwaarste tegenstander van allemaal lijkt, omdat hij een landgenoot is en al zo veel GS'en heeft gewonnen.
Ja, kan, en tegen Federer speelt Nadal altijd goed (behalve indoor en die keer in Hamburg lang geleden).quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef Max23 het volgende:
[..]
Misschien zijn de slagen van Nadal ook wat minder vandaag.
Naja, zoveel makkelijker vind ik hem niet onder die backhand uitkomen hoor. Het is niet zo dat Fed alleen maar fouten maakt erop....quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:01 schreef Federer-fan het volgende:
Dimitrovs backhand is vrijwel een kopie van die van Federer. Dan moet het toch zo zijn dat het feit dat Dimitrov vijf centimeter langer is dan Federer maken dat hij geen last heeft van Nadals spinballen op zijn backhand? (Deze baan is misschien wat sneller dan de gemiddelde baan, maar Federer heeft volgens mij overal behalve indoor last van die hoge backhands van Nadal.)
Die 50/50 alleen omdat Murray mogelijk nog een beetje herstellend is van zijn blessure?quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:04 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ja. Dat is dus de enige uitzondering. Maar Wawa/Berdych tegen Murray is een 50/50. Maar Wawa/Berdych tegen Rafa is een 0/100
Nee hoor. Wawa en Berdych zijn slechte matchups voor hem.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:06 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Die 50/50 alleen omdat Murray mogelijk nog een beetje herstellend is van zijn blessure?
Maar zo'n GS-finale lijkt me dan een voordeel voor Murray, want hij heeft er al twee gewonnen en Wawrinka en Berdych niet. Vooral Berdych zie ik het mentaal niet doen en Wawrinka wel.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:08 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee hoor. Wawa en Berdych zijn slechte matchups voor hem.
Nadal lijkt nu misschien te verslaan, maar ik kan je verzekeren dat Nadal in de halve finale weer als een jonge god een paar niveaus hoger haalt, op miraculeuze wijze herboren..quote:Op woensdag 22 januari 2014 07:55 schreef Norrage het volgende:
[..]
Dat maakt het nog erger....Dimitrov had deze set zo hard moeten winnen
6-2 4e set voor Rafa NID.
Maar goed. Rafa is verslaanbaar, dat is duidelijk. Dus Murray moet straks maar van Fed winnen. (want Fed gaat zelfs van Rafa op 1% niet winnen).
Zeker tegen Fedquote:Op woensdag 22 januari 2014 08:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nadal lijkt nu misschien te verslaan, maar ik kan je verzekeren dat Nadal in de halve finale weer als een jonge god een paar niveaus hoger haalt, op miraculeuze wijze herboren..
Ja. Het enige positieve wat ik kan bedenken is dat Wawrinka en Berdych nog nooit een GS hebben gewonnen en dat ik het beiden niet zie doen in de finale tegen Federer, dat Nadal misschien last heeft van die blaar en Murray nog van zijn rug.quote:
Mij hoor je het niet zeggen. Althans, omdat Murray mogelijk nog herstellend is van zijn rugblessure. Maar hoewel hun head to head 9-11 is in het voordeel van Murray heeft Federer op de GS'en vaker geworden: 3-1 (al won Murray hun ontmoeting hier van vorig jaar in vijf sets.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik lees hier dat iedereen denkt dat Murray wel even over Federer heen loopt, zie Federer wel winnen van Murray eigenlijk. Murray vind ik tot nu toe echt niet sterk ogen, verloor zelfs een set van Robert nadat hij een break voorsprong te pakken had.
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar het hele probleem is dat Fed 0% kansrijk is tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:27 schreef HulkHeld het volgende:
Ik lees hier dat iedereen denkt dat Murray wel even over Federer heen loopt, zie Federer wel winnen van Murray eigenlijk. Murray vind ik tot nu toe echt niet sterk ogen, verloor zelfs een set van Robert nadat hij een break voorsprong te pakken had.
Mits Murray fit is, ben ik het ermee eens.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar Fed is 0% kansrijk tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.
Murray in deze vorm is minder dan Federer. Geef Fed meer kans.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef Norrage het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat Fed wint hoor. Maar Fed is 0% kansrijk tegen Rafa. Voor Murray is dat nog 40% ofzo.
Het gaat om het mentale aspect denk ik. Daar is Federer zwaar in het Nadal tegen Nadal.quote:Op woensdag 22 januari 2014 08:32 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Murray in deze vorm is minder dan Federer. Geef Fed meer kans.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |